Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:V*ttu mitä syrjintää taas....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:V*ttu mitä syrjintää taas....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:V*ttu mitä syrjintää taas....![]()
No kyllä säkin oot yks akka meidän muiden joukossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Siinähän se.. Oon taas suunnitellut oikeen jalan poistoa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs tässä, tylsä sunnuntai ja silleen. :snotty: Tarttis jotain säpinää. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Siinähän se.. Oon taas suunnitellut oikeen jalan poistoa :snotty:
Mä oon ettiny kuopuksen lompakkoa, jonka oon johonkin tärvänny, siellä oli 150?....
Kerrokerrokerro. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs tässä, tylsä sunnuntai ja silleen. :snotty: Tarttis jotain säpinää. :kieh:
Saisinkohan taas säpinää aikaan jos kertoisin perjataista :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kiva :/ Toivottavasti löytyy jostain...
Auts. :/ Onko hajuakaan missä se voisi olla?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Siinähän se.. Oon taas suunnitellut oikeen jalan poistoa :snotty:
Mä oon ettiny kuopuksen lompakkoa, jonka oon johonkin tärvänny, siellä oli 150?....
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerrokerrokerro. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs tässä, tylsä sunnuntai ja silleen. :snotty: Tarttis jotain säpinää. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Auts. :/ Onko hajuakaan missä se voisi olla?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Onkohan täällä tarpeeksi harmaita paikalla, flowtakaan ei oo näkynyt sen jälkeen ku se vaati mulle bannia :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Kutsuiko joku? :xmas:
Huonosti voidaan. Poden elämäni krapulaa, jotka aiheutti viisi vaivaista siideriä. Onneksi gimmat leipoo, joten kohta on krapulaherkkua tiedossa.
Mä luulen että ne harmaat löytää tiensä paikalle kun kerrot.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerrokerrokerro. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs tässä, tylsä sunnuntai ja silleen. :snotty: Tarttis jotain säpinää. :kieh:
Onkohan täällä tarpeeksi harmaita paikalla, flowtakaan ei oo näkynyt sen jälkeen ku se vaati mulle bannia :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Onkohan täällä tarpeeksi harmaita paikalla, flowtakaan ei oo näkynyt sen jälkeen ku se vaati mulle bannia :snotty:
Kerro.
Sorry kun mä oon niin ääliö, mutta miksi ihmeessä sut haukuttiin pystyyn?Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Onkohan täällä tarpeeksi harmaita paikalla, flowtakaan ei oo näkynyt sen jälkeen ku se vaati mulle bannia :snotty:
Kerro.
Noh perjantaina kirjottelin tänne vähän kiukkusena kun poika oli tarhassa tippunut sellasen majan katolta n 1,5 metrin korkeudelta pää edellä betoniin ja niskat rusahtanu. Soittivat tarhasta mut hakemaan sen kotia, käytiin paikallisella terveysasemalla ja saatiin ambulanssi kopterin numero. Täällä sitten lauma harmaita sekä flow haukkuivat mut pystyyn siitä hyvästä.
Eilen tuota ketjua oli sitten siivottu ja laitoin aiheesta alotuksen palstalle ja kysyin että mihin on hävinny flown & kumppanien idiootti viestit. Flow näki ton viestin myöhemmin ja sai hepuli, vaati ketjun poistettavaksi ja laitto vielä oman alotuksen jossa kiitti päivänsä pilaamisesta... Jätkä käski sitä rauhottumaan ja mainitsi että homma on jo hoidettu eli ketju poistettu. Tämä ei tietenkään pikku neidille kelvannut vaan vastas jätkälle et homma on hoidettu kun asianosaset (minä ja muut ko. ketjuun kirjottaneet) ollaan ikuisessa bannissa tjsp..![]()
![]()
![]()
Mä olen vissiin tyhmä, mut mä luulin et se oisin voinut olla minä joka ois voinut alottaa palkokasvien kasvatuksen :headwall: :headwall: :headwall: