Hei. Tietäiskö joku jotain kauppaa/nettikauppaa

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
mistä saisi ostettua esim. 50 tai vaikka 100 tyhjää cd-levyä edullisesti? Ei tarvitsisi olla koteloita ollenkaan.

Urakkana olisi purkaa noista sekalaisista cd-levyistä kuvat takas koneelle ja järjestellä ne niin että yhdeltä levyltä löytyy esikoisen syntymä+esim. ekat 2 kuukautta, sitten ristiäiset+seuraavat muutama kuukausi, synttärit, joulut, kesät jne. kaikki erikseen omille levyilleen.

:)

Eikös marketeissakin o sellasia torneja, joissa on vaan tapissa tietty määrä niitä levyjä? En o varma, kun en o avattuna nähny, mut niin oon käsittäny. Ihan siis Cittarissa. Hinnasta ei tietoa, nettikaupoista saattaas saada halvemalla.

Hei, suosittelen saksalaista Nierleä. Katso nierle.de, ja jo alkaa löytyä. Teen sieltä parin tutun kanssa kerran vuodessa ison tilauksen, ostan romput ja DVD:t pilkkahintaan, samoin säilytyskansiot, valokuvapaperit, kirjoittimen väripatruunat ja niin edelleen. Kun on useita tilaajia, postimaksu per nenä on liki olematon. Olen laskenut esim. romppujen hinnaksi tuolta massana ostettuna vain muutamaa senttiä per kipale. Nierlellä on käyttöliittymä eri kielillä ja tilaaminen helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen tätä:
Hei, suosittelen saksalaista Nierleä. Katso nierle.de, ja jo alkaa löytyä. Teen sieltä parin tutun kanssa kerran vuodessa ison tilauksen, ostan romput ja DVD:t pilkkahintaan, samoin säilytyskansiot, valokuvapaperit, kirjoittimen väripatruunat ja niin edelleen. Kun on useita tilaajia, postimaksu per nenä on liki olematon. Olen laskenut esim. romppujen hinnaksi tuolta massana ostettuna vain muutamaa senttiä per kipale. Nierlellä on käyttöliittymä eri kielillä ja tilaaminen helppoa.

Tarkennus, siis www.nierle.de

Nykyisin käyttöliittymä suomeksikin.

Yhteistyössä