Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

heipähei !:)

ihana lukee teijän muijen masujen kuulumisia :heart: ihan ikävä tulee omaa masuu ,paitsi ei niitä kaiken maailman kolotuksia :D

Paukkuli Musta taas tuo sun raskaus on menny hirmu nopeaa ,mitä nyt olen sivusta seurannut .kohtahan pääset jo nyytin haku reissulle !! =) Tosin se oma odotus aika tuntu loppuvaiheessa kestävän ikuisuuden :D

nyt tuo ukkeli rupes kutsumaan
joten palailen myöhemmin !! ;)
 
voi kiva kun jonku mielestä mun raskaus on menny nopsaan. itsestä se ei siltä tunnu! :LOL: mieski sano että justhan me saatiin tietää että' meille tulee vauva ja nyt se sitten voi jo oikeasti tulla (mitähän lie tuollaki tarkotti ) :D

mulla vuotaa tissit... t-paita täynnä läikkiä.
 
taistelen itteni kanssa, meenkö vielä kouluun vai enkö mee.. yks tunti vielä olis, kuvista ja mitään ideoita ei oo minkä työn alottais :D Väsyttääkin niin.. Ja pitäis pyöräillä 2,5km (laiska..) Nämä hyppytunnit on petollisia :D
 
heips..

mahakivut on poissa :wave: ja niin kaikki muutki oireet..tänään varasin ekan neuvolan ja se ois 13.10,eli vasta rv.10+0

Paukkuli joo esikoinen on poika,"tyty" on vaan sen masuasukin kutsumanimi ei me sukupuolta tiedetä eikä sil oo väliäkään B) tyttö ois toki kiva mut niin ois poikaki..me vaa ruvettii kutsuu sitä tytyks jostai syystä :eek:

toinen & tyty rv 5+0
 
paukkuli Joo päälle 3kk tyttö jo on :) nopsaa mennyt tämä aika, olispa raskauskin mennyt yhtä nopeaa ;) Vaikka jälkeenpäin ajateltunua, niinkun nuorimamma sanoi, menihän se loppujenlopuks aika nopeasti :)

Vauvan kanssa kaikki menee niinkuin ennenkin, eli hyvin, ainut että nyt tuntuu tytöllä olevan vähän flunssaa, tai nenä tukossa ja vähä väliä saa kaivaa topsipuikolla isoja räkäklimppejä toisen nenästä :| Pitää taas sanoa että helppo ja kiltti vauva ollaan saatu :heart: ainut että nyt on menossa kait joku tiheän imemisen kausi, ja heräilee yöllä pariin otteeseen syömään. Julia on myös alkanu menemään jo 9 maissa nukkumaan, mikä on hyvä asia että saa sitten illalla olla hetken miehen kanssa kahdestaan ja rauhoittua.

On se myös kumma miten tuollainen pieni pakkaus voi saada sekunnissa minut hyvälle tuulelle, jos vähänkin jokin asia harmittaa ja tyttö päästää leveän hymyn kyllä siinä murheet häippäsee.. :) Hymystä puheen ollen, tyttö nauroi pari päivää sitten ensimmäisen kerran ääneen, voi luoja kun oli ihana, vaikka kuulostikin lampaalta :LOL: :heart: raukka.
 
hei taas kaikki, tänne on taas tullu tekstiä vähän enemmän ku osasin olettaa! :p

Tekis mieli alottaa jo kirjottaan tuota raskauspäivä kirjaa mut en raaski, keskenmenon pelko vieläki valtaa mielen.. :ashamed: Attelin et jos tuossa parin viikon päästä alkais kirjottaan, tai sitte vasta ku tunnen kunnon liikettä mahassa.. :headwall: Joka ilta kyl istun se kädessä mut ikinä en pysty kirjottamaan siihen.. :$ Ääh, ihan tyhmää.. :D

Voih, mulla on VIHDOIN maha alkanu kasvamaan!!! :D Oon ollu aivan tähdissä kun tuossa pari päivää sitte kaikki on alkanu huomauttanu asiasta!!! :D Nyt voinki sit ylpeenä kävellä tuolla kaupungilla ja kaikkialla kun tiiän et nyt sen huomaa muutkin. :D

Lähen tän viikon sunnuntaina Lempäälään auttamaan isosiskoani ja sen miestä muuttoremontissa, palaan sit vasta ensviikon perjantaina kotia tänne kylmään ja kammottavaan Kokkolaan! :D

Tervettuloa uusille odottajille ja onnea! :)

