Heikosti positiivinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tein jouluna positiivisen raskaustestin ja epäluuloisena vielä toisenkin, mutta molemmat olivat vahvoja plussia. Tällä viikolla olisi ensimmäinen neuvola ja minä valmistan olen valmistellut itseäni henkisesti varautumaan pahimpaan. Esikoisesta olin yllätysraskaudesta huolimatta "vahvasti raskaana" eli oireet alkoi selvinä saman tien ja oli se tunne. Nyt ne kaikki oireet ja tunteet puuttuvat ja välillä unohdan koko raskauden. Tämä toinen raskaus on kyllä suunniteltu, tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta eli sillä tavalla pääsi tosin yllättämään.

Ne jotka teistä eivät pidä tätä vaistoa höpötyksenä, siis sitä vahvaa tunnetta että raskaana ollaan,voisivat kertoa onko teillä ollut se jokaisessa raskaudessa. Ne jotka eivät kuudenteen aistiin näissä asioissa usko voivat sitten kertoa, voiko yhdellä ihmisellä olla näin erilaiset raskaudet.

Itsehän tässä oman ahdistukseni luon, mutta tuntuu pahalta kun mies on niin innoissaan ja minä en vaan uskalla. Ja yleensäminä olen meistä se positiivinen :(

Kahdeksas raskaus menossa, kahdeksas täysin erilainen raskaus menossa!

Mitään raskausoireita ei ole ollut. rv 6 oli muutaman päivän pahoinvointia, ts etomista. Se kuitenkin meni ohi nopeasti, eikä ole vieläkään takaisin palannut (rv 27).
Epätodellinen olo oli, sillä raskauden unohti helposti. Unohtaa edelleenkin, koska sitä ei vaan tunne. Nyt tietty tuntuu liikkeetkin, mutta ei tuo nyt koko aikaa pyöri..

Keskenmenneistä raskauksista on ollu oireita jos jonkinlaista, ei se siis ole ollut itselläni tae raskauden jatkumisen suhteen,

Kahdesta ekasta raskaudesta olin jotenkin "varma". En liioin miettinyt milloin paljastetaan, vaan kailotettiin surutta kaikille. Nämä raskaudet meni loppuun saakka ja sain vauvan. Viimeisin raskaus tuntui oudolta ja olin epävarma kertomaan kellekkään. Kun siskolle kerroin, pyysin vielä ettei puhuis kellekkään kun oli sellanen olo että ei tuukkaan ehkä vauvaa.. Vielä ekan ultran jälkeen en osannut iloita ja oli epävarmuus kokoajan. Meni kesken viikolla 11+

Siskoni on molemmissa raskauksissa taas tuntenut ettei ole koko vauvaa (edes viimesillään) ja kaksi tyttöä hällä on :D

Yhteistyössä