T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en ole mietiny, ehkä esikoiselle iphone ja muuta, tokalle en tiedä ja tiedän että yks ainakin pyysi oikea hevosta
kyllä, hän on jo sen ikäinen ja aina harrastanut hevosten kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25250250:Ootkos koskaan kuullut, että eläintä ei saa koskaan antaa lahjaksi?
Ihan totta, en mä tätä itse keksinyt.en, tämä kuulen ensimäistä kerta, mitä seuravaks ei saa?
Siis eikö perheen isä saa lapselleen antaa lahjaksi koiraa, jonka on kennelistä ostanut?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25250270:Ihan totta, en mä tätä itse keksinyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25250295:Siis eikö perheen isä saa lapselleen antaa lahjaksi koiraa, jonka on kennelistä ostanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25250295:Siis eikö perheen isä saa lapselleen antaa lahjaksi koiraa, jonka on kennelistä ostanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25250304:Kyllähän se vähän on niin, että ei.
Eläintä ei suositella ostettavaksi lahjaksi lapselle.
En sitten tiedä, että missä menee se ikäraja.
Mä olen ekan koirani itse hankkinut 12-vuotiaana.
Onks sulla noin vanha lapsi? :Otämä lapsi jo 16v ja opiskellut 2 vuotta hevoskoulussa
Miehen lapsiAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25250330:Onks sulla noin vanha lapsi? :O
No ehkä se sit jo osaa.
Mä luulin, että kyse on paljon pienemmästä.
Mutta et sä kyllä viikossa löydä sopivaa hevosta. Ellei se oo jo katsottuna valmiiksi. Ja mä olin silloin hevostyttöaikoinani niin ronkeli, ettei ihan mikä vaan olis kelvannutkaan.