Eternal-life ja plankton 15+0 :) (onkohan tuo plankton vähän liian hirvee nimitys pikkuselle masuasukille? :D)
 
Heipsan!
Nyt taas pitkästä aikaa tännekki kirjottelen. Meillä simahti kone niin en ole oikein päässyt nettiin.
Joku se kyseli sitä laskettua aikaa, eli se on 27.3. Tosin sehän saattaa vielä muuttua tuolla ultrassa (joka on muuten huomenna, jännittää!).
Tänään oltiin neuvolassa (rv 12+4), yritettiin kuunnella sydänääniä sillä laitteella mutta ei oikein kuulunu.. :| Mulla oli kuulemma justiisa joku vatsavaltimo siinä edessä niin kuulu vaan se mun oma syke siitä. Noh, eiköhän sitä huomenna sitten näe että tuolla on jotakin elämää tuolla kohdussa :)
Positiivinen juttu oli kyllä se kun painoa oli tullu vaan 500g lisää viime käynnistä, mikä on mun syömisillä aika vähän. Nyt pitäis ruveta vaan syömään kunnolla ja terveellisesti niin ei tulevaisuudessa sitten tuo painokaan kovin nousisi..
Missä vaiheessa olette muuten kertoneet raskaudesta vanhemmillenne? Me ajateltiin tuo ultra nyt ensiksi odottaa ja sitte pitäis pikkuhiljaa kertoa (mahakin on alkanut jo vähän pömpöttää). Mulla vaan jotenkin pelottaa se kertominen, vaikka tiedän jo etukäteen että molempien vanhemmat suhtautuu siihen hyvin. Noh, kaipa sitä rohkeutta jotenkin saa sitten kun sen kertomisen aika on..
 
ihana hymytyttö sulla majj ! =) varmaan ihana kuulla pikkuisen naurua, vaikka vähän lampaalta kuulostaiski toinen :D

hanitzu mullakaan ei vielä tuossa vaiheesa kuulunu vauvelin sydämen sykkeet neuvolassa.. että ihan normaalia. :) kyselit tuosta vanhemmille kertomisesta..nooh meillä vähän veny se. joskus rv20 vasta uskaltauduttiin. tai no mies sano että pakkohan se on jo kertoa ja soitti omille vanhemmilleen ja pakottin minut sitte soittamaan omilleni. :D kyllähän se jännitti vaikka kaikki ottivat uutiset hyvin vastaan.. :)

mä kävin tänään lääkärillä. ja siellä ne vähän meinas että vauva olis isomman puoleinen ja laittoivat lähetteen äitiyspolille painoarvioon/synnytystapa-arvioon. kun sf-mitta menee mulla ihan omia käyriä pitkin. nyt rv 36 niin se mitta oli 38cm... ei mulla omasta mielestä oo mikkää valtava masu. nooh kattoo nyt mitä ne sanoo siellä oysissa. sain taas kehuja kun paino ei oo noussu oikeastaan. oliko 150g. että hyvä minä kun en ole syöny herkkuja. jospa vauvastakaan ei nyt mikään älytön vonkale kerkeis tulla kun ei liikaa herkuttele. :D hb oli laskenu mulla. onneks oli vielä 112 niin ei tarvii alkaa rautaa vielä ainakaan syömään. en tykkää niellä lääkeitä, meinaa aina jäädä kurkkuun kiinni ja sitte lentään oksennus. :x

pakko mennä vähän makoileen ja lukeen lehtiä kun särkee tuonne alapäähän kun ronklasivat niin paljon siellä lääkärissä. :S

paukkuli rv 36
 
majj toki voin alapääni tilannetta täällä kertoilla :LOL:
no paikat oli kuulemma pehmenneet ja se kanava oli lyhentyny. nyt 1cm. vielä kaks viikoa sitten oli 3cm. mutta näillä viikoilla kuulemma ihan normaalia/hyvä juttu että on jo vähän jotain tapahtunut. ja vauvan pää on ollu alhaalla koko ajan ja nyt oli jo tosi alhaalla kuulemma. ei saanu päästä otetta masun päältä. lähtövalmiuksissa alkaa olla siis. ja mahtuu kuulemma hyvin tulemaan kun se tuolla tunnusteli ja ronklasi että lantiossa on tilaa ja hyvältä näyttää vaikka vähän isompi vauva sattuiski olemaan niin pitäs mahtua tulemaan. :)

ja sanoi että saattaa alkaa syntymään etuajassa kun vauva alkanut valmistelemaan lähtöä jo hyvissä ajoin. mutta eipä sitäkään ikinä tiiä. ei passaa luoda liikoja toiveita. :D toivottavasti ei ainakaan yliaikaseksi mene. mutta tuskin ne antaa mennä yli lasketun ajan jos ne siellä painoarviossa kattoo että on iso vauva. sitten kuulemma käynnistelevät jos ei ite ala aikaisemmin syntymään.

