Heimo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Moikka!

Tanya huutelee Heimoa luola märkänä...Mitä kuuluu mussukkani, ja voisitko tulla vähän jeesaamaan?

No mutta mutta, ystävä hädässä tunnetaan ja täältä sännätään luolaa asuttamaan :)

Aurinkoiset kelit on mennyttä, mutta ainakin on enemmän päällä riisuttavaksi...

No jokos nyt nappais? Vai ootko taas jossain maailman turuilla? :)

Nyt on jo ihan syksyinen keli. Aamullakin oli ihan pimeetä. Mutta ei se haittaa, voi käpertyä vierekkäin pitkälle aamiaiselle sänkyyn, tai jotain...juosta lenkin illalla raikkaassa ilmassa, ja sitten suihkun jälkeen hiipiä kynttilänvalossa kovan kalun kimppuun..

jiihaaa...otetaan ihmeessä, tuttu tykytys kasseissa ja kalun juuressa seuraa ajatustakin.

Juuri löysäsin kravattia ja istahdin uuden uljaan konttorin tuolille...ajatuksissani pohdin sinua purjehtimassa oven ohitse kopisevissa koroissasi...

Mitä, ootko vaihtanut työpaikkaa? Vai tuoli uusittu? Ollaanko me jytkytety siinä liikaa? :)

Miten olisi suihinotto...?
Tänään mulla onkin punainen lyhyt hame, joka vähän kinnaa reisistä, kun olen taas alkanut oikein kunnolla käydä punttiksella...Lihakset tuntuu ihanan raukeilta. Tuun sun huoneeseen ja asetan papereita pöydällesi, kun nappaat kiinni ranteestani ja katsot mua SILLÄ silmällä...ja millonkas mua EI panettais..

Katson sua, nuolaisen huuliani ja käyn sulkemassa oven. Levität jalkojasi ja katsot mua hymyillen pää kallellaan. Hymyilen ja laitan sormen huulilleni...hss, ei tarvi pyytää, kuiskaan ja meen polvilleni sun eteen...

Eikun tässä on vaan muutettu talosta toiseen...

isken sinulle silmää, ja käteni painaa päätäsi niskasta alaspäin. Huuliasi onkin jo ollut ikävä...polvistut eteeni ja ihailen lantiosi kaarta ja lyhyen punaisen hameen verhoamia jalkoja...

Sä saat nyt istua rauhassa...Nuolen sormiasi ja upotan yhden sormen suuhuni, tiedän että tykkäät mun punaisesta huulipunasta...Imaisen peukalon ja etusormen välisestä ohuesta nahasta. Olet jo kärsimätön ja avaan vyösi, nuoleskelen alavatsaasi hitaasti ... hitaasti...alemmas, taitaa vähän jo pullottaa housuissa? Huokaiset kärsimättömänä ja vedät kalusi esiin, oi olenkin kaivannut tätä...Ihana kova ja turvonnut kulli...Liikutan kättäni edes takas sen varrella, katson sua silmiin ja terska osuu vain välillä ihan kevyesti punaisiin huuliini...et millään jaksaisi odottaa kunnon käsittelyä. Haluan tehdä sen hitaasti sulle..Otan pitkän kuuman nuolaisun kaluasi pitkin juuresta päähän. Saan sut kohta tainnnoksiin :)

Huokaisen nautinnosta ja odotuksesta...teet tämän niin hyvin. Turvonneen punainen terska saa ympärilleen kuuman kosteat punaiset huulesi. Aivan upeaa. Sivelen kaksin käsin päätäsi, kasvojasi nautiskellen samalla hoidostasi. Ottaisitko jo...kunnolla, ei sovi kiusata tänään.

Melkein jo kuvittelen suonia pullistelevan kalun uppoavan pehmeän kosteaan tussuusi imuttelun jälkeen kun nouset syliini nostaen hametta pikaisesti ylös.

eikä, hmm kuulostaa melko kiinnostavalta...toivotonta on tää työntekokin just nyt prkl.

kun pääsis rentoutumaan ja nautiskelemaan lihan himoista vaikkapa ihan vain viikonlopuksi niin kyllä taas olisi pää valmis ihan mihin vaan !

toivoa ainakin voi...ja sopivaa seuraa...lips ;)

Kosteeta on, kyllä :) Haluaisin ensin hellää suuseksiä ja sormia, ja sitten kovaa meininkiä kakkoseen, onko sinussa miestä siihen? :)

Palaan ihan kohta....tärkeitä vieraita tulossa