Hei! Tänne kaikki alle 20-vuotiaat onnelliset odottajat!

joo niin taitaa olla me kaks vaan :D voi ihana siellähä on jo iso tyttö ku hampaita tullee jo :)

oon nukuttanu sitä joka päivä ulos. nukkuu ainaki aina lenkin ajan nykyään, ( parilla ekalla vaunulenkillä alko puolessavälissä huutaan pää punasena :D )
välillä sattuu jäämään pariksiki tunniksi sinne nukkumaan mutta aika monesti herää ku vaunut pysähtyy tai 5min siitä. :|
eilen nukkuki pari tuntia vaunuissa mutta yöllä sitte otettiinki vähä takapakkia ja valvottiin 4 :$ aloin jo yheksän aikaa laittelee valoja kiinni ja käytii siinä pesullaki kaheksan aikaan ja yritin syötellä emännän täytee. nukahteliki mun syliin ja koitin aina työntää sänkyyn mutta ei suostunu millää. noh sitte ei auttanu ku laittaa sitteriin ja heiluttaa kauheena nii ei huutanu mutta kyllä se 3-4 huusi vaikka mitä teki. tais olla reppana jo ihan yliväsyny. mutta sitte menin omaan sänkyyn syöttään sen ja nukahettiinki sitte molemmat sinne.

niin ja nimi alkaa olla valmiina jo :) kohta pitäs tulla papin sopimaan niistä ristiäisistä. mun mielestä puhelimessa sovittiin että 10.30 mutta eipä tuota näy. herättiin 10.20 ja kauheella kiirelä ylös ja pukemaan ni nyt se ukko ei tuukkaa :D

 
Tervehdys, taidanpas minäkin kuulua tänne.

Eli itsellä ikää 16 vuotta ja LA maaliskuussa, synnärinä KYS. Ja ultran mukaan tyttö tulossa, toisaalta sitä samaa tämä masun muotokin vihjailisi. :D
Viikko sitten oli ultra, ja siellä painoarvio oli (vain) 533g, mutta kaikki näytti olevan todella hyvin muuten. :) Ja viime viikon keskiviikkona oli neuvola, sielläkin kaikki näytti hyvältä, sydänäänet 140.

Ver-de ja Kirppu rv. 24+6
 
Heissan taas kaikille :wave:

Mitäs teille kuuluu..aika hiljaiselta vaikuttaa, kun ihan kolmannelle sivulle oltiin pudottu, et meni hetki ennenkuin edes oikean sivun löysin...:) tulin nyt sitten meitä vähän nostamaan...

Meille kuuluu aika hiljaista, ei mitään erikoista...minä olen yrittänyt pikku hiljaa jatkaa opintoja, et saisi sen koulun alta pois, voisi tulevaa suunnitella...töihin tästä jo haluisi...mutta sitten koulussa ei aina jaksa koko päivää istua...niin suru vielä painaa...eikä siitä kokonaan varmaan koskaan pääsekkään...aina se vain jostain mieleen tupsahtaa...kouluun oli aluksi tosi hankala mennä, kun äitiyslomalla pitäisi olla...kyllä ne opettajatkin kyseen alaisti..? mut sitten kerroin kuinka kävi ja sitten he ovat pitäneet minua oudosti...käyttäytyvät minua kohtaa kauhean hienosti ja muka ymmärtävät ja höösäävät minua...voi voii...jne... mut tervetuloa uusillekin mukaan!!! kivaa kun joukko kasvaa, hirveästi on kyydistä äitejä pudonnutkin, mutta hyvä että muutama vielä edes mukana...

lämmintä joulun odotusta kaikille!!! jokos joululahjat ovat osteltu? joulua laitettu?

Palataan taas kunhan keritään....kirjoittakaapa ahkerasti... :saint:
 
Heissan taas kaikille :wave:

Mitäs teille kuuluu..aika hiljaiselta vaikuttaa, kun ihan kolmannelle sivulle oltiin pudottu, et meni hetki ennenkuin edes oikean sivun löysin...:) tulin nyt sitten meitä vähän nostamaan...