joo mullakin just yks kaveri sano että rv39 sillä oli ollu 34 se SF. Että kyllähän tuo aika isolta tuo mun 38 alkaa kuulostaan :LOL:
 
:wave: heissan tänne turisemaan myös..vieläkin yhtenä :) huomenna olis lääkäri ja arviota saas nähdä.

apua! tänne on niin paljon tullu asiaa että kommentoin nyt varmaan yhteen pötköön..
:ashamed: jotenki tuntuu siltä että mun tuurilla yliaikaseksi menee, niin monta viikkoa taistelua ja asustelee vieläkin, kunhan ei sinne jää niin ei haittaa :/ :D
itse myönnän polttavani, vieläkin vaikka vähentänyt olenkin. :ashamed: se tosin ei muuta asiaa, lisä stressiä en ole ottanut lopettamisesta vaikka paras vaihtoehto olisi. toivottavasti saisin lopetettua ja sitten en kyllä alottaisi uudestaan..
poitsun kans käytiin silmäpolilla ja niin se lappuhoito alko lasien lisäksi, raasu toinen. onneksi hyvin otti asian ite ja saapahan luvan kans leikkiä merirosvoa :D tytsy oli tänään niin hyvä kun kysyi multa että mikä toi on ja osotti mun rintoja. tuumasin sitten että äitin rinnat, johon likka sitten; mullekkin ostetaan rinnat :eek: :LOL: :LOL: yritin selittää että äitin rinnat on kasvanu luonnollisesti ja että kun tyttö on vanhempi.. :LOL:

joku täällä "haukkui" miestänsä ja itse tuohon tuumaan että omakin mies osaa välistä olla jätti kokonen vauva! ei vie likapyykkiä koriin, heittää lattialle, roskien vieminen ei luonnistu omatoimisesti, ruokaa ei tee ollenkaan kun ei osaa (paitsi roskaruokaa), lapsia ei vie omatoimisesti puistoon kun ei ole kuulemma ulkoilma ihmisiä vaan ite pitää lähteä esiliinaksi ja usuuttaa pihalle yms. ja se ainainen huomion puute. myönnän että olen kunnon "läheisyysriippuvainen" ja sitten ärsyttää jos toinen ei tajua huomioida, lopulta kiukuttelen ja itkenkin kun niitä vapaa iltoja ei tipu samaan tahtiin kuin hänellä yms. nyt kun kolmas putkahtaa niin sitten otan kyllä yhden vapaa päivän toivuttuani hyvin mielin. :) nytkään en ole käynnyt kun kerran yksin vaateostoksilla ja parikertaa kahvilla 2h ajan naapurissa, 9kk aikana. miehen kans käyty yhdessä kerran ulkona tänävuonna ja silloin minigolffattiin ja kattottiin leffa, ehkä ensvuonna.. toisaalta, harvoja kertoja odottaa enenmän ;) omat hyvät ja huonot puolet.

noista jäämäkiloista masussa.. Ite päässy alkuperäsiin mittoihin 2kk pelkillä kotitöillä eli koskaan ei liikakiloja jäänny tai "riippunahkaa", päin vastoin ja arvet sisäreisiin ja rinnoista muutama haalea. ainut mikä jää vaivaamaan että imetyksen jälkeen jää kivat kärpäslätkät roikkumaan :ashamed: niinhän sitä pakkaa käymään, mut kyllä niitä "vanhoja" rintoja kaipaa jossa muotoja..

majj, ihanaa että arki on sujunut hyvin ja johan se tytsy onkin jo iso :eek: ootko muuten miettiny vauvauintia yms ruveta vauvelin kanssa harrastamaan? :)

joku kyseli kans kuinka kertonu raskaudesta vanhemmille. omille soittanu tai laittanu viestin tulevasta nyytistä ja anopille/apelle lähettäny viestiä kun muutenki :kieh: %#?! eli ei välttämättä sieltä valioluokasta mutta menee kun lastenki takia toimeen haluaa tulla.

nyt taidan hipsiä pyykkiä yms..

