HEIHEI! Missä nuorekkaat "uudet" äidit nelikymppiset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti42
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 14:57 M mamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 13:21 aada kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 20:02 M mamma kirjoitti:
Täällä olisi kanssa yksi kotiäiti juttu seuraa vailla.Lapsia on 5 vanhin on 28v ja nuorin 8v mummoksi tulin kun nuorin lapseni oli 3v.Nyt ikä minulla 48v mieskin löytyy joka on 40v olemme uusioperhe. :wave: :wave:

täälä saman ikäinen äiti, ja uusperheessä eletään mekin. edellisestä liitosta kaksi poikaa 23v ja 25v. nykyisesta liitosta kaksi yhteistä 7v ja 8v ja miehellä 19v poika joka asuu meillä ja tyttäret 18v ja 12v asuvat äidillään 70km päässä.
Rikasta ja rakasta elämää vietämme. Päivääkään en vaihtaisi pois!
=) Sulla on ihanan iso perhe,minäkään en vaihtaisi päivääkään pois.Minulla on kohta 5 lastenlasta jotka tuovat vilskettä mummolaan,vaikka ei niin mummomainen olo aina olekkaan. =)

meillä ei nuo vanhimmat lapset tietenkään enään asu meillä , paitsi miehen 19v poika.. vielä vähän aikaa. Lapsenlapsista ei ole tietoakaan ja tuskin tulee moniin vuosiin vielä. Ei nuo pajat ole niin innokkaita perhettä perustamaan ja ei vielä ole kiirekkään.
Mutta on se mukavaa kun joka toinen joulu on joulupöydässä koko sakki koolla, siinä pitää olla jo ruokapöydälläkin kokoa. :)
Täytyy sanoa että ovat erittäin mukavia lapsia kaikki ja olemme heistä kamalan ylpeitä. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 17:11 aada kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 14:57 M mamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 13:21 aada kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 20:02 M mamma kirjoitti:
Täällä olisi kanssa yksi kotiäiti juttu seuraa vailla.Lapsia on 5 vanhin on 28v ja nuorin 8v mummoksi tulin kun nuorin lapseni oli 3v.Nyt ikä minulla 48v mieskin löytyy joka on 40v olemme uusioperhe. :wave: :wave:

täälä saman ikäinen äiti, ja uusperheessä eletään mekin. edellisestä liitosta kaksi poikaa 23v ja 25v. nykyisesta liitosta kaksi yhteistä 7v ja 8v ja miehellä 19v poika joka asuu meillä ja tyttäret 18v ja 12v asuvat äidillään 70km päässä.
Rikasta ja rakasta elämää vietämme. Päivääkään en vaihtaisi pois!
=) Sulla on ihanan iso perhe,minäkään en vaihtaisi päivääkään pois.Minulla on kohta 5 lastenlasta jotka tuovat vilskettä mummolaan,vaikka ei niin mummomainen olo aina olekkaan. =)

meillä ei nuo vanhimmat lapset tietenkään enään asu meillä , paitsi miehen 19v poika.. vielä vähän aikaa. Lapsenlapsista ei ole tietoakaan ja tuskin tulee moniin vuosiin vielä. Ei nuo pajat ole niin innokkaita perhettä perustamaan ja ei vielä ole kiirekkään.
Mutta on se mukavaa kun joka toinen joulu on joulupöydässä koko sakki koolla, siinä pitää olla jo ruokapöydälläkin kokoa. :)
Täytyy sanoa että ovat erittäin mukavia lapsia kaikki ja olemme heistä kamalan ylpeitä. :)
Meidänkin ruokapöydässä on ahdasta silloin kun kaikki lapset vävy miniät ja lapsenlapset on kylässä.Ihanaa kun teillä on hyvät välit kaikkien lasten kanssa,minulla on paljon huonoja kokemuksia vanhempien lasten äitipuolesta,hän ei siedä minun ja ex mieheni lapsia. =)

Kiitos Äiskä ja nimim. Uskallanko vielä!

Myös minulla on kaksi itseäni vanhempaa veljeä, toinen 16- ja toinen 14 vuotta vanhempi kuin minä, kuopus. Veljet ovat aina suhtautuneet erittäin suojelevasti minuun (teini-iässä tuntui että liikaakin) ja nytkin meillä on hyvät välit, näemme lähes viikoittain.

Meillä mennään nyt tunteiden vuoristorataa omien lasteni kanssa. Välillä kuitenkin tuntuu lievästi siltä että kyllä tämä tästä!

Mimmimammalle terveisiä ja tsemppiä :hug:

Toivon mukaan saan loppukesästä 42-vuotis synttärilahjaksi vauvan jota olemme pari vuotta odotelleet, takana pari keskenmenoa ja valmiita lapsia 15- ja 18- vuotiaat. Arvasitte oikein, toinen liitto menossa, eikä itseäni nuoremmalla miehellä ole ennestään lapsia. Nyt on menossa rv23+3 ja tähän asti kaikki hienosti, lapsivesitutkimus läpikäyty josta tuloksena saatiin normaalit kromosomit.

Nimimerkille synttärilahja: Sain viime toukokuussa synttärilahjaksi pojan 43-vuotiaana. Täytin sunnuntaina 8.5.05 43 v ja poika syntyi maanantaina 9.5.05 ! Vajaan tunnin meni eri vuorokauden puolelle. IHANA LAHJA !

Heipsun keiksun!!
Täällä yksi nuorekas 42v...laskettu aika tuossa 20.5. ihan normaalisti alkunsa saanut, joten elkäähän puhuko vanhettumisesta...munien meinaan :laugh: .
Tsemppiä kaikille yrittäville ja jo onnistuneille. Saa tulla jutulle mun meseen: kata573@hotmail.com
Ihanaa kesän odotusta ja myös vauvan odotusta kaikille nuorille yli 40v!!!

Tulin tutustumaan Kaksplussan keskusteluihin yli kolmen vuoden tauon jälkeen. Kesällä -02 odotin esikoistani ja nyt hänelle kaveria. Laskettu aika on syyskuussa ja ikää tosiaan 40 v.

En muista, että tuolloin -02 olisi ollut omat palstat eri ikäryhmän äideille mutta saattaa olla kyllä vika muistissakin?

Tämä aihe tuntui niin ihanalta, että oli pakko vastata! Aina välillä tuntee olevansa vanha äiti kun lympärillä olevat pienten lasten äidit ovat vähintään 10 v nuorempia. Mutta täällä oli ihana huomata, etten olekaan yksin :-))) Ja onneksi tuttavapiirissä on muutama 40 korvilla oleva "uusi" äiti.

Ikä on onneksi ennen kaikkea mielentila!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2006 klo 09:38 Kata kirjoitti:
Heipsun keiksun!!
Täällä yksi nuorekas 42v...laskettu aika tuossa 20.5. ihan normaalisti alkunsa saanut, joten elkäähän puhuko vanhettumisesta...munien meinaan :laugh: .
Tsemppiä kaikille yrittäville ja jo onnistuneille. Saa tulla jutulle mun meseen: kata573@hotmail.com
Ihanaa kesän odotusta ja myös vauvan odotusta kaikille nuorille yli 40v!!!
:wave: Heips !
ONNEA loppu odotusaikaa sulle ,koeta jaksaa ei ole enää pitkä matka....Onko vauva ensimmäinen vai monesko järjestysluvultaan? Minä täytin 42v kun perheen ainoa poika ja neljäs lapsukainen täytti 4kk ! Pojalla on sit yhteensä 5 siskoa.. Niin.. Ja on ollut antoisaa tää koko alku tähän päivään mennessä =)

Yhteistyössä