Hei!

Löytyisikö äitejä Tornion suunnalta? Olen muuttanut perheineni tänne vajaa vuosi sitten ja tuttavapiiri vielä suppea. Juttelu, lenkkeily ym. seuraa kaipailisin. Minulla on kohta 1v tytär. Myös koiralliset ihmiset, ilmoitelkaa itsestänne, meillä karvaista kaveria ei vielä mutta harkinnassa =) muidenkin alueiden äipät, kirjoitteluseura kelpaisi =)
 
Viimeksi muokattu:
Samalla alueella mekin, tarkalleen tämä kai on Luotomäkeä...uimahallin lähellä :)
Oletko minkä ikäinen? Ja oletko töissä/opiskeletko, vai onko päivätkin vapaata? Lenkkiseura olis kiva juttu, paitsi ei tällä säällä :D
 
Melko lähellä asustelette :) Oon 31 vuotias, huhtikuussa täytän 32. Mieki olen kotosalla vanhempainlomalla :D Juu, ei näillä keleillä oikein tuo ulkoilu innosta, muuten meillä pikkuneiti kova pulkkailemaan =)
 
toivotaan niin :) mä kyllä tunnen paljon äitejä torniosta, mutta kaikilla on jo isommat lapset ja ovat siis jo palanneet töihin. heillä on siis aivan erilainen päivärytmi yms. kuin meillä, ja lenkkeily yms ei oikein tahdo onnistua...
 
näinhän se tahtoo olla, no kuitenkin myös harvemmat tapaamiset uusien tuttavuuksien kanssa ovat tervetulleita :wave: Katsotaan kuis käy ;) Jos tahdot voit laittaa myös yksityisviestiä, niin voin antaa sähkisosoitteeni... jos haluat sinne kirjoitella =)
 

Yhteistyössä