triple ja tossutin rv36+2
 
iltoja !:)

majjMä en oikeesti tiä mitenkä tää mun paino on tippunu ,ku ei himas oo vaakaa :D No eipähän tuu turhan paljoa siihenkään tuijoteltua . Mut mahun taas vähän pienempii housuihin joten kyll kait tuo on aika lailla tippunu eikä mikään ihme ku miettii mitä määriä liikun koirien kanssa :D Tosin se painokin tippuis paremmin jos en vetäis koko ajan jotain hyvää :ashamed: Ja tosiaan se mahanahka ... pikkuhiljaa tuo vissiin palautuu ,mut on kyllä maailman epäseksikkäin :D

Voi ei ,huomasin juuri että mehän saahaan pian ihan urakalle tälle palstalle vauva uutisia !:) ihanaa :heart:

hanitzu mulla kuulu sydänäänet jo viikoilla 9+ ? :D mut ihan henk. koht tuo taitaapi olla :)

ei mutta arvatkaas. käytiin tänään kattoo meille uutta kotia ! voi miten ihanan iso se oli ja kaikkee !!:) päästään jo ens kuun eka päivä muuttaa . Pääsee vähän luonnon läheisempään paikkaan, oon enempi luonnon ystävä ko city ihminen :)

Tänne on vissiin tulossa flunssa.. ainakin pää on mahottoman kipee ja jotensakki on sellanen hölmö olo.. tiedä siitä sitten,mutta toivotaan että ei ..

toivottavasti jaksatte lukee mun epämääräsiä selostuksia !:D

nyt koissujen kaa ulos ja iltapuvulle !
 
triple Katoin että tropiclandiassa alkais marraskuun alussa seuraava vauva-uinti ryhmä.. Että ehkä, pitää nyt vielä harkita :) oon kyllä kateellinen jos palaudut noin hyvin vauva-masusta, tuntuu että kaikki muut on normaaleis mitois heti paitsi mä :( :LOL:

nuorimamma epäseksikkäin :LOL: hyvin sanotta :D ja mulla on kaiken lisäks kivat arvet ( tosin vaalentuneet jo hyvin ) niin korostaa vielä tota venynyttä ihoa ..
 
Huomenta :flower:

Äh, ihan ankeita nämä pimeät aamut..Sänky on niinkun magneetti joka vetää mua puoleensa vaikka en ees oo varsinaisesti väsyny :p

Ihan pikaseen kirjottelen kun pitää taas pian lähteä päivän velvollisuuksiin :)

Hanitzu Miten meni ultra? :) Olit kans kysyny siitä vanhemmille kertomisesta.. Mä en itse ees äidille ehtiny kertoa kun se arvas asian jo kertomattakin, en tiijä miksi, mutta se tuli yks päivä käymään ja kyseli painostavaan sävyyn että millon vauva syntyy :LOL:

Jännään täällä kovasti triplen ja paukkulin puolesta että kummalle tulee ekana lähtö laitokselle :) Omaa synnytystä ei vielä osaa silleen ottaa niin keskityn jännäämään muitten puolesta..

Alan tuntemaan vauvan liikkeet paremmin, eilen illalla kun makasin sängyllä selällään niin pikkunen kierähti siellä muutaman kerran niin vauhdilla että ihan säikähdin, tuntu hurjalta kun se muljusi siellä :D On kohtuullistakin että tunnen liikkeet kun toinen on jo yli 25cm pitkä palleroinen :heart:

Kylmä syysilma ja koulu kutsuu..

Marse ja tikku 20+5
 
mam2be/ Hanizu meillä myös meijän äiti arvas, eikä siis tarvinut kertoa :D hyvin otti asian, ainut mitä murehti oli kun mulla jäi koulut kesken, mutta nytkin on sanonut että kyllä ne koulut kerkee käydä jne. joka on totta! :D
 
moikka! :)

triplekin
oli käyny kuulumisia kertomassa:) meillä aika samoissa menee nää viikot. tuntuuko susta että aika menis hitaasti...? :D sulla taitaa siellä kuitenki olla sitä vilskettä lasten kanssa ettei varmaan niin kerkeä tylsistyä. mutta tosi hyvä että pikkunen on näinkin kauan pysynyt masussa kasvamassa. on tainnu alusta asti säikäytellä sinua.
ja tosiaan mä ymmärrän sua tuon tupakoinnin kanssa, turhaan rupeat tosiaan nyt siitä stressaamaan. sekin on aina eteenpäin kun jo olet vähentänyt! :hug: kaikille se ei vaan ole niin helppoa kuin monet kuvittelevat. jokainen varmaan itse jo syyllistää itseään ihan tarpeeksi niin minun mielestä on ihan turhaa muiden mennä enää tuomitsemaan. kun kyllä jokainen tietää ne haitat. onkos sulla se vauvan painoarvio vai mikä lääkäri? tuuhan kertomaan mitä ne siellä meinas. :)

