Hei tytöt! Onko mies kauhean laihaa 180cm ja 70kg??? En nähnyt kuva...mutta tavataan kohta.

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
joonna
mun ex:llä painoa oli kymmenen kiloa vähemmän ja pituutta kymmenen senttiä vähemmän, eli oisko suhteessa saman kokoinen..? Ja olihan se hoikka, mutta ei mikään luuviulu. Kuitenkin liian laiha minun makuuni -tai ainakin tunsin itseni tosi jättiläiseksi sen kanssa, kun painettiin saman verran...
 
Mun mielestä se olis laiha. Mun mies on 184cm pitkä ja painaa tällä hetkellä tasan 80 ja paljon paremmalta näyttää kun on pari kiloa vielä lisää. Todella urheilullinen kaveri ja jotenkin heti näyttää liian laihalta jos parikin kiloa putoaa. Vatsa menee kuopalla. Mä tykkään miehenkokoisista miehistä!
 
kyllähän tuo aika laihalta kuulostaa. oma ukko on 188cm ja painaa 78kg. äitini kutsuu hernekepiksi tai riisitikuksi :) vitsillä kylläkin, äidin suvussa kun on pyöreyttä vähän jokaisella :D mutta eipä tuo ukko ole tuosta millään lihonut, vaikka söisi mitä. mutta ei se mun mielestä LIIAN laiha ole, vaikkakin hoikka.
 

Yhteistyössä