Eikös kaikki naiset tuosta tykkää Mä kun oon aina niin luullu :OKyllä, ja toinen ikisuosikki on paljastaa oma alaston vartalonsa makaamalla sängyllä odottavan näköisenä.
Kyllä mä ainakin käyn ihan kuumana mieheeni vaikka se välillä onkin ärsyttävän yksitoikkoinen noiden aloitteidensa kanssa. Tosin meillä mä olen yleensä se joka vonkaa enemmän.Kyllä me miehet ollaan sitten sexyjä Myöntäkää pois vaan, käytte ihan kuumana.
Meillä jopa kaks kertaa kuussa. Saan mä kyllä useamminkin onneks seksiä kun vaan vähän pakotan sitä.Juuri näin! Siis silloin kerran kuussa kun ukkelin tekee mieli.
Meillä on ihan samanlainen tapaus täällä. On muutenkin salamariisuutuja jos huomaa mahdollisuuden touhuiluun tulleen.. Hellyyttäväähän se inakin onKyllä, ja toinen ikisuosikki on paljastaa oma alaston vartalonsa makaamalla sängyllä odottavan näköisenä.
Meillä sama homma, minäkin katson sitten silmiin ja kysyn "niin?"Kyllä! Ja vieläpä velttoa sellaista ja sitten se kuvittelee, että se jotenkin kiihottaisi tai saisi innostumaan Yleensä katson sitä munaa, nostan katseeni miehen silmiin ja kysyn "niiiiin?" ja sitten se lopettaa sen heiluttelun ja alkaa mököttämään kun en taaskaan halua häntä