Hei toukovauvat 07

Pääsettekö te tuossa pinossa 7sivulle?
Mä en nimittäin pääse sinne, kuutos sivulle pääsen, mutta en sitten seiska sivulle. Olen yrittänyt monta kertaa ja päivittää, mutta ei onnistu.

Harmittaa kun en näe mitä olette kirjoitelleet. :/
 
Huomenta Bruschetta :hug:

Sama ongelma ollut minulla jo lauantaista lähtien! Kävin kirjoittamassa muistaakseni juuri silloin lauantaina, enkä päässyt silloin viimeiselle sivulle, mutta päätin kuitenkin kirjoittaa pinoon. Näinkin etusivulta sitten, että viestini ilmeisesti meni perille, mutta en koskaan päässyt lukemaan sitä 7 sivua :/

Harmittaa kyllä kovasti kun ei pääse kuulumisia lukemaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vilmis:
Sama vika täällä :wave: Olisiko nyt hyvä hetki perustaa se kerho..? :whistle:
Heippa vilmis :wave: :hug:
Ollaankin samaan aikaan koneella :) Mä kyllä kannattaisin sitä kerhoa, saikohan se muilta kuinka paljon kannatusta? Kirjoitin siitä juuri tolle 7 sivulle... Haluaisikohan joku olla vapaaehtoinen sitä perustamaan, vai mennäänkö me siihen, joka on jo olemassa?
 
Hei juu tulkaa vaan siihen mikä on olemassa, semmoisen olikin joskus tänne tehnyt, mutta se on ihan älyttömän hiljainen vielä.
Muistaakseni sen nimi oli Toukomasut 2007 joten tervetulo, otan teidät kaikki mielelläni vastaan.
 
Niin en tiedä siitä, että saako kannatusta.. tietysti on vähän kurjaa, jos kukaan ei sinne tulekaan. Kurkkasin tuota toukomasut kerhoa, ja sinne näköjään pääsee kuka vain katselemaan kuvia.. olisiko sellainen salattu kerho parempi? Mulla ei ole kyllä hajuakaan, miten sellainen perustetaan :ashamed: Löytyisikö siihen joku innokas?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bruschetta:
Hei juu tulkaa vaan siihen mikä on olemassa, semmoisen olikin joskus tänne tehnyt, mutta se on ihan älyttömän hiljainen vielä.
Muistaakseni sen nimi oli Toukomasut 2007 joten tervetulo, otan teidät kaikki mielelläni vastaan.
Mä kävin äsken sitä katsomassa ja Bruschetta olikin sinne kirjoitellut ja ihania kuvia siellä oli :) Mutta ymmärsinkö mä nyt väärin, että se olisi jotenkin "näkymätön" kerho, siis, että taustailijat ei voisi sitä lukea? Kun pääsin lukemaan kaikki jutut ja katsomaan kuvat... Eikös siihen pitäisi anoa jäsenyyttä ja sitten pääsee lukemaan ja kirjoittamaan? Vai olenko mä nyt jotenkin ymmärtänyt ihan väärin?
 
Hyvä puoli siinä on ettei kaikki pääse lukemaan juttujamme, vaikka se ei olisikaan salainen.
Voin tietysti laittaa tuon minun kerhoni salaiseksi jos se vielä onnistuu.

Ja kerhosta voisi ilmoitella täällä, niin luulisi ihmisten löytävän sinne
 
Parasta aikaa: Kaikkiin kerhoihin pitää anoa jäsenyys.
Jos kerho ei ole salattu, niin silloin kaikki näkevät vain jutut ja kuvat, mutta eivät näe keskusteluja.

Mutta jos olette sitä mieltä, niin voin kokeilla laittaa tuon kerhon salaiseksi, jos se vain vielä onnistuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vilmis:
Niin en tiedä siitä, että saako kannatusta.. tietysti on vähän kurjaa, jos kukaan ei sinne tulekaan. Kurkkasin tuota toukomasut kerhoa, ja sinne näköjään pääsee kuka vain katselemaan kuvia.. olisiko sellainen salattu kerho parempi? Mulla ei ole kyllä hajuakaan, miten sellainen perustetaan :ashamed: Löytyisikö siihen joku innokas?
Minä mietin tätä samaa juttua, että jos kaikki voi kuitenkin sitä lukea, niin olisiko parempi pysyä sitten näillä yleisillä sivuilla?
Pitäsikö odotella vähän pidempään, että muutkin saisi sanoa mielipiteensä siitä salatusta kerhosta? Niin, mähän en osaa myöskään asialle mitään tehdä, joten eipä auta kuin odotella :D :ashamed:
Minä voin kyllä kirjoitella myös tänne yleisille sivuille, mutta tietyllä tapaa kiehtoisi sellainen "meidän oma pino", jota ei voisi taustalta lukea :)
 
Helinä-83, moi :wave: :hug:
Olen samaa mieltä, että voisin laittaa enemmän kuvia "meidän omalle kerhosivulle", tänne en isommista viitsi laittaa...

Bruschetta jos saat sen salaiseksi, niin minä kannatan sitä!

vilmis galluppi on hyvä ajatus, kuunneellaan, mitä mieltä ihmiset on!

Minä olen kyllä valmis menemään salatuille sivuille :)
 
Joo kyllä minäkin olen jo hermoillut täällä kun ei sivu auennut. Mie Laitoin hakemuksen siihen olemassa olevaan kerhoon, mutta jos syystä tai toisesta, perustattekin uuden kerhon, niin laittakaa viestiä, en halua jäädä pois ryhmästä. Yritetään kuitenkin toimia pikaisesti, niin riippuvainen tästä jo olen....
T:Minnihiiri
 
Eiköhän meidän porukka ole jo aika hitsautunut yhteen, joten salattu kerho voi olla meille parempi, niin saadaan tosiaan juteltua vähän avoimemmin :) Tiedätte kyllä mitä tarkoitan, ollaanhan me nytkin puhuttu avoimesti, mutta kuitenkin ;) Toivottavasti mahdollisimman moni päättäisi siirtyä kerhoon :hug:
 

Yhteistyössä