Heissan pitkästä aikaa, hyvä kun Kauris tätä nosteli
Tulee aina kirjotettua vähä paremmin
*minäkö laiska* Harmi muuten kun tämä on näin hiljentynyt :/
Meillä toissapäivänä anoppi leipoi lasten kanssa piparikuusen ja kovasti tuo heinäkuinen kävi auttelemassa (lue syömässä taikinaa). Mulla on omat piparit leipomatta, että enköhän mä saa kans apulaisia silloin, toinkin oikein extra-annoksen taikinaa kaupasta (laiska kun olen
) että on syömisenvaraa
Mä olen alkanu miettiä tuota pulloasiaa, aika hyvin neiti juo nokkamukista jo, tosin en tiedä kelpuuttaisko sitä ilman sotaa koko ajan, mutta mitäs mieltä ootte, oisko tässä elämäntilanteessa liian aikaista yrittää pulloa pois? Tuo Tuulianna kuitenkin tulee "jo" 2kk tapaninpäivänä, että ei se vauva nyt enää niin uusi juttu ole. Tessa kuitenkin tulee jouluaattona jo 1v5kk, joten iän puolesta sais pulloa jo pois ottaa, ja mua tympii pestä kaksia pulloja, Tuulianna kun teki semmosen kivan tempun äitille että alkoi kyökkiä kun tarjosi rintaa
:/ Tutin neiti saa mun puolesta pitää, jos mä otan siltä oman pois, niin se lykkää pikkusiskon oman suuhunsa kuitenkin
Tuuliannalla meinaa olla masuvaivoja :/ Tai on ollu oikeastaan koko ajan, mutta tässä alkaa oottelemaan että koska ne alkais helpottaa. Asiaa ei auta se, että on tommonen "kakkapanttari", nytkin jo 3s kakaton päivä menossa. Ihan outoa senkin puoleen kun nuo 3 muuta on ollu semmosia kakkakoneita että tuntui joka tuutista tursuavan sitä
Cuplatonia hain eilen, vaikka oonkin vähä vastaan tommosia "lääkkeellisiä avustuksia", johtuen noista tajuttomista antibioottimääristä mitä on noille 3lle joutunu syöttämään, niin ei kiinnostais ylimääräisiä lääkkeitä syötellä :/ Mutta röyhtäisyt ainakin alkoi tulla vähä paremmin, että josko se tästä! Yöt Tuulianna nukkuu hyvin yleensä 1llä syötöllä aamupuolella 4-6 välillä kun vaan pääsee illalla unen alkuun.
Mitäs teidän heinäkuiset saa pukinpussista? Me ostettiin Tessalle fisher pricen keittiö, 2osainen palapeli ja nukkekoti. Plus vielä mitä tulee kummeilta, mummoloista ja muualta. Ja jollei äiti vielä ens viikolla jotain mukavaa löydä kun kaupoissa kiertelee