Liikunta, erityisesti ulkoilu, monipuolinen ja säännöllinen syöminen ja päiväunet on ainakin mulla ne mitkä auttaa.. kun vaan saa itsensä lähtemään liikkeelle ja kyllähän tuo lähes jatkuva ällötys vähän vaikeuttaa sitä monipuolista syömistä... toivotaan että väsymys helpottaaVäsyneet huomenet. Pitkältä tuntuu taas työpäivä kun aamusta asti olisi valmis nukkumaan. Silmät ei tahdo pysyä millään auki. Nyt vähän aamupala tökkinyt, tuntuu kuin olisi pala kurkussa eikä saisi nielastua leipää. Pitänee kokeilla huomenna puuroa.
Mitään ideoita, miten tätä väsymystä vois helpottaa? Se ei ainakaan auta et yöllä pitää ravata jopa kolme kertaa vessassa!
Jospa silloin saisi konkretisoitua asian että edes on raskaana. T
Mä en kestä. Aamulla tuntui, että jotain lorahti housuun. Menin heti vessaan ja vertahan se. Nyt sitä on tullut siteeseen tasaista tahtia lisää, ei enää lorahtelemalla. Äsken siteessä näkyi pieniä verihyytymiä ja herneenkokoinen kirkas pallo. Meniköhän tämä nyt kesken...
Vuuti 6+3
Hei, ihan kiinnostuksesta. Miten tässä vaiheessa jo äloma?Moikka! Täällä kans uusi odottaja ilmottautuu, Tällä hetkellä viikot 7+6 ja LA ois 6.7.
Oon jääny töistä erityisäitiyslomalle jo heti plussan jälkeen eli marraskuun eka päivästä oon ollu jo kotona. Täällä siis tietää jo oikeastaan kaikki että ootetaan uutta tulokasta perheeseen. Tosi paljon jotenki pelottaa nyt että jotain sattuu, ku kaikki tietää nii sitte joutuu selitellä että miks ei tullukkaan vauvaa. Ois kumminki halunnu pitää siihen "turvalliselle" rajalle asti vaan omana tietona.
Eka neuvola käynti on ens viikolla.. Tooosi huono olo ollu kans. Esikoista odottaessa ei ollu. En oo onneks oksentanu vielä. Yökkiny kyllä. Mutta eiköhän se tästä.
Fb ryhmästä oisin myös kiinnostunu!
Meillä käytetään töissä sellasia liuotinaineita jotka on haitallisia/vaarallisia sikiölle. Esikoisesta jäin äippälomalle vasta rv20 ja nyt saaki sitte pelätä että onko tullu jotain haittavaikutuksia.Hei, ihan kiinnostuksesta. Miten tässä vaiheessa jo äloma?
Mä en kestä. Aamulla tuntui, että jotain lorahti housuun. Menin heti vessaan ja vertahan se. Nyt sitä on tullut siteeseen tasaista tahtia lisää, ei enää lorahtelemalla. Äsken siteessä näkyi pieniä verihyytymiä ja herneenkokoinen kirkas pallo. Meniköhän tämä nyt kesken...
Vuuti 6+3