Meille kuuluu aika hiljaista, ei mitään erikoista...minä olen yrittänyt pikku hiljaa jatkaa opintoja, et saisi sen koulun alta pois, voisi tulevaa suunnitella...töihin tästä jo haluisi...mutta sitten koulussa ei aina jaksa koko päivää istua...niin suru vielä painaa...eikä siitä kokonaan varmaan koskaan pääsekkään...aina se vain jostain mieleen tupsahtaa...kouluun oli aluksi tosi hankala mennä, kun äitiyslomalla pitäisi olla...kyllä ne opettajatkin kyseen alaisti..? mut sitten kerroin kuinka kävi ja sitten he ovat pitäneet minua oudosti...käyttäytyvät minua kohtaa kauhean hienosti ja muka ymmärtävät ja höösäävät minua...voi voii...jne... mut tervetuloa uusillekin mukaan!!! kivaa kun joukko kasvaa, hirveästi on kyydistä äitejä pudonnutkin, mutta hyvä että muutama vielä edes mukana...

lämmintä joulun odotusta kaikille!!! jokos joululahjat ovat osteltu? joulua laitettu?

Palataan taas kunhan keritään....kirjoittakaapa ahkerasti... :saint:
 
Heissan baby buttetfly ja tervetuloa palstalle jutteelee!!!

Kyselit isistä.... itse olen 18-vuotta ja mieskin on samanikäinen, minulla on kaksi lasta, molemmat tosin taivaassa enkelinä, mutta kuitenkin....

Kuinkas odotusaika on mennyt? Milläs rv olet? Oletteko missä päin?
 
Oho olihan tänne joku muistanut kirjoitella! Itse en ole hetkeen jaksanut täällä käydä kun aina ollut niin hiljaista! Ja sitten ku tää on täällä odotuspuolella...

baby buttetfly: 18 oon itse ja mies 20.. :)

maj ja neiti ½ vuotias :)
 
Jaha tänne oli tullu tekstiä pitkästä aikaa :)

minä oon 19 ja ukko 21

En oo tainnu ristiäisten jälkeen kirjotellakkaan. Tyttö sai nimekseen Iida Emilia. :)

Meillä ollaan huomenna jo tasan kaksi kuukautta vanhoja :) äkkiä se aika menee. Nyt on vähän helpottanu nuo yöt. viikon ajan päästy jo ihan ihmisten aikoihin nukkumaan, ainut vaan että iita nukkuu meijä välissä nykyää. jotenki ku imetän sitä illalla pimeässä huoneessa sängyssä peiton alla ni me nukahetaan molemmat siihen. pitäs koittaa muistaa aina nostaa se siihen pinnasänkyyn mutta jotenki sitä on niiden unettomien öiden jälkeen vaan niin onnellinen että se nukkuu edes jossaki :D

huomenna 2kk neuvola ja mulla jälkitarkastus :S
 
Hei, vaikka asia ei mulle kuulu niin kai te olette tajunneet että toi äippä90 on feikki. Kuva "hänen" lapsestaan on haettu netistä, pankaa googleen hakusana keskonen niin näette. Ja muutenkin ei eihän hän kertonut raskausviikkojaan pitkään aikaan (jos koskaan jne). Ja toi hänen tarinansa, on liian kaukaa haettu! Että sä kehtaat leikkiä tuollaisella asialla!

Sippe ja pieni 28+4
 
Oon vm -89 ja mies vm -88. Ensimmäistä lasta odottelen :) viikoista ei vielä tarkkaa tiedetä, mutta ultran jälkeen varmaan lisä tietoa on enemmän. Ultra on siis joulun jälkeen :).
Eilen kerroin vanhemmilleni raskaudestani ja he olivat iloisen oloisia, usein kun meidänkin perheessä on puhuttu siitä, että lapsi on tervetullut jos sellainen sattuu tulemaan :).
Olisi kivaa löytää saman ikäisiä tulevia äitiä :) Mulla suunnilleen LA heinäkuussa--tarkkaa aikaa ei tiedetä siis vielä =)
 
niin no kyllä mä vähän ihmettelin sillon ku enneku mulla oli edes laskettuaika menny niin äippä90 kommentoi näin:

