Hei, te kenellä hormonikierukka!! (Mirena)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Minkälaiset menkat teillä on? Jos pienet niin kuinka nopeasti laitosta muuttuivat pieneksi?

Entäs onko teitä jotka ovat tulleet raskaaksi Mirenasta huolimatta? Miten huomasit?

Mulla tulee nykyisin aika pienet kuukautiset. Tosin sen kierukan kesti melkein vuosi vakiintua, ettei enää tiputellut.

Viimeksi tulin kierukan poiston jälkeen heti seuraavasta kierrosta raskaaksi.

kolme vuotta ollut ja en ole tullut raskaaksi, ensin vuosin 2-3 viikkoa yhtä soittoa sitten noin puolen vuoden päästä jäi kuukautiset pois, nyt on noin kaksi kertaa vuoteen sellaista värillistä valkovuotoa ei muuta

Ok,kiitti kaikille!
Mulle laitettiin Mirena 17.3. ja vuosin kuin seula sen jälkeen.Nyt piti menkat alkaa, mutta tuli ainoastaan paperiin punaista "limaa" kun käyn vessassa, ei mitään muuta.

säännöllisesti tulee menkat 28-29 päivän kierrolla... ovat tosin pieni valutteiset mutta saattaa viikonkin valutella sillee että pikkuhousun suiojan kanssa pärjää parin ekan päivän jälkeen... ne pari ekaa päivää pidän omasta mielenrauhaksi sidettä...

ainoa miinus että ovulaation ja menkkojen aikana olen "hirviö" eli pinnaa ei ole sitten yhtään ja saman tein suutun asioista ja otan nokkini erittäin helposti... siksi ehkäpä tää härpäke poistetaan koska itseä ärsyttää ihan sikana toi lyhytpinnaisuus ja sitte tulee huudettua lapsillekki turhan helposti...

Mulle laitettiin syyskuussa -07, tiputtelua sen jälkeen n. 1kk (tosin laitettiin vaikka ei menkat olleet alkaneet synnytyksen jälkeen 03/07). Vuotoa on ollut sen verran kuussa, että olen nippanappa huomannut ja kestänyt n.1vrk ajan...
Edellisen kerran (-99) laitettiin vuodon aikana ja silloin vuotoa oli aluksi n. viikko ja sen jälkeen seuraavan kerran vasta sitten kun oli poistettu (-02).

Mulle laitettiin tammikuussa -08.Aluksi vuosin useamman viikon yhteen putkeen.Menkat niukentuneet, mutta eivät ainakaan vielä jääneet pois.Pitkäpinnaisuutta ei ole enää samalla tavalla kuin aikaisemmin :/

Minulla oli tiputtelua pari kk laiton jälkeen ja nyt on ollut parisen vuotta niin ettei ole tullut mitään,ihan joskus huomaan et housuun on tippunut tippa punertavaa. Aion nyt ottaa sen kohta pois kun toivotetaan tervetulleeksi vauva. oon myös huomannu saman,et kärsivällisyyttä ei ole enää läheskään samallalai ku ennen ja olen myös tosi herkkä,liikutun kaikesta.

Yhteistyössä