heinäkuiset 2005

Heissan pitkästä aikaa, hyvä kun Kauris tätä nosteli :D Tulee aina kirjotettua vähä paremmin :whistle: *minäkö laiska* Harmi muuten kun tämä on näin hiljentynyt :/

Meillä toissapäivänä anoppi leipoi lasten kanssa piparikuusen ja kovasti tuo heinäkuinen kävi auttelemassa (lue syömässä taikinaa). Mulla on omat piparit leipomatta, että enköhän mä saa kans apulaisia silloin, toinkin oikein extra-annoksen taikinaa kaupasta (laiska kun olen :whistle: ) että on syömisenvaraa :whistle: :LOL:

Mä olen alkanu miettiä tuota pulloasiaa, aika hyvin neiti juo nokkamukista jo, tosin en tiedä kelpuuttaisko sitä ilman sotaa koko ajan, mutta mitäs mieltä ootte, oisko tässä elämäntilanteessa liian aikaista yrittää pulloa pois? Tuo Tuulianna kuitenkin tulee "jo" 2kk tapaninpäivänä, että ei se vauva nyt enää niin uusi juttu ole. Tessa kuitenkin tulee jouluaattona jo 1v5kk, joten iän puolesta sais pulloa jo pois ottaa, ja mua tympii pestä kaksia pulloja, Tuulianna kun teki semmosen kivan tempun äitille että alkoi kyökkiä kun tarjosi rintaa :eek: :eek: :/ Tutin neiti saa mun puolesta pitää, jos mä otan siltä oman pois, niin se lykkää pikkusiskon oman suuhunsa kuitenkin :whistle: ;) :LOL:

Tuuliannalla meinaa olla masuvaivoja :/ Tai on ollu oikeastaan koko ajan, mutta tässä alkaa oottelemaan että koska ne alkais helpottaa. Asiaa ei auta se, että on tommonen "kakkapanttari", nytkin jo 3s kakaton päivä menossa. Ihan outoa senkin puoleen kun nuo 3 muuta on ollu semmosia kakkakoneita että tuntui joka tuutista tursuavan sitä :LOL: Cuplatonia hain eilen, vaikka oonkin vähä vastaan tommosia "lääkkeellisiä avustuksia", johtuen noista tajuttomista antibioottimääristä mitä on noille 3lle joutunu syöttämään, niin ei kiinnostais ylimääräisiä lääkkeitä syötellä :/ Mutta röyhtäisyt ainakin alkoi tulla vähä paremmin, että josko se tästä! Yöt Tuulianna nukkuu hyvin yleensä 1llä syötöllä aamupuolella 4-6 välillä kun vaan pääsee illalla unen alkuun.

Mitäs teidän heinäkuiset saa pukinpussista? Me ostettiin Tessalle fisher pricen keittiö, 2osainen palapeli ja nukkekoti. Plus vielä mitä tulee kummeilta, mummoloista ja muualta. Ja jollei äiti vielä ens viikolla jotain mukavaa löydä kun kaupoissa kiertelee ;)
 
Hämärtyvää iltaa!

Näinhän se on että nykyään elämä kulkee, ainakin meillä, niin tasaiseen tahtiin, ettei mainittavampaa ole. Reetuska osaa (ainakin omasta mielestään ;) ) jo sata ja tuhat IIIIhanaa asiaa. Hevoset on neidillä verissä, mikään ei ole niin mukavaa kuin tallilla käynti.

Ja sitten on tapahtunut aivan ihana ja joulumieltä nostattava asia :)
Eräs tärkeä minun elämääni liittyvä ystäväni on raskautunut! :heart: Jarrusukkia matkaan!!!!!!!!!!!!!!!!

Joululahjoista Huomenna ois tarkoitus mennä kaupoille. Saas nähdä mitä käteen tarttuu.

Nyt toivottelen viikonloppua!

