Tavallaan lohduttavaa kuullaa etta muillakin pullottaa maha jo! Se kylla saa tuntemaan lihavaksi... No, eipa ole vakavaa sentaan! Milloinkohan se "oikea" vauvamaha alkaa kasvaa, jostain luin etta vasta 4 raskauskuukauden alussa - niinko myohaan vasta? En muista edellisista millaista oli, mutta jotenkin tuntuu etta se jo aiemmin alkaisi nakya - ainakin omaan silmaan?
Muita oireita minulla vasymys, ajoittainen huono olo, jotkin hajut alkavat jo tuntua voimakkailta, ja minulla, jolla on yleensa aina kylma, onkin yhtakkia valilla jopa kuuma! Ai niin, ja nappyja on ilmestynyt naamaan ja decolteelle, hoh.
Peittoja ei tee mieli heilutella vaikka aiemmin kovinkin ahkerasti... Voi mies raukkaa, toivottavasti tilanne tasta muuttuisi! Onneksi han on kylla hyvin ymmartavainen! Rinnat ei ole kipeat tai muutenkaan tunnu erilaisilta, mutta painavammat ovat ja pitkat paalla lahes aina ja pihat tummenneet ja suurenneet. Aiemmin mainitsemani suonenvedot olen saanut magnesiumilla loppumaan, onneksi!!
Mites ajattelitte viettaa isanpaivaa? Etenkin te joille 1. lapsi tulossa, muistatteko isaa jotenkin? Taallahan jo 2 lasta entuudestaan mutta olisi hauskaa antaa jotain uudenkin tulokkaan puolesta, mutta mita? Vai onko idea ihan pohko?
Kuka puhuikaan toispuoleisesta mahakivusta, en muista
, olisikohan kyseessa edelleen keltarauhanen? Minulla loppui oikean puolen kipuilu vasta pari paivaa sitten, ja lienee ollut juuri keltarauhanen koska olin tuntevinani ovulaationkin silta puolelta. Joten tuskin huolta!!!