Onko siellä keskustassa jotain kivaa/kivoja kauppoja, joissa olisi erityisesti hyvin vk-vaatteita? Pientä (86cm) kokoa erityisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Onko siellä keskustassa jotain kivaa/kivoja kauppoja, joissa olisi erityisesti hyvin vk-vaatteita? Pientä (86cm) kokoa erityisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Onko siellä keskustassa jotain kivaa/kivoja kauppoja, joissa olisi erityisesti hyvin vk-vaatteita? Pientä (86cm) kokoa erityisesti.
mä yritin huhtikuussa etsiä vk-haalaria ja silloin oli melkein joka paikassa jo loppu ja vaan kesähepeniä hyllyissä.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Onko siellä keskustassa jotain kivaa/kivoja kauppoja, joissa olisi erityisesti hyvin vk-vaatteita? Pientä (86cm) kokoa erityisesti.
mä yritin huhtikuussa etsiä vk-haalaria ja silloin oli melkein joka paikassa jo loppu ja vaan kesähepeniä hyllyissä.
No voi ei! Niin mä kyllä vähän pelkäsinkin. Täältä meiltä Hämeenlinnasta on kaikki ihan loppu. Toiveet oli korkeella Turun suhteen, olisin ennen laivamatkaa ostanu, mut ei kai sitten.