Heiii! Mitäs tykkäätte työn nimestä DITA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kun ihaillaan k.o henkilöä. Se tosin mietityttää, kun Dita Von Teese on tosiaan ollut strippari jne.....että sen mukaan nimetä lapsi. Mutta kun tykätään niin kovasti nimestä, aj sisarusten nimetkin yhtä erikoisia/harvinaisia.

mun koiralla on nimenä Dina ja se mun mielestä kuulostaa kuitenkin jo nimeltä. Dita ei vaan kuulosta :| En oo mitenkään perinteisten nimien erityinen ystävä mut tää ei musta ees vaikuta "erikoiselta" vaan pelkästään aika kauhea (onpa joo monipuolinen perustelu :( ) .

Ehkä menee just paremmin ulkomaisena taiteilijanimenä ku suomalaislapsella.

Mulle ei tuu mitään mielikuvaa nimestä,mutta mielestäni se on oikeestaan ihan kiva nimi. Mä tykkään mieluummin tommosesta hiukan erikoisemmasta, kun esim jostain maijasta tai Liisasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
todellako? Tarkoittaa sormea?

Sillä kai väliä olisi vaikka tarkoittaisikin... onhan noita sanoja, jotka ovat hassuja jollakin toisella kielellä... kerrankin katselin yhden italialaisen elokuvan lopputekstejä ja heti bongasin miehen, jonka ei kannata koskaan esiintyä omalla nimellään Suomessa. Sukunimi hänellä nimittäin oli Kulliton. Italiaksi se varmaan tarkoittaa jotain ihan muuta.

Yhteistyössä