Heissan! Tervetuloa uudet, rohkeasti mukaan vaan ja tietysti vanhatkin tervetulleita...!!! =)
Tulin täs pikaisesti piipahtaa,kun lähdemme tuonne laitokselle...taitaa se vihdoinkin tulla,anteeksi Paukkuli,kun näin etuilen, mut ei se uskonut vaikka yritin sanoa et ei vielä voi tänne maailmaan tulla,kun ei ole sun vuoro...yöllä oli todella lupaavia supistuksia,mut päätettiin kuitenkin aamuun sinnitellä ja katsella,.ja hyvin täs selvitty.mut nyt alkaa jo olla niin vaikeita ja kipeitä et lähdetään...ja toivottavasti sieltä tullaan nyytin kera =) B)

Palaillaan sitten,kunhan keritään... :hug:

itse en ainakaan sanois että vihdoinkin se taitaa syntyä jos hänen vauvansa syntyi siis rv 32.. ja olisin ennemmin paniikissa jos tuossa vaiheessa meinas syntyä etten kyllä tänne palstalle alkais kirjottelemaan että jos sitä vois kohta lähteä... enkä kyllä jäis sinnittelemään kotiin jos tuntuis että tuossa vaiheessa olis vauva syntymässä..

 
lueskelin vähän noita juttuja tässä taaksepäin, niin on melko dramaattinen elämä ollu jos on totta.. toisaalta taas tuntuu vähä jännältä että jollakulla olis mielenkiintoa näin pitkään keksiä tuommosia juttuja.. en tiiä, jos on totta puoletkaan niin kovia on tyttö joutunu kokemaan. ja jos kuva löytyy googlestaki tuollai nii... en tiiä. hoh

ja kun katsoo sippe18 profiilia niin huomaa että tää on ainut kirjotus minkä hän on tälle palstalle tuolla nimimerkillä kirjottanu.


noooh meillä typy eilen täytti 2kk tosiaan niinku majj sano :) iso tyttö jo, meillä oli neuvolakäynti ja hienosti oli kasvanu, nyt 5700g ja 57cm :) tosiaan, äkkiä se aika rientaa. kova hymyilemään on meijä' likka :D mutta on se välillä melko kova huutamaanki :LOL:

tervetuloa EjaV :) '

 
Joo, oli ainut kirjoitus minkä olen kirjoittaut kun vasta tänne rekisteröidyin. Kuitenkin olen lukenut juttujanne jo pidempään, mutta nyt tuli sellainen olo että en voi enää pitää pientä suutani kiinni. :D
Tietysti jokainen saa uskoa mihin haluaa ja tehdä omat päätelmänsä, mutta jotenkin toi Paukkuli kirjoitti, niin ei kai kukaan toivo että oma lapsi syntyisi viikolla 32...
 
Moikka!

Tulin vain teille kertomaan, et jos epäilette äippä90 feikiksi, se ei ole totta! koska olen hänen parhaimpia ystäviään, ja hän todellakin on kokenut nuo kaikki kauheudet joita hän on tänne palstalle kirjoitellut. Kuka olisi niin hullu et valehtelis huvikseen tollaisia,miettikääpä?
Minulla ei ainakaan riittäisi pokka tai mielenkiinto tuollaista tehdä. Tuntuu aika pahalle, et te tollaista puhutte...mutta jokainen saa tietysti itse päättää mihin uskoo ja mihin taas ei...
Mutta itse ainakin henk.koht uskon kaiken koska olen nähnyt kyseisen henkilön ihan livenä monta monituista kertaa...ja olen tällähetkellä joutunut olemaan paljon tukena....hautajaisiakin olen mukana ollut järjestelemäs, et sillai....

Ei muuta kuin rauhallista joulua vaan kaikille!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipapu:
Moikka!

Tulin vain teille kertomaan, et jos epäilette äippä90 feikiksi, se ei ole totta! koska olen hänen parhaimpia ystäviään, ja hän todellakin on kokenut nuo kaikki kauheudet joita hän on tänne palstalle kirjoitellut. Kuka olisi niin hullu et valehtelis huvikseen tollaisia,miettikääpä?
Minulla ei ainakaan riittäisi pokka tai mielenkiinto tuollaista tehdä. Tuntuu aika pahalle, et te tollaista puhutte...mutta jokainen saa tietysti itse päättää mihin uskoo ja mihin taas ei...
Mutta itse ainakin henk.koht uskon kaiken koska olen nähnyt kyseisen henkilön ihan livenä monta monituista kertaa...ja olen tällähetkellä joutunut olemaan paljon tukena....hautajaisiakin olen mukana ollut järjestelemäs, et sillai....