eternalillahan alkaa jo masu pullottaa :)

mam2be jokos sulla masu pullottaa? ja mä en osaa itekkään vielä jännätä että millon tulee laitokselle lähtö kun se tuntuu toisaalta niiiin kaukaiselta asialta vielä. tuntuu että oon ollu aina raskaana. mitenhän sitä osaa ilman tätä mahaa sitten olla. :D

tää on ihan tuskaa kun tuntuu että aika vaan matelee ja matelee ja ei oo mitään tekemistä. mullei oo edes auto ikinä käytössä päivisin kun tuo mies on töissä. ja ei asuta missään kaupungissa. meinaa tylsyttää. onneks on viikon välein nuo neuvolat niin jotain odottamista aina. oon ostellu kauheesti kaikkia lehtiä. joka päivä varmaan iltalehet ja kaikki muutki hamstrannu mitä keksiny ostaa. niitä sitte lueskelen ja ootan että mies tulis töistä. voi että meinas ärsyttää eilen kun mulla ei enää mikään takki mahdu masun kohdalta kiinni niin sain sitte meidän äitiltä semmosen fleece-takin lainaan (joka nyt ei mikään kovin kaunis näky ole mutta lämmin ja mukava päällä) niin oltiin sitte ukon kans lähössä lenkille niin eiköhän siitä irronnu vetskari |O meinas vähän ärsyttää. nyt mullei oo mitään mitä voisin laittaa päälleni ulos. huppareita vaan. ja täällä on kuitenki jo kylmät ilmat. eilenkin sitte lenkillä olin miehen jahti fleece päällä. . ja kehtasin vain siksi pitää sitä kun oltiin kuitenki vaan iltalenkillä ja oli jo sen verta pimeetä ettei kukaan kyllä nää eikä tunnista minua. :LOL: noh ei siinä en mä varmaan tässä viimesilläni muutenkaan niin hirveen seksikäs näky ole tuolla lenkillä lyllertäessäni :D täytyis varmaan jostain marketista tai halpahallista käydä joku halpa fleece hakemassa millä pärjäis tän nelisen viikkoa. kun ei kauheena enää tässä vaiheessa huvitais sijoittaa mihinkään takkeihin mitä ei todennäkösesti tuu pidettyä sitte myöhemmin enää. :/ jospa sitä jottai keksis.

mua ärsyttää kun ne tuossa bb:ssä se marianna katosi ja nyt ne visiin sunnuntain lähetyksessä vasta kertovat että miks se lähti. pitävät hullua jännityksessä! :D

pitäsköhän jotain ruveta vaikka siivoomaan...... :LOL:

paukkuli rv 36+1 :heart:
 
:wave: päiviää

tänään siis neukku ja lääkärikäynti/arvio:
pissa puhdas, verenpaine hyvä, paino +250 viikkoa kohden eli nyt oon sitte lihonu kokonaisuudessaan tasan 10kg lähtö painosta (mikä ei haittaa kun en niin suuri ole),
sf-30 ja sydämensyke 140 ja liikkeet ++
lääkärin arv: alatiesyn, arvioitu syntp. 2,5-3kg eli ihan hyvähän se on kohdunsuu pehmeä ja vajaa sentti kaulaa. raivotarjonta ja pää kiinnittynyt.
lääkäri tuumas vauvan koosta että vaikka pienenpi kun sisarukset on ainakin nyt kasvua tullut eli ei viittaa poikkeamiin ja alkuraskauden vaikeudet on voinnut vaikuttaa.
siinä se pähkinänkuoressa sinisestä nyytistä.
:heart:

hanitzu ilmeisesti kysellyt sydänäänistä ja muistaakseni kaikkien kohdalla n.rv10 on kuulunu. ultraakin sulla ilmeisesti oli, kuinkas meni?

juu, syysaamut "kivan" kylmiä ja pimeitä, illoista puhumattakaan kun melkeinpä sais toppatakkia päälle laittaa :snotty: nyt kun flunssakin päälle painaa, mikä lapsilta tarttunut yllätys.. :whistle:

masun kans painijoille.. älkää stressakko, eiköhän se siitä pikku hiljaa katoa. itellä kans kiva nahkapussi jäi vaikka katosikin viikkojen myötä, tais se äijäki leikillään mainita mun "kengurupussista", kuitenkin jakso kohottaa mun itseluottamusta joka ei niin hyvä että kauniilta näytän ja että on ylpeä musta kun sain pikkuisen maailmaan yms.