-Annastiina69-
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 15:46 Annastiina69 kirjoitti:
Hämärtyvää iltaa!

Näinhän se on että nykyään elämä kulkee, ainakin meillä, niin tasaiseen tahtiin, ettei mainittavampaa ole. -Annastiina69-

No kertokaa edes niitä omia kuulumianne, jos ei heinäkuisesta ole uutta mainittavaa :wave: Meillä pikkuisimman neitin elämä on vähä tasoittunut, kun vaihdettiin tutteli naniin. Tuli tässä yks ilta tuumattua miehelle, että meillä ei todellakaan ois näin montaa lasta, jos esikoinen aikoinaan olis ollu tämmönen :ashamed: :eek: :x Onneksi siis vasta 4s on tämmönen mourumaija :D :LOL: Eipä oo tullu vauvakuumetta tämän nelosen jälkeen :whistle: :eek: :whistle: :/
 
Meidänkin poika sai joululahjaksi leikkihellan! Annoin sen meidän kotipikkujouluissa ekana adventtina, koska vietämme joulunpyhät mummoloissa. Eipähän tarvitse sitä raahata mukana edes takaisin... Muita lahjoja, joita poika tulee saamaan ovat: pikkuauto (tietysti...), sukkia, yöpaidan ja perässä vedettävän hauvelin. Kaksi ensimmäistä ostosta on jo paketissa ja kaksi viimeistä olivat toivelistalla anopilta, joten toivottavasti niitäkin siis tulee... :whistle:

Huomenna lähdetään pojun kanssa jo mummolaan lentämällä ja mies tulee myöhemmin autolla perästä kunhan hänen työhommansa antavat myöten. Siispä kaikille heiniksille: oikein hyvää ja rauhallista joulua!
 
Heips vaan!!! Täällä joulua laitellaan pikkuhiljaa. Alakerran olen siivonnut, mutta yläkertaa jossa enimmäkseen olemme en vielä tee mitään. Jätän sen vasta lauantaihin. Laatikoita olen tehnyt sen mitä osaan. Kaikki joulu hössötys kuitenkin inhimillisesti.

Poika taitaa nyt saada poskihampaat. Päivät on ollut kärttyinen ja yöt edelleen risaisia \|O . Sanoja on ruvennut tulee kakka, nonnii, nii-i, tiitti. Kakka tulee sanana joka paikkaan, ei siis tarkoita että ois housussa. Tiitti on kaiketi kiitti. Ens kuussa ois neuvola ja lääkäri. Hauska tietää miten jätkä on kasvanut puolessa vuodessa.

Syökäämme vatsat pulleaksi joulun aikaan ja nauttikaamme perheen kesken lasten juhlasta :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2006 klo 15:40 Kirsikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 15:46 Annastiina69 kirjoitti:
Hämärtyvää iltaa!

Näinhän se on että nykyään elämä kulkee, ainakin meillä, niin tasaiseen tahtiin, ettei mainittavampaa ole. -Annastiina69-

No kertokaa edes niitä omia kuulumianne, jos ei heinäkuisesta ole uutta mainittavaa :wave: Meillä pikkuisimman neitin elämä on vähä tasoittunut, kun vaihdettiin tutteli naniin. Tuli tässä yks ilta tuumattua miehelle, että meillä ei todellakaan ois näin montaa lasta, jos esikoinen aikoinaan olis ollu tämmönen :ashamed: :eek: :x Onneksi siis vasta 4s on tämmönen mourumaija :D :LOL: Eipä oo tullu vauvakuumetta tämän nelosen jälkeen :whistle: :eek: :whistle: :/

:D ....omia sen verta että tunnin päästä juurihoitoon :x Mutta mietin vain sitä että kohta siinä paikalla köllöttelee "uusi" hammas, kunhan nämä hoidot kestän. Tää on muuten kolmas kerta...