Ei muuta kuin rauhallista joulua vaan kaikille!!!!

Mutta milläs selität sen että se kuva minkä väitti olevan oman lapsen kuva niin on otettu jo viime talvena. Ja hänhän väitti sen olevan oettu nyt syksyllä, ihan ei mee yks yhteen.
Mutta samapa tuo mulle, eiköhän jokainen nyt osaa ajatella omilla aivoillaan ja tietää totuuden.
Mulla on järkyttävä närästys alkanut mihin ei auta mikään. Vaikka otan rennietä niin se auttaa jonkun tunnin ja sit taas närästää. Eli nukuttua tulee joku muutama tunti per yö. Ja tämä masukki on todella rauhallinen, aina välillä huoli nostaa päätään. Onko jollain muuten ollut kotidoppleria? Mulla on sellainen ja pelastaa kyllä päivän jo masukki on ollut hiljainen.

:D
 
tervetuloa uusille :)

hassua ajatella te niin alussa ja meijä netiki jo 2,5kk :D:D just äskenhän mä vasta iteki sain tietää että raskaana ollaan :D

ollaan tänään kotiuduttu reilun viikon reissuilta. huh huh ihana olla kotona vihdoin vaikka oli mukava käydä mummeja sun muita sukulaisia moikkaamassa. tullu autossa ja junassaki istuttua monta sataa kilometriä :S kauheesti saatiin lahjoja, iidaki sai vaatteita ja leluja :)

pitää vähä paremmalla ajalla tulla lisää jutteleen ku täytys kauppaan lähteä ku kaapit ihan tyhjillaan ku reissusta tänään tultu. :)
 
:wave: pitkästä aikaa! no täs ainakin yks joka kaukana feikistä..

tääl kyseltiin ikää. ite 20, mies 24v, lapsia 3 ja yks km.

mitäs meille. sairaus kierrettä pikkuisella, ehkä vajaa 2 viikkoa elämästään terveenä kun vastustuskykyä ei ole milleskään. :snotty: relatippaa antaa jos jotenki sais vastustuskykyä nousemaan (maitohappobakteeria). pikkuinen ensin oli keltasuuden ja kuivumisen takia sairaalas, sitten räkätautia, pian ripuli/oksennus episodi ja pääsi kuivumaan taas, nyt sitten räkäflunssa perään. :| onko huonoa tuuria vai mikähän mättää..
fiona täytti 3v 4päivä joulukuuta ja gabriel ensimmäisen uhman parissa :D terveenä muuten pysyneet, lukuunottamatta oksennustautia (kesti päivän) ja gabrielin räkänenua joka milolta ilmeisesti..

paukkuli voih! sinunki neiti jo noin iso :LOL: no iso, ei nyt sillee mut kuitenski ;) aika menee niin nopeesti ja majj tytsyllä tais tulla hamppuja? jos niin onnea pikkuiselle, meillä vielä ikenet loistaa kun oppinut hymyilemään. :) kääntyy masulta selälleen näpsäkästi ja kantaa hyvin päätään mahallaan ollessaan..naureskele vielä ei, eikä leluista niin piittaa, sylissä vois asua :D

joulu meni herkkumerkeis ja paljon kivoja paketteja. enimmäkseen vaatteita lapsille, niitä kun tarvii. :) pikkuiselle milolle helistintä, gabrielille rekkaa ja fionalle dublopalikoita (kestosuosikki)

näin pikaisesti.. paljon haleja ja tervetuloa uusille jos en oo kerenny moikata :) ite ollut mukana aika alusta Paukkulin ja Majj, äippä90 kanssa.

triple ja milo 3kk
 
Heippa pitkästä aikaa!

Huih, siitäpäs onkin aikaa kun olen tänne viimeksi kirjoitellut.
Miekkosen kanssa asutaan nykyään Kempeleessä, muutettiin tänne