Hei.voitteko rehellisesti kertoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N31
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
IHMETTELEN!!!!!!!!!

Miten melkein aina on jokin älykääpiö arvostelemassa ja nimittelemässä, eivät kykene asialliseen keskusteluun.

Meillä naitiin 15v joka päivä paitsi vaimon menkat (rauhotus)
sitten 10v 2-3 kertaa viikko
nyt kun oltu yhdess 34v niin riittää kerta viikkoon ja nautimme molemmat siitä touhusta.

Olemme paljon yhdessä ja pidä vaimoani hyvänä muutenkin.

Eihän kaikille sovi sama mikä meille mutta, olemme tyytyväisiä yhteiseen eloomme.

Hei
tässähän on oikein uusi älykkyystesti keksitty! Joka vonkaa kalua tai pillua on tyhmä. Ei-vonkaajat taas viisaita. Eipä tarvita enää paljoa tämänkään asian toteamiseen.

O simplicitas!

No taaspa pienoinen teini fantasioi
ja heitteli ikäkolleille provon.
Ja herätti haaveet, ""ah miksei vaimoni voi,
vongata, vaan suo seksin kuin almun tai rovon""

Alkup./leena. Hyvä skitsofreeninen ystäväni, jos haluat keskustella palstalla uudella nimimerkillä, on sinun ainakin hallittava kirjoitusasusi. Nyt kun totuus katsos paistaa läpi ja näyttää, oi, niin nololta.

Mielestäni ihminen, joka vatkaa sukupuolielimiään neljästi päivässä, on kylläkin mieleltään vajaa. Lisäksi aloittajan kirjoitustyyli on lapsen tasolla. Ei vaadi paljon analyysitaitoa päätyä siihen lopputulokseen, että N31-tekstien takana on vakavasti häiriintynyt yksilö, eikä edes valitettavasti kovin fiksu sellainen.

En mä kyllä ole kirjottanu noita leenan juttuja.oletteko kateellisia jos pystyn saamaan orgasmeja ja vielä pidän siitä.?pystyttekö itse kertomaan kuinka usein tarvitsette.vai ettekö ollenkaan.

Meillä vonkaan minä, eli kuten nimimerkistänikin voi päätellä, nainen. Mies olisi tyytyväinen n. 1-2 krt/vko, minä haluaisin väh. 4-5 krt/vko, mieluiten kerran päivässä.
Olenkin ratkaissut asian nyt niin, että olen hankkinut salarakkaan eli aloittanut seksisuhteen toiseen mieheen.

Miksihän lähes kaikki Suomessa oleskelevat mustat ovat miehiä? Vaikka YKn mukaan 80% maailman pakolaisista on naisia ja tyttöjä..,Onko todellinen muuton perusta, laajalti maailmalle levinnyt ""tieto"", helposti tummaihoisille ANTAVISTA SUOMITYTÖISTÄ! Esim. Nigerian suurimmassa lehdessä, Suomessa asuvat nigerialaismiehet kehoittivat: Mustat miehet tulkaa Suomeen. Täällä naiset kohtelevat mustia miehiä , kuin PRINSSEJÄ.., j.K. Muuten Afrikassa on myös laajalti levinnyt uskomus, Aids paranee-kun makaa VALKOISEN naisen..,hmmm.

N30, mielipiteeseesi on helppo yhtyä! Älykkyyttä ei voi kovin paljoa olla ihmisellä, joka kokoajan miettii vain seksiä. Tai sitten elämässä tapahtuu niin vähän, että kokoajan vaan miettii, että milloin saa seuraavan kerran.

N30 ja jees.
Ei pidä mennä tekemään kenestäkään ihmisestä analyysejä jos ei ole kys. henkilöä koskaan tavannut, eikä saanut alan koulutusta.
Kumpikaan teistä ei liene lukenut psykologiaa tai lääketiedettä?
On olemassa ""sairaus"" jossa seksuaalinen halukkuus sotkee jopa jokapäiväisen elämän, kuten alkoholismi.
Lääkkeistä ei juuri ole tähän sairauteen apua vaan apu löytyy lähinnä terapian kautta.

Alkuperäiselle taas sanoisin, että sillä kuinka paljon tienaa, ei aina ole mitään tekemistä älykkyyden tai koulutuksen kanssa. Tiedän, ei niin kovin älykkäitä tai koulutettuja ihmisiä, jotka tienaavat hyvin. Ja toisinpäin myös.

Jatkuvalla vonkaamisella ja painostamisella ei saa kuin pahan mielen itselleen ja toiselle. Etsikää jokin toinen ratkaisu selvään ongelmaanne!

En mä sitä rahaa älykkyyteen yhdistänytkään,vaan töissä käymiseen.kun olen niin tyhmä etten ilmaisex tekisi.kun joku väitti työttömäksi mua.ja olenpa töissä miesvaltaisella työpaikalla.kuuluu monella muullakin sexi olevan mielessä eli tyhmiä lähes kaikki.itse saan edes puhua sexistä kotona ja runkata kotona.jotkut vetää käteen ennen kotiinmenoa ettei vaimokulta järkyty

""Kumpikaan teistä ei liene lukenut psykologiaa tai lääketiedettä?""

Nimenomaan kumpaakin, ja vielä lisäksi paljon muuta. Ihan monivuotisen kokopäiväopiskelun puitteissa.

Yhteistyössä