Huolestuttaa tämä oireettomuus, kun kahdesta ensimmäisestä on heti iskenyt päälle pahoinvointi. Kaksi edellistä syntynyt kiireellisellä sektiolla, joten seuraavat menevät suoraan sektioon. Sekin rassaa jo valmiiksi lisäksi krooninen anemia vaivannut ja pari viikkoa sitten hb ollut edelleen todella huono. Kolmonen on kuitenkin hyvin toivottu ja haluttu ja suunniteltu, joten toivon että kyytiläinen pysyy kyydissä loppuun saakka
Joo mulla kans 29 mittariss ja edellisestä odotuksesta 9 vuotta. Ei ollu helpporaskaus laskimoveritulpan ja liitoskipujen takia, mutta toivottavasti tää menis helpommin. Kiitos onnitteluista ja onnea myös sulle RixJa fb ryhmään haluaisin myös jos sinne mahtuu
Onnea Krisuliinille, teillä pitkän yrityksen tulos Ite olin varautunu henkisesti pidempään yritykseen, kun kuitenki viime viikolla täytin jo 30v ja kuitenki raskauksista hetki aikaa. Täällä myös mies vaihtunu, mulle kolmas lapsi mut miehelle vasta ensimmäinen. Vaikka toki meillä puhutaan meijän muksuista ku suurimmaksi osaksi meillä ovat
Ihanaa!Mää kävin aamusta varhaisultrassa kun oli aikasemmin pientä tiputteluvuotoo. Ultrassa oli kaikki hyvin ja yks pieni siellä oli oikeessa paikassa sydän pampattaen. Viikkoja ultran mukaan 7+4 ja aika lähelle osuu kun omien laskujen mukaan 7+3. Ny2r pitäs soitella neuvola aikaa ku oon siirtäny sitä koko ajan ajatuksella et kesken menee kuitenkin (ei sillä ettäkö sitä vieläkään turvallisilla vesillä olis)
Tuntuu kuin itsekin eläisin sumussa. Vessaravaamista myös täällä tsemppiä, toivottavasti väsymys hellittää jossain vaiheessa edes hieman ! Varasin tänään varhaisultran parin viikon päähän. Jospa silloin saisi konkretisoitua asian että edes on raskaana. Tänään 5+0, edelleen menkkamaisia tuntemuksia ja väsymystä. Palelee hyvin herkästä. Jotenkin edelleen päässä jyskyttää ajatus ettei kaikki olisi hyvin, mutta ei auta kun odotella päivä kerrallaanVäsyneet huomenet. Pitkältä tuntuu taas työpäivä kun aamusta asti olisi valmis nukkumaan. Silmät ei tahdo pysyä millään auki. Nyt vähän aamupala tökkinyt, tuntuu kuin olisi pala kurkussa eikä saisi nielastua leipää. Pitänee kokeilla huomenna puuroa.
Mitään ideoita, miten tätä väsymystä vois helpottaa? Se ei ainakaan auta et yöllä pitää ravata jopa kolme kertaa vessassa!