hei te jotka olitte siinä vatsa litteäksi-ryhmässä, millaisia

  • Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
lähti vähän yli 10cm,eikä oo tullu takas vaikken enään säännöllisesti niitä teekään =)
ja jaksoin tehä ehkä sen 10-11 viikkoo niitä liikkeitä, jäi siis mulla vähän kesken.
no sulla on täytynyt olla sitten vatsaa muidenkin edestä jos ton verran olet saanut poies.
79sentistä 69cm =) että olihan sitä läskiä siinä muidenkin edestä :D
ihanko pelkästään liikkeillä sait 10cm? vai harrastitko aerobista liikuntaaki? entäs ruoka?
se oli kesä kun meillä se pino oli, joten syömiset oli ihan päin persettä, herkkuja jne aika paljon :ashamed: liikuin aika vähän, pari kertaa rullaluistelin mutta siis en mitenkään liikuntaa lisänny tämän pinon aikana,ennemmin päinvastoin.
olin siis tosi laiska, ainut että tein niitä liikkeitä (ja niissäkin pidin "kesälomatauon" kun lomailtiin pohjosessa).

silti lähti tuo 10cm sekä vyötärön kapeimmasta kohdasta, että tosta navan kohdalta jossa mulla on se heikko kohta. vatsa litistyi selkeesti ja ryhti parani =)

jaksoin tosiaan sen 10-11viikkoa jonka jälkeen liikesarjat muuttui "tylsäksi",pitkäksi jne, meni maku niinsanotusti ja lopetin. sen jälkeen en ole tehny kotona ainuttakaan vatsalihasliikettä, tosin olen alkanu liikkumaan muuten enemmän (salilla ja jumpissa ja pyöräilen) ja yhtään ainutta senttiä ei ole tullut takasin =) joten sanoisin että kyllä kannatti. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sanoinko mä et ei liikuntaa?? en sanonut. sanoin että muuta ruokaili tapasi ja treenaa OMAAN TAHTIISI. älä usko hömppäpaskaan johon nää palsta mammat uskoo melkeinpä kaikki.
no mutta tämä "hömppäpaska" oli ainaki mulle avuksi, omaan tahtii olisin antanu helpommin periksi, nyt tuli tehtyä tietyt liikeet,tietyn määrän ja tietyn verran viikossa. pino autto myös kun ei "kehdannu" jättää kovin paljon tekemättä kun muut teki tunnollisesti :D
 

Yhteistyössä