Joulua täälläkin odotellaan. Eilen aamulla oli ihanan näköistä, pieni pakkanen ja LUNTA n. sentin verta. Tais vaan lupailla lämpenevää loppuviikkoa kohden.
Heinis saa joululahjaksi muutaman uuden lelun (on muuten hankalaa kun on jo kaksi isompaa sisarusta joille jo on hankittuna nukenvaunuja sun muita....) sitten vaatteita jonkunverran, kirjoja ja taitaapa jokunen autokin löytyä :D

Ai niin, eilen illalla heiniksen mahaan ja selkään ilmestyi jokunen näppylä. Vauvarokko ja parvorokko on sairastettu joten oiskos vesirokko seuraavana vuorossa :headwall: Meillä sitä ei lapsilla vielä ole ollutkaan. No, kunhan tuo pikkunainen nousee, niin pääsen tarkastamaan tilanteen.

ok, nyt täytyy lähteä valmistelemaan eskarilainen...ja kait ois miunkin lähdettävä \|O


-Annastiina69-

Vauvakuumeesta.....taidanpa antaa tunteelle vallan ja heittää järjen syrjään.... :) <br><br>
 
Jippii...hammas näytti jo niin hyvältä että seuraavaksi päästään täyttelemään juurikanavia. Tän päivänen reissu meni ihan ok, puudutusta ei tarvinnut. Tosin nyt just juilii sen verta pitänee särkylääkettä ottaa.


Heti kun ukkokulta kotiutuu ois kuusen- sekä kinkunhaku reissu edessä.
Ai niin, kyllä meille se vesirokko näyttäisi asettuneen, neidillä jo yksi komea vesikello keskellä otsaa...
päivänjatkoja
-A69-
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 07:33 Annastiina69 kirjoitti:
-Annastiina69-

Vauvakuumeesta.....taidanpa antaa tunteelle vallan ja heittää järjen syrjään.... :)

Hienoa, niin sitä pitää *taputtaa* :D Joo, katsotaan vaan kuinka mun käy, kun täällä aikani paasaan että ei ikinä enää :whistle: ;) Koskaanhan ei saisi sanoa ettei ikinä :whistle: :D Isäntä kyllä varmaan ois valmis het siihen vitoseen, jos niikseen ois :eek: :wave:
 
Oikea joulu.


Jos jouluna ei lunta ois,
se oikea jouluko olla vois?

Jos jouluna tähdet taivaalta puuttuu,
silloinko juhla arjeksi muuttuu?

Jos kontissa ei ole lahjoja monta,
onko koko joulu silloin onnetonta ?

Ei joulua voi panna pakettiin,
eikä kehystää raameihin kauniisiin.

Se saapuu sydämeen hiljaiseen,
aitoon ja kiitolliseen.


...toivottelen nyt jo rauhallista joulua kaikille heiniksille perheineen joskos jotkut jo lähtevät joulunviettoon.

-Annastiina69 + pesue
 
Mites heinisten joulu meni, mitä pukki toi?? Tessa sai vaatetta, kirjoja, leivontasetin, pandanallen, nooan arkin ym. Me käytiin tänään otattamas mpr ja kauhulla nyt odotan minkälainen simppaliisa tuosta neitistä nyt tuleekaan :x Tuosta rokotuksesta pitäs tulla aika lailla oireita kuulemma, ainakin pojat muistaakseni aristi rokotuskohtaa, nousi lämpö ja tuli räkätautikin vielä. Että kiva! Pikkuneiti 2kuinenkin oli jo melkein 5.4kiloinen ja 57cm, pitkä pötkylä jo :heart: :D Kertokaahan kuulumisianne taasen!!
 
Tervehdys!! Joulusta selvittiin...tosin napa vieläkin pinkeenä hirmuisesta syömisestä. Poika sai sukset, rattikelkan, muutaman lelun ja kirjan jne. Pukista ei tuumannut mitään.
Meillä on reilun viikon päästä mpr-rokotteen saanti. Kauhulla oikeestaan jo nyt, että mitähän oireita sit tuleekaan. Aikaisemmista piikeistä ei ole tullut mitään oireita.
Pari yötä on nukuttu aamuun saakka rutisematta...toivottavasti jatkuukin.
Jatketaan tästä...
 
