:wave: päiviää
tänään siis neukku ja lääkärikäynti/arvio:
pissa puhdas, verenpaine hyvä, paino +250 viikkoa kohden eli nyt oon sitte lihonu kokonaisuudessaan tasan 10kg lähtö painosta (mikä ei haittaa kun en niin suuri ole),
sf-30 ja sydämensyke 140 ja liikkeet ++
lääkärin arv: alatiesyn, arvioitu syntp. 2,5-3kg eli ihan hyvähän se on kohdunsuu pehmeä ja vajaa sentti kaulaa. raivotarjonta ja pää kiinnittynyt.
lääkäri tuumas vauvan koosta että vaikka pienenpi kun sisarukset on ainakin nyt kasvua tullut eli ei viittaa poikkeamiin ja alkuraskauden vaikeudet on voinnut vaikuttaa.
siinä se pähkinänkuoressa sinisestä nyytistä.
:heart:
hanitzu ilmeisesti kysellyt sydänäänistä ja muistaakseni kaikkien kohdalla n.rv10 on kuulunu. ultraakin sulla ilmeisesti oli, kuinkas meni?
juu, syysaamut "kivan" kylmiä ja pimeitä, illoista puhumattakaan kun melkeinpä sais toppatakkia päälle laittaa :snotty: nyt kun flunssakin päälle painaa, mikä lapsilta tarttunut yllätys..
masun kans painijoille.. älkää stressakko, eiköhän se siitä pikku hiljaa katoa. itellä kans kiva nahkapussi jäi vaikka katosikin viikkojen myötä, tais se äijäki leikillään mainita mun "kengurupussista", kuitenkin jakso kohottaa mun itseluottamusta joka ei niin hyvä että kauniilta näytän ja että on ylpeä musta kun sain pikkuisen maailmaan yms.
majj vauvauintia itekki miettiny vaikka ei ihan ajankoht nyt vielä varmaan marraskuussa ellen halua muuttaa veden väriä.. :ashamed: muistaakseni aika tyyris tuokin? kävin hetken aikaa huutoniemellä selementin järjestämässä ryhmässä mut totesin että jouduin siellä "syrjityksi" niin lopetin ja muutenkin oli pitkään sairastelu/flunssakiertees sillon että tuumas mulle että jos on niin VAIKEA käydä siellä niin ole tulemati.. :kieh: jos taas järjestää siihen keskustaan HS:n rakennukseen taas ryhmää niin lähen mielelläni, siitä tykkäsin kovasti mut loppu sitten kun vauvat täytti 1v eli oli joku varhaistuki/nuortenäitienryhmä.
eternal saat pian ostaa äippävaatetta
eikä montaa viikkoa puoleen väliin B)
Paukkuli katsoin sunkin neukkukuulumisia ja huomasin että aika samois mennään
lääkäri teki synnytystapa/paino yms. arviota että kaikki käytiin läpi
tällä viikolla menny aika kuin etana
mies iltavuoros ja lapset hoidossa, päivät yksin "palloilla". yrittää kehittää kehittävämpää tekemistä
menipäs vaikeeksi :$ kavereita kun ei oikeastaan ole, muutamaa perhetuttua ja kauenpaa ystävää luk.ot. mut en mä sielläkään voi asustella ja kauenpana kun ovat eikä itellä millä kulkea.. ristikot,telkku,tietsikka,ulkoilu,suihkussa käyminen,neuvolakäynnit,siivous,ruuanlaitto,musiikon kuuntelu yms. on oikeastaan sitten niitä ajankuluja kun ketään ei kotona. jotenki välistä "orpo" olo eikä uni tule jos mies yötöissä kun en yksin osaa rauhaantua nukkumiseen. lapset kun on kotona niin rutiini kulkee koko ajan muutamia poikkeus päiviä lukuunottamatta. toivon oikeasti että kun nyytti maailmaan putkahtaa tulisi muutenkin "tuulta" purjeisiin vaikka sitten töiden yms. osalta jos ei muuten niin ehkä uskaltautua ryhmään tapaamaan muita äitejä vaikkakin vaikea sopeutua joukkoon.. :/
tulipas paljon tekstiä.
pitäis varmaan liueta tai jaksa lukee enää..
välipalaa ja varmaan askartelua itsekseen kaffeen ja munkin kera.
triple ja tossutin
ps. kiitos vielä paukkuli tuesta.. =) :flower: