Hei, te kelle tulee paljon veronpalautuksia

Sanotaan, nyt että yli 1500 / nenä, niin onko teillä miten isot tulot? Tuntuu vaan niin järkyttävän isoilta nuo palautukset joillakin :eek: Yrittäjien kohdalla tuon vielä ymmärrän, mutta tavallisilla palkansaajilla kuulostaa kyllä aika hurjalta :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Mulla on n. 2000?/kk palkka, ja mä pyydän aina palkanlaskijaa ottamaan 1-3% ylimääräistä. Tällä systeemillä saan palautuksia 1000-2500?.

Eli onnistuu tavallisella palkansaajalla jopa vielä helposti.
ja "lisäksi" kun tulee matkakuluja niin helposti tulee tuon verran palautuksia :)
 
Vierailija
Miksi joku haluaa paljon palautuksia? Minä haluaisin rahat itselleni jo aiemmin. Parasta olisi ennakoitavat pienet mätkyt. Tosin minulla se raha pysyy tililläni, jos en tarvitse...
 
Olen ollut viime vuoden kotona kotihoidontuella ja lähes minimiäitiyspäivärahalla ja saan 700 euroa takaisin, mikä näillä tuloilla kyllä tuntuu isolta rahalta :) Pidän veroprosentin aina hiukan ylempänä kuin verotoimistossa laskevat, ihan siksi että muuten en kyllä näin isoja summia saisi säästettyä. Ja kun tuota asuntovelkaakn on, ei prosentti silti mikään hirveän iso ole.
 
minä
Mä olen niin ihmeissäni mun palautuksista joita tulee 900e, kun ottaa huomioon että olin aikaisemmin opiskelija ja 2007 oli eka vuosi kun olin koko vuoden töissä, verokortti oli mitä oli ja verotoimistossa sen lasketutin uudestaan et muutoskortista huolimatta tulee noin paljon takasin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Miksi joku haluaa paljon palautuksia? Minä haluaisin rahat itselleni jo aiemmin. Parasta olisi ennakoitavat pienet mätkyt. Tosin minulla se raha pysyy tililläni, jos en tarvitse...
Tätä minäkin mietin. Itse yritän aina lasketuttaa veroprosentin mahdollisimman kohdilleen. Jos saa esim. 2000 ? palautuksia, niin se olisi 160 ? enemmän käyttörahaa joka kuukausi! Jos se on vara säästää, niin eikö sitä voi suoraan itse laittaa säästötilille :eek: Ja sitten on tietysti erikseen nämä, jotka lähes joka kuukausi täällä valittaa, että pitää pärjätä 20 eurolla 2 viikoa, mutta onhan se toki kiva, kun joulukussa tulee pari tonnia palautuksia :whistle:
 
Kyllä mä henkilökohtaisesti tykkään enemmän palautuksista kuin mätkyistä. Ihan ollaan keskituloisia, ja palautuksia tulee parin tonnin pintaan. Koska meillä kummallakin vaihtelee tulot melko paljon kuukaudesta toiseen, on helpompi laskea tulorajat yläkanttiin kuin alakanttiin. Ja matkakulut otan aina palautuksina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Miksi joku haluaa paljon palautuksia? Minä haluaisin rahat itselleni jo aiemmin. Parasta olisi ennakoitavat pienet mätkyt. Tosin minulla se raha pysyy tililläni, jos en tarvitse...
Tätä minäkin mietin. Itse yritän aina lasketuttaa veroprosentin mahdollisimman kohdilleen. Jos saa esim. 2000 ? palautuksia, niin se olisi 160 ? enemmän käyttörahaa joka kuukausi! Jos se on vara säästää, niin eikö sitä voi suoraan itse laittaa säästötilille :eek: Ja sitten on tietysti erikseen nämä, jotka lähes joka kuukausi täällä valittaa, että pitää pärjätä 20 eurolla 2 viikoa, mutta onhan se toki kiva, kun joulukussa tulee pari tonnia palautuksia :whistle:
no sitä katsos oppii elämään tiukemmin ja sitä ei ajattele että rahaa voisi tulla enempi tilille. ei meillä ainakaan pankissa se summa säästyisi, valitettavasti.
 

Yhteistyössä