Moikka.

Joulu oli ja meni. Hirveet lahjavuoret taas mummilas. Jarkko sai mm. parkkitalon (ykköslahja!) legoja, pikkuautoja ja vaatetta, jotka oli ihan yhtä mieluisia kuin lelutkin. Julia sai traktorin, nuken, siivoussettiä ja vaatetta. Pukkia eivät pelänneet.

Syötiin hyvin, Jarkko söi vaan maksalaatikkoa. Kattoi epäluuloisesti muita antimia. Äiti söi sitäkin enempi. :)

Vauvakuumetta ei ole ollut vielä heiniksen jälkeen, vaikka oon oikein välistä vauvoja kattelllu ja ottanu selkoa tunteista, muttei viä ainaskaa. Paree niin, koska sain töitä (jippiiiii). Sijaisuus ainakin alkuun (ä.lomasij.) Mies ei enää meinais enempää tahtoa, mutta katotaan sitte myöhemmin, josko hänenkin mieli muuttuis, koska mä ainaskin viä pari tahtosin vähän myöhemmin... :heart:


 
Ja taas on yksi joulu vietetty. Ihanaa oli, yhdessäoloa, hyvää syötävää ja sopivasti lahjoja...jokunen liikaakin.
Heinistä lahjottiin vaatteilla, kirjoilla ja leluilla. Possu johon kolikoita tiputtaessa kuuluu musiikkia ym. oli ylivertaisesti paras. ....Tai sitten se oli se kissa joka naukuu, tai heppa joka hirnuu tai possuauto joka röhkii tai jokin muu ihanaisesti ääntelevä lelu. Olen muuten vuosien varrella kehittänyt aikamoisia teippiviritelmiä noiden ääntelevien lelujen meteliä tuottaviin aukkoihin :headwall: :D

Nyt sitten odotellaan vuoden vaihtumista. Noo, aika hissuksiin menee, ukkokulta huomisen töissä ainakin ilta ysiin, syömme ja käymme pihalla töllistelemässä jokusen raketin. Kokoonpanosta ei vielä tietoa.

Tosin nyt lomaillessa meitin aikataulu nukkumisineen on mennyt hiukka miten sattuu...tänäkin aamuna heräsimme koko poppoo puoli kymmeneltä, joten voipi noita puolenyön kukkujia olla jokunen. Eihän sillä näin loma-aikana ole sinänsä väliä, meillä eskari alkaa vasta 8.1, joten muutama aamu vielä nautiskellaan ja sitten palataan normi aikatauluun.

Mutta, nyt toivottelen kaikille oikein rauhallista ja hyvää alkavaa vuotta 2007!

- Annastiina69-

Niin ja Amelmalle onnittelut työpaikasta.<br><br>
 
Kiitos Annastiina 69 onnitteluista. Eka työpäivä takana ja näin ensi huumassa tuntuu, että joku on löytänyt unelmatyön!!! :D

Lapset jäi nukkuun isän kans, kun mä lähdin. tää kuu menee sitte kai koti-isän hoitamana meidän lapset, kun hoitopaikasta ei ole kuulunu muuta. Noh, vähän pehmee lasku sille, että äiti on enemmän poissa. Teinhän mä sijaisuuksia tosies paikas ennemmin, mutta en joka päivä siis.

Heinis ei pelänny raketteja, lisää pyysi, kun pussi näytti tyhjää raketeista. Poika pelkäs, mutta sen osas kuvitella. Menin sitet lasten kans autoon etupenkille, ovi kiinni, niin lakkas poika pelkäämästä :)

Mutta Pako alkaa... Amelma
 
Ja nyt mie vaihteeksi valittelen että onpas täällä hiljaista :D ...

