Hei tietääks kukaan lindexistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinguli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinguli

Aktiivinen jäsen
29.02.2008
2 044
0
36
Ennen oli myynnissä paljonkin noita 92cm bodeja ja velour housuja, siis näitä samoja mitä on pienemmillekin. Nyt en oo meidän lindexillä nähnyt ainuttakaan 92cm bodya enkä noita velour housuja. Tehdääks niit enää? vai onks ne vaan niin pirun kysyttyjä tossa koossa :)
Tietoa kenelläkään?

bodeille ei tuossa koossa ole kuulemma kysyntää ja velourhousuja löytyy sitten isompien osastolta (ja hinta on sitten kaksinkertainen). Olin niin hölmistynyt etten tajunnut kysyä onko lindexin yleinen linja vai heidän myymälän.

Siis kuka käyttää 92cm bodeja? Niin tietty - muitten lapset on kasvanu hiukan aikasemmin jo pidemmiks kun meidän sirppana. Mietin vaan ,että kun tuo pikkuneiti on jo 2,5v ja hädintuskin tuon 90cm enkä osais sille kyllä enää bodya laittaa päälle! Hankalakin varmaan ois availla niitä haaraneppareita kun itse jo kipittelee potalle. Taisin lopettaa tuon bodyjen käytön kyllä jo noin vuoden ikäisellä.Pienellähän ne on kyllä tosi näppäriä.

:) Mulla 1½v. poika :) Meil bodyt varmaan tässä viel tovin käytössä, kesä kun tulee niin sit ei enää tartte. Nyt vielä kiva olla käytössä kun on vähän vilposta ni lämmittää kivasti selkää :) Ja muutenki, jotenki tykästytty :)

meidän 1v8kk tyttö on 93cm pitkä, joten tarvetta on. Tykkään varsinkin talvella ettei jää selkä paljaaksi. Nyt kesällä ei oo enää niin väliä... Ostin muutaman Tutan bodyn mutta kiva kuulla että Lindexillä on myös.

Alkuperäinen kirjoittaja anteeks:
Siis kuka käyttää 92cm bodeja? Niin tietty - muitten lapset on kasvanu hiukan aikasemmin jo pidemmiks kun meidän sirppana. Mietin vaan ,että kun tuo pikkuneiti on jo 2,5v ja hädintuskin tuon 90cm enkä osais sille kyllä enää bodya laittaa päälle! Hankalakin varmaan ois availla niitä haaraneppareita kun itse jo kipittelee potalle. Taisin lopettaa tuon bodyjen käytön kyllä jo noin vuoden ikäisellä.Pienellähän ne on kyllä tosi näppäriä.

Esim. pitkäselkäinen 1,5v poika jolla ei ole mitään kiinnostusta pottaan, joten kestovaippakin tarvii mahduttaa bodyn sisään :D

Tutan 92cm bodyyn tuo hukkuisi, mut lindexin bodyt on pienempää mitotusta =)

Alkuperäinen kirjoittaja anteeks:

Esim. meidän alle 2v likka joka on vielä täysin vaipoissaan eikä pottailua ole aloitettu tosissaan.

Yhteistyössä