majj vauvauintia itekki miettiny vaikka ei ihan ajankoht nyt vielä varmaan marraskuussa ellen halua muuttaa veden väriä.. :ashamed: muistaakseni aika tyyris tuokin? kävin hetken aikaa huutoniemellä selementin järjestämässä ryhmässä mut totesin että jouduin siellä "syrjityksi" niin lopetin ja muutenkin oli pitkään sairastelu/flunssakiertees sillon että tuumas mulle että jos on niin VAIKEA käydä siellä niin ole tulemati.. :kieh: jos taas järjestää siihen keskustaan HS:n rakennukseen taas ryhmää niin lähen mielelläni, siitä tykkäsin kovasti mut loppu sitten kun vauvat täytti 1v eli oli joku varhaistuki/nuortenäitienryhmä. :)

eternal saat pian ostaa äippävaatetta :) eikä montaa viikkoa puoleen väliin B)

Paukkuli katsoin sunkin neukkukuulumisia ja huomasin että aika samois mennään :)
lääkäri teki synnytystapa/paino yms. arviota että kaikki käytiin läpi :D
tällä viikolla menny aika kuin etana :( mies iltavuoros ja lapset hoidossa, päivät yksin "palloilla". yrittää kehittää kehittävämpää tekemistä :LOL: menipäs vaikeeksi :$ kavereita kun ei oikeastaan ole, muutamaa perhetuttua ja kauenpaa ystävää luk.ot. mut en mä sielläkään voi asustella ja kauenpana kun ovat eikä itellä millä kulkea.. ristikot,telkku,tietsikka,ulkoilu,suihkussa käyminen,neuvolakäynnit,siivous,ruuanlaitto,musiikon kuuntelu yms. on oikeastaan sitten niitä ajankuluja kun ketään ei kotona. jotenki välistä "orpo" olo eikä uni tule jos mies yötöissä kun en yksin osaa rauhaantua nukkumiseen. lapset kun on kotona niin rutiini kulkee koko ajan muutamia poikkeus päiviä lukuunottamatta. toivon oikeasti että kun nyytti maailmaan putkahtaa tulisi muutenkin "tuulta" purjeisiin vaikka sitten töiden yms. osalta jos ei muuten niin ehkä uskaltautua ryhmään tapaamaan muita äitejä vaikkakin vaikea sopeutua joukkoon.. :/

tulipas paljon tekstiä.
:eek: pitäis varmaan liueta tai jaksa lukee enää.. :D välipalaa ja varmaan askartelua itsekseen kaffeen ja munkin kera. :)

triple ja tossutin

ps. kiitos vielä paukkuli tuesta.. =) :flower:
 
Katoitteko te eilen Sinkkuäidille sulhasta? Onko ne naiset valinnu sokkona ne miehet sinne vai...? Naiset oli mun mielestä kuitenkin erittäin kauniita ja miehet ei nyt ehkä ihan niin kauniita ollutkaan, ainakaan kaikki. Tietenkin ulkonäkö on vain sivuseikka :whistle:

Sunnuntai lähestyy, pian saadaan tietää miksi marianna häippäsi talosta :D Onko veikkauksia?

Sain miehen siskolta niin paljon hyviä ja kauniita poikavauvan vaatteita, että mun ei kyllä tarvi eikä kannata ostaa enää yhtään niitä pikkuvaatteita, eikä vähän isompiakaan. Kiva että ilmaseksi saa lainaan, mutta tietenkin mun sisäinen tuhlaripersoona on surullinen kun en voi enää ostella vauvanvaatteita :( Oon ollu ajoissa liikkeellä, aika monet jutut alkaa olla hankittuna ja oon vasta puolivälissä :eek:

20+6
 
paukkuli kysyi että joko massu näkyy.. kyllähän se on kasvanu, en tiijä viittinkö laittaa kuvaa kun ootte kaikki niin hoikkia ja minä oon semmonen possumunkki että mulla oli mahan ympäryksessäkin etumatkaa 30cm xD Ehkä mä rohkaistun tässä.. Ite on vähän hankala vaan kuvata itteään ja tällä erää mulla ei oo ketään kuvaajaa täällä :)
 

Yhteistyössä