Eli kuinkas te muut jakselette?

Minä pöljänä olen unohtanut koko hiivatin 1½v neuvolan, ja tietty nla kiinni tän viikon, ei edes aikaa pääse tilaamaan. No, ehtiihän sitä.

Uusivuosi raketteineen kiinnosti kaikkia tehotyttöjäni, heinis oli kenties eniten innoissaan. Jaksoi joka kerta kun paukahti huutaa jotta TATO !
Puhetta on muutenkin alkanut tulemaan mukavasti, ei ilmeisesti halua jäädä noiden papupatojen varjoon. Eikö olekin kummaa, ensin me äidit odotamme ensimmäisiä sanoja kielipitkällä ja kas vain, jokusen vuoden kuluttua toivoo omistavansa jonkinsortin on/off nappulan

:whistle:


Loppiainen lähestyy, samoin joulukuusen ym. rekvisiitan poistaminen :snotty: , minä olen kyllä niin joulu/talvi-ihminen että jokaikinen vuosi on pakko hiukka harmitella joulun loppua.
Mutta, toisaalta kevät ja puutarha odottaa :)

Nyt olisi iltapalan laittoon ryhdyttävä, kuulumisiin :wave:

-Annastiina69-

<br><br>
 
Jospas minäkin täältä taas vähän kuulumisia laittelisin tänne,enkä vaan lukisi teidän muiden kuulumisia...Meinaa olla vähän jonkin sortin laiska jakso mulla tässä kirjoittelussa :ashamed:

Joo tosiaan,Joulu ja Uus vuosikin tuli ja meni,seuraavia odotelles ;) Kyllä on tullu syötyä suklaata vähä liikaakin :whistle: Mutta nyt tänään alkoi taas kuntoilut joulun jälkeen,nimittäin ratsastustunnit alko ja ens viikolla alkaa taas jumppakin pyöriä :D

Meillä tuo heinis "vähän" pelkäs pukkia ja uutena vuotena eka raketti oli kiva ja sille vähän naurettiinkin,mutta seuraavalle jo vähän meni suupielet alaspäin ja kolmannen jälkeen saatiinkin tulla jo takas tupaan...
Mutta niinhän meillä on nuo isommatkin lapset noin pieninä tehneet :)

Lunta ja pakkasta kyllä jo kaivattais kipeästi,ei oikein huvita ulos lähteä tollasella kurakelillä eikä siellä oikein tekemistäkään oo.
Peetu on nyt kyllä ollut sunnuntaista asti kuumeessa ja räkätaudissa, huomenna jos vielä on kuumetta niin soittelen tk:hin.

Mutta nyt täytyy tästä mennä isännän hierottavaksi kun se tuos joutilaana telkkarin edes istuu ;) Meni vissiin tuosta ratsastuksesta niskat & hartiat jumiin...Mitä se ei kyllä ikinä ennen oo tehny,täs on kyllä taas kolmisen viikkoa väliä ku oon käyny viimeksi... :wave: Ja hyvää alkanutta vuotta 2007 kaikille!!!
 
Huoh...olipas sitten loputtoman tuntuinen ilta.... :headwall:
Isot tehotytöt kävivät talleilla ja poniratsastuksella, kotiin kun tulivat olivat tulta ja tappuraa....nyt nukkuvat niin suloisina.
Ja tosiaan, nyt kyllä saisi se kunnon pakkastalvi lumineen tulla, edes hetkeksi !
Tosin omakotiasujalle tälläinen syksy ja talvi on ollut laskujen suhteen ok, lasten ulkoilujen kannalta ei.

Nyt nukulle, öitä.

-A69-
 
Minä "en ole olemassa, vaan huijausta"-äiti täältä naputtelen taas :D Voi vitsi, mitenköhän ehdin koneelle vaikka mulla on 4 pientä lasta, mun pitää varmaan raahata kaikkien 4 sängyt vierekkäin ja pompata väliin maate, ettei kukaan vaan koe että minä olen ne hylännyt :saint: *viittaa erään ihmettelyihin tuolla lokamurut-osiossa vauvapuolella* :whistle: :kieh: :LOL:


Mutta, Tessa ei ihme kyllä saanu mitään mpr-rokotteesta, on se ny semmonen kiukkunen ollu mutta ei mitää lämpöä tms. tullu. Ainakaan vielä ja siitä nyt on yli viikko joten ei kai sitä enää tulekaan. Mä olen yrittäny sitä pulloa vähä hiljalleen ottaa pois mutta kun tuo talipää-isäntä ei meinaa muistaa sitä asiaa ja lyö sen pullon aina käteen :headwall: :kieh: :LOL: No, onhan tässä aikaa vielä :whistle: Minkäs kokosia vaatteita muuten teidän sankarit pitää? Mä just tänään nappasin kaapista melkein kaikki 80cm pois, etenkin bodyt on jo hetken ollu pieniä. Pitää ottaa ne suht äkkiä pois muuten isäntä tunkee ne lapsen päälle ja ihmettelee että no mikä on kun ei napit mee kiinni :whistle: ;) Meillä on 16päivä 1v6kk neuvolalääkäri, onkin kiva mennä että näkee tosiaan noita tarkkoja mittoja välillä, tuntuu ainaki että posket olis pyöristyny neitillä ja tuota pituuttakin tullut kun kerran vaatteet on pieniä. Meillä on semmonen iilimato-vaihe neitillä :whistle: Se ottaa veljeksien paidanhelmasta kiinni ja veteläksi, että roikkuu sitten toises kiinni kun toinen painelee juosten pitkin tupaa :whistle: :LOL: Taneli etenkin meinaa vähä kärsiä tuosta, kun meinaa kaatua mukana, meinaa poika jäädä toiseksi koko ajan ja kai tuo neiti painelee ohi jossain vaiheessa koossakin kun ovat niin samankokoisen oloisia :whistle:
 
Morjens kaikille!!
Meillä oli tiistaina neuvola, jossa pituudeksi saatiin 81,5 cm ja painoksi 11,8 kg. Pituuden mittaukseen en tosin ole tyytyväinen, poika kun ei suostunut mielellään oleen selällään ja just kääntyi, kun terkka sanoi pituudeks 81,5. Ens tiistaina meillä on lääkäri, joten siellä vielä tarkistutan pituuden.
Mpr-rokotteen poika sai, eikä vielä ainakaan ole tullut mitään oireita. Ehkä hiukan kiukkunen, mut kuumeesta ei tietoakaan. Meille terkka sanoi, että oireet ilmestyy 2 päivän päästä piikin annosta.
Vaatteina käytetään vaihtelevasti 80 ja 86 cm. 80 cm bodyt on pieniä. Jännä miten vaatteiden koot heittelee. Poika sai taannoin 86 cm college-puvun, enkä sitä heti käyttöön ottanut ja nyt laitoin päälle, ni hyvä kun edes mahtui. Täytyy kiireesti pitää sitä, ennen kun jää pieneksi.
Olen täs miettinyt haalarin ostoa ens talveksi, mut kun en osaa päättää minkä koon ottaisin. Nyt on käytössä 86 cm, ostaisinko 92 vai 98 cm?? Sanookaahan te omat mielipiteenne tuohon...
Kelit kyllä tympii todella paljon. :headwall: Aamulla oltiin ulkona, niin vettä satoi kaatamalla.
Poika nukahti, kahvitauon paikka siis....ilman pullaa. Tarkoitus miehen kanssa saada molemmilta 10 kg kesään mennessä pois!!
 
Tervehdys kaikille taas pitkästä aikaa. Olemme mekin palanneet kotiin parin viikon mummolakiertueeltamme... ;)

Joulupukkia heinis pelkäsi ekaa kertaa. Johtuikohan siitä kun isukki oli pukkina...? :headwall: Kääk! Joululahjoja tuli kasapäin, suosikkina iso Fisher-Pricen auto, josta lähtee kaikkia kivoja ääniä (musiikkia & puhetta) kun sen nappuloita painelee tai vääntää rattia tai painaa radion nappulaa... jne.

Uusi vuosi meni mukavasti. Poika ei pelännyt edes raketteja. Tosin katselimme niitä vain ikkunan takaa, joten ehkä siksi... :whistle:

1,5-vuotisneuvolassakin käytiin alkuviikosta ja piirun verran plus kakkosen pituuskäyrän alapuolella edelleenkin mennään. Pituutta oli tällä kertaa 88,8 cm ja painoakin oli kertynyt himpun verran yli 13 kiloa. Pituuden ja painon suhde on edelleenkin nollakäyrän alapuolella, mutta vain vähän, joten sopusuhtainen poika. :) MPR-saatiin siis myös ja odotellaan nyt sitten niitä oireita. Hui... :eek:

Meidän pojan vaatekoko on tällä hetkellä 92. Pistin juuri ennen joulua 86 bodyt Huuto.netiin myyntiin - meille kun sitä pikkukakkosta tuskin koskaan tilataan. :whistle: Itsekin olen pojalle alennusmyynneistä katsastellut uutta talvihaalaria ensi talveksi, mutta koko mietityttää vielä. Samoin uusien talvikenkien koko arveluttaa. Nyt on käytössä 24. Ehkäpä pitäisi ostaa kakskutoset? No, katsellaan vielä... Todennäköisesti kaikki sopivat vaatteet & kengät ehtivät loppua ennen ostopäätöstäni. Niin minulle ainakin omien vaatteiden kohdalla aina käy. :headwall:
 
Meillä oli pojalla toissapäivänä 1,5 v neuvolalääkäri. Mitat 82 cm, 13,6 kg ja py 50,9 cm. Omilla käyrillään kulkee edelleen, tuo paino siis etenkin. Rokotteesta on havaittavissa ärtyisyyttä, muttei ainakaan vielä kuumetta.
Vaatekokona on menossa 86-92 cm. Muutamat isokokoisemmat 80 senttiset kyllä vielä käytössä. Pipon koko on jo aikoja ollut 2 v kokoa. Eipä tuo pojan päänympärys ihan hirveän iso ole, mutta on vaan raukalla saman mallinen pää kuin äidillään, johon ei siis ihan pikkumyssyt sovi. Vaatteista meillä kierrätetään siskoni tytön kautta kaikki jotka eivät ihan poikamaisia ole, ja loput pistetään tulevaa elokuista varten suoraan säilöön.

Itselläni on tämä viikko mennyt töiden jälkeen sohvalla maatessa. Alkuraskauden pahoinvointi on siis sen verran yltynyt, että olen jo kerran joutunut pöntöllekin juttelemaan. Ei heinistä odottaessa tai sen keskenmenneenkään alkuaikoina ikinä näin huonoa oloa ollut. Vahvistaa käsitystäni sitä että meille ei suurperhettä tule. Tyytyväinen olen kunhan toinen saataisiin hengissä maailmaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 23:14 Kirsikka kirjoitti:
Minä "en ole olemassa, vaan huijausta"-äiti täältä naputtelen taas :D Voi vitsi, mitenköhän ehdin koneelle vaikka mulla on 4 pientä lasta, mun pitää varmaan raahata kaikkien 4 sängyt vierekkäin ja pompata väliin maate, ettei kukaan vaan koe että minä olen ne hylännyt :saint: *viittaa erään ihmettelyihin tuolla lokamurut-osiossa vauvapuolella* :whistle: :kieh: :LOL:

