Hei te joilla on keraaminen liesi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tipsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tipsu"

Vieras
Ostimme kaksi kuukautta sitten keraamisen lieden (merkki gorenje). Ja nyt siihen on jo ilmestynyt valtavasti naarmuja. Sellaisia jotka näkyvät kun valossa katsoo läheltä. Eivät kyllä normaalilta katseluetäisyydeltä näy. Olen ollut lieden kanssa tosella varovainen ja putsannut sitä säännöllisesti aina käytön jälkeen. Onko tuollainen ihan normaalia? Olen yrittänyt katsoa, että kaikki pannut ja kattilat ovat ihan puhtaita. Mitä nyt teen väärin... vai onko keraaminen liesi vaan noin arka?

Ostimme kaksi kuukautta sitten keraamisen dildon (merkki gorenje). Ja nyt siihen on jo ilmestynyt valtavasti naarmuja. Sellaisia jotka näkyvät kun valossa katsoo läheltä. Eivät kyllä normaalilta katseluetäisyydeltä näy. Olen ollut dildon kanssa todella varovainen ja putsannut sitä säännöllisesti aina käytön jälkeen. Onko tuollainen ihan normaalia? Olen yrittänyt katsoa, että kaikki pillut ja kattilat ovat ihan puhtaita. Mitä nyt teen väärin... vai onko keraaminen dildo vaan noin arka?

Naarmuja on, ihan pienen pieniä jos läheltä katsoo ja suht uusi liesi. Varovaisuutta lieden käytössä eli ei vedä pannua tai kattilaa pitkin liettä vaan nostaa aina jos siirtää. Valitettavasti jäljet jäävät eri tavalla esiin kuin vanhan mallisessa liedessä. Hyvä pyyhkiminen ruuan laiton jälkeen VASTA kun liesi on viilentynyt. Tarvittaessa keraamisen lieden puhdistusainetta kostutettuun talouspaperiin ja pyörivin liikkein sotkut pois. Lopuksi vedellä huuhdellulla tiskirätillä kuivaus.

Meillä oli keraamisessa liedessä jälkiä, jotka eivät lähteneet millään ja pelkäsin, että olinko jo pilannut lieden kun olimme vasta 1 kk asuneet uudessa asunnossa. Ostin kaupasta sellaisen mustan matalan purkin jotain puhdistuskiveä keraamiselle liedelle. Siinä on sellaista vaaleanpunaista tavaraa ja sieni mukana. Kosteaan sieneen otetaan ainetta ja hinkataan liesi puhtaaksi. Tuo on toiminut meillä jo vuoden jos on jälkiä tullut lieteen ja liesi on kuin uusi aina käytön jälkeen.

[QUOTE="vieras";28295195]gorenje. Kannattaako nyt niitä halpismerkkejä ostaa, korealaista paska kamaa.[/QUOTE]
Mistä olet saanut päähäsi että Gorenje on korealainen? Tai halpismerkki?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä