Heimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin. Mihin me jäätiinkään taas? Levitä mun sukkien verhoamia sääriä, vedä sivuun pikuhousujen reunaa ja työnnä kieli syvälle märkään pilluun...ja sitten klitalle, aahh...oon niin herkillä että tuntuu että tulee ihan just....Onneksi sun huoneessa on kaihtimet ja ovi on lukossa.

Vedän avoimia reisiäsi vähän lähemmäs pöydän reunaa, ja rullaan lyhyttä hamettasi ylemmäs. Namut pikkuhoususi ja turpea pillusi erottuu upeasti niiden alta. Hieron ja painelen pikkuhousujen päältä ja sivuilta...välillä sormet eksyvät painamaan koloasi alempaa...Pikkuhoususi vaikuttavat vähän kostuneilta hmmm, siirretäänpäs vähän sivuun. Paljas pillusi paljastuu, ja meiltä molemmilta taitaa päästä houkaus ;)

Kumarrun ja kieleni löytyy pillusi reunat...keskustan ja vähitellen kairaa huulet erilleen ja koko kauneuden tarjolle. Pitkät lipaisut ylööös ja alaas, ja välillä sisälle koloosi...hmmm olet todella herkullisen makuinen. Kieli vaeltaa ylös klitorikselle ja sormet siirtyvät tutkistelemaan koloasi aluksi ihan vain aukon suulta sitten asteittain syvemmältä...Tätä voisi jatkaa kunnes pyydät armoa =)

Nyt tuntuu ihan jumalaisen hyvältä...jatka samaan malliin, sun kieli tuntuu niin hyvältä että kohta, ihan kohta tulee...Mun jalat alkaa jo nykimään holtittomasti, ja tarraan sua himoissani hiuksista, mutta silloin lopetatkin...Nouset seisomaan, tartut kaluusi ja muitta mutkitta seivästät mut pöydällä..Nojaudun taaksepäin selälleni tärkeiden paperiesi päälle ja työnnyt ihanasti pohjaan asti, nostat jalkani olkapäillesi. -Aaahh, kunnolla, voihkaisen ja nostat peppuani ja nussit kovaa..ja hitaasti syvälle. Näytät ihanalta, kun keskityt mun panemiseen...kalu tekee niin hyvää, ihanaaaaahhh....

Korkokenkäsi hierovat olkapäitä ja tammipöytä saa samalla melkoisesti kyytiä kun panen ihanaa sykkivää kosteikkoasi. Painan edestakaisin välillä hitaammin ja välillä nopeammin, herkkua...Himoissani tartun sinua niskasta ja vedän itseäni kohti, toivottavasti en liian lujaa. Vilkuilen puhelinta jossa myyntidirikan valo vilkkuu, mutta ei todellakaan tule edes mieleen jarrutella...aah kunnon naintia. Käteni tarraa peppuusi ja valuu allesi...pari sormea siirtyy painamaan anustasi naimisen tahdissa. Miltäs nyt tuntuu ?

Tiedät kyllä...viimeistään kun katsot mun ilmettä..oi beibi, nyt tulee, tää tuplapano on liikaa...Osaat niin ihanasti ottaa mut, aauh! Tuntuu varmaan aika kivalta kun mun märkä ja tiukka pillu sykkii ja imee sun munaa..Joudun puremaan hammasta etten huuda ääneen! Aaah, mahtava orkku..Katsot mua veikeästi ja alat hitaasti jatkaa panemista, mutta haluun vielä jotain kivaa....ja tuhmaa, liu´un alas pöydältä ja käännyn toisin päin..Pyllistän eteesi pöydällesi ja levitän jalkani. Työnnät hitaasti kivikovan kalusi pään peppureiälle ja alat painaa sisään, pitelet mua paikoillaan...

Mieliasentoni...otan kunnon otteen lantiosi sivulta ja alaselästäsi, ja hieron kosteaa kalunipäätä peppusi aukkoa vasten...se panee vastaan hiukan mutta lisätyöntö auttaa painamaan nupin sisään. Upean kireää, hekumoin hetken ja annan sinulle aikaa tottua mutta melko nopeasti painat herkullista peppuasi kaluani vasten ynisten. Hiitaaasti mutta varmasti kaluni raivaa tietänsä syvemmälle...syvemmälle...tarraan vyötäröltäsi kiinni ja jatkan liikettä...aaahhh. Välillä hetkeksi ulos, ja työntelen aukon suulla tehden tilaa. Pane jo sanot, ei saa kiusata...ja työnnän kovaa sisääsi murahtaen. Katsot olkasi yli minuun silmissäsi himokas, kutsuva ilme...Taidat saada kunnolla nyt, lupaan...

Auh, sattuu vähän kun työnnyt raa´asti sisään..mutta olen niin kiihottunut että työnnän pyllyäni suhun päin. Tiedän että tykkäät tästä just näin. Onneksi kalusi on liukas soudettuaan ensin litimärässä pillussani..Painat pari kertaa hitaasti ja sitten kiihdytät tahtia..Pöydänkulma painaa juuri sopivasta kohtaa, alan uudestaan lähestyä huippua..Anna tulla, kuiskaan sulle ja vilkaisen taaksepäin sua, kun panet mua perseeseen silmät suljettuna..Tuntuuko hyvältä Heimo panna pitkästä aikaa Tanyaa? Musta tää on ihanaa.. :)

Ai ai kyllä tosiaan tuntuu hyvältä, taivaalliselta oikeastaan ;)

Melkoista naintia nyt kun painan sisääsi irvistellen vähän nautinnon syövereissä...painan lantiotasi pöytää vasten puristaen ja punoittavia pakaroitasi...tuttu tunne alkaa vähitellen vallata kyrpäni...peppusi käy tiukemmaksi ja tiukemmaksi kun turpoan viimeiseen pinnistykseen...kohta tulee pitkän odotuksen jälkeen mahtavat lastit...vielä työntelen menemään..vähän kunnes vedän kullini ulos ja urahtaen annan rakkauden liemieni palaa ihanan avonaiselle reiällesi...huomatessasi että nyt tulee niin levität himokkaasti pakaroitasi...ah senkin kiihottava herkku melkein tekee pahaa laueta....

Pyyhitään sotkua vähän sun tärkeillä sopimuspapereilla, mitä niistä väliä...Jalat on ihan heikkona ja pillu valuu kuumaa nestettä..

Sun pitäs varmaan vastaa puhelimeen?

Voi sua tuhmeliini, nyt sait mut irstaisiin ajatuksiin...Pitää lähteä vähän jäähdyttelemään....

Ihanaa oli, kiitos kaunis :) pusu..

no ota mihelts vaatteet pois ja pistä hänelle pyyhen tämä hieronta sopii saunan jälkee tai rankan työ päivän jälkeen pistä miehesi makaamaan sängylle taikka hieronta pöydälle jos on ja aloita selästä hiero vähän myös peppua mutta älä plajon kun olet hieronut selkää tarpeeksi sano hänelle että kääntyy mahlteen aloita hieromalla mahasta ja ala siirtyä kohti rintoja hiero niitä jonkin aikaa ja aukaise mihen pyyhe jossain välissä ja ala hiero hänen ala päätään ja tee hieronna lopuksi happy ending ota hieronta öljyä tai jotain hierontaa sopivaa öljyä ja ala hieroa häne rintojaan ja 30min ja sit mene alapäähn ja al hieroa sitä ja voit myös jättää housut jalkaan mutta joudut ottamaan ne josain välisä pois mutta jos ne ovet farkut aukasie vetskari ja ala hieroa sitä alapäätä