:D , kävin ihan uteliaisuudesta kurkkaan lokamuruja...... :LOL: :LOL:
Pitäisköhän miunkin tulla tarkistamaan, minkäslainen virtuuaali todellisuudessa elävä immeinen siellä kirjoittelee kun parin viikon päästä suuntaamme e-pohjanmaalle ;) Älä Kirsikkainen välitä, maailmaan mahtuu kaikensortin tallaajaa. Tosin aina välillä saa näistäkin kommenteista hyvän muistutuksen siitä että juttujamme saattaa lukea moni muukin kuin vain omaan "yhteisöömme" kuuluva.

Viikonloppu alkamassa, kuusta kävin tuossa äsken tökkimässä. Ei varista juuri ollenkaan, jotta eiköhän se Nuutti vasta vie meidän joulun pois

:whistle:

Mutta nyt toivottelen heinisläisille viikonloppua :wave:
Kuulumisiin

-Annastiina69-
<br><br>
 
Moikka.

Meidän heinis ei viä puhetta tuota. Noh,osaa hän yhden oikean sanan ja kaksi sinnepäin ja loput on yleensä sanan lopputavuja. Hyvin tulee kyllä ymmärretyksi... Käsi ojossa ilmoittaa mitä tahtoo saada tai tehdä ja tulee nenään kiinni, jos ei huomata :)

Meidän 1,6v nla on vasta helmikuussa, kun ei saatu aikaa tälle kuulle enää. Katotaan sitte miten käy. Pelotelkaa vaan :=) En kyllä muista että Isoveljellä olis ollu mitään.

Päiväkodissa nää veijarit alottaa sitte ensi viikolla tutustumisella ja harjoittelulla. Kyllä jänskättää kovasti äitiä. *Mihin mä olen ne oikein laittamassa, huokailee* Ei vaan, luulen, että vanhemmalle se tekee, jopa hyvää, kun on niin äitin perään yms. niin saisi itseluottamusta hiukan vaikka esimerkiksi.

Lunta täälläkin toivottais, kun ei ulkona ole mitään tekemistä juurikaan. Käveleskellään ees taas ja kuralätäköis lutraa tää pienempi tapaus... LUNTA TÄNNE JA HETI!!!!!!!!!!!

Jouluvalot yms. ropeska on edelleen paikoillaan. Jos tänään sais irti ne revittyä.... Käykö teidän suunnalla Nuuttipukit vai onko homma hoidettu vasta pääsiäisenä Trullien muodossa? Täällä Satakunnassa on ne Nuuttipukit. Pitääkn varata niille karkkia, kun menin jo syömään kaikki joulukarkit :ashamed:


Nyt en muista, oliko muita aiheita kysymyksien muodossa....

Amelma
 
Trullit täälä käy pääsiääsenä ja muistaakseni niissäki oli eroja että jossain käytiin eri aikaan mitä meillä. Enkä kyllä nyt kuollaksenikaa muista mikä se ajankohta on kun ne täällä käy. Jeanie muistanee? Teillä on vähä paremmin noita trulli-ikäisiä mitä meillä :)

Meillä sit nousi viikon viiveellä lämpö ja äkäisyys tuosta mpr:stä. On sitte pikkuusen kiukkuunen pikkuakka :eek: :kieh: :LOL: Kyllä lentelee tavarat ja annetaan kyllä selvästi ilmi jos joku ei miellytä. Ja yöunille on saanu heittää hyvästit. Luojan kiitos Tuulianna nukkuu jo kokoyöt, ettei tartte senkin takia vielä takuta. Äsken kokeilin antaa neitille maitopullon, missä olikin nokkamukipää. Kovasti tyttöä ainakin nauratti, että kokeillaas meneekö "samaan lankaan" mitä pojat aikoinaan. Olen kyllä todennu että poikia on paljon helpompi höynäyttää mitä tyttöjä :whistle: :saint: :D
 

Yhteistyössä