Hei.voitteko rehellisesti kertoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N31
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N31

Vieras
Vonkaako teillä nainen vai mies.?olen nainen 31v ja ajattelen koko ajan kalua ja saako sitä kun mies tulee haluaisin et panis väh kerran päiväs jos kalu kipeä pakotan nuolemaan runkkaamaan ja runkkaan itse.haluan orkkuja aina ja suutun jos ei mies tee.

Tekstisi tyylistä huomaa myös syyn siihen, miksi olet seksuaalisesti turhautunut. Koska aivokapasiteettisi ei yllä normaali-ihmisen tasolle, sinua ohjaavat libido ja eläimelliset vaistot. Ihminen, jonka älykkyysosamäärä on noin alhainen, ei koe kehittymisen haluja muilla elämän alueilla - esim. uralla kehittyminen, harrastusten kautta oman luovuuden kokeminen tai ihmisten välinen henkinen/intellektuelli yhteys. Jäljelle jää vain alkeellisten tarpeiden tyydyttäminen, kuten sukupuolikäyttäytyminen, syöminen, ulostaminen ja nukkuminen.

Rehellisemmin en voisi tätä asiaa sinulle kertoa.

Yleensä mies haluaa, aina, vaikka ei pystyisikään. Kun mies tulee (kotiin) ei hänellä ole silloin aina paras fiilis. Ole kärsivällinen. Et saa olla liian dominoiva, määräilevä. Vaikka mies yleensä pitää siitä, että nainen on halukas, ei hän pidä siitä, että nainen määrää, vaatimisesta puhumattakaan.
Johdattele hellästi toivoen. Jos mies on terve ja toista naista ei ole kuvioissa, saat varmasti tarpeeksesi.

2v = 2 viikkoa? 2 vuotta? Oli miten oli, yritä nyt edes hankkia joku harrastus tai TYÖPAIKKA. Huomaat ihan vahingossakin, että elämä on tosiaan muuta kuin vitun sorkkimista.

Ja kyllä, miehellä tulee fyysinen raja vastaan.

Mulla on kyllä työpaikkaa,tienaan 32tuhatta euroa vuodessa jos se asiaan liittyy.ja runkkaan orkkuja myös itse.tarvin väh 4orkkua päivässä.ja alunperin halusin vain tietää onko muita pareja et naista kiinostaa sexi enempi ku miestä

Kyllä meitä halukkaita vaimoja on varmaan enemmänkin. Esim. minä haluaisin huomattavasti enemmän kuin mieheni ja kärsin siitä todella paljon. Enkä edes uskalla ruinata, koska pelkään alituista torjuntaa. Vaikeaa....

Olet väärällä alalla. Rupea huoraksi (no, olethan jo, mutta OIKEAKSI sellaiseksi)! Joustavat työajat, jännitystä, asiakaspalvelua, vapaata mielikuvituksen käyttöä ja mitä parasta - jos haluat, saat ne 4 orkkua vaikka työpäivän alussa. Saatat myös tienata enemmän kuin 32k/vuosi, mutta en oikeasti usko että olet minkään arvoinen... eikä sinulla tuskinkaan ole sitä väittämääsi työpaikkaa muualla kuin ellien keskustelupalstalla.

Jos et kuitenkaan seuraa kutsumustasi - hankkiudu hoitoon. Miehesi on varmasti normaali kaikessa paitsi siinä, että jaksaa tuollaisen älykääpiön kanssa asua.

No kertokaa sit miehet valtsu ja muut kuinka paljo miehet yleensä tarvitsee..jaksaa.en puhu nyt siitä et kerran vuoteen koko yö vaan 365päivää vuodessa.?onko minun mieheni harvinaisen epäseksuaalinen kun sille kävis joka toinen päivä ja hirmu työn takana et saan sen tekemään mul edes 2orkkua päiväs.joskus vaan yhden itse runkkaan loput tosin en salaa vaan usein mieheni nähden

No kertokaa sit miehet valtsu ja muut kuinka paljo miehet yleensä tarvitsee..jaksaa.en puhu nyt siitä et kerran vuoteen koko yö vaan 365päivää vuodessa.?onko minun mieheni harvinaisen epäseksuaalinen kun sille kävis joka toinen päivä ja hirmu työn takana et saan sen tekemään mul edes 2orkkua päiväs.joskus vaan yhden itse runkkaan loput tosin en salaa vaan usein mieheni nähden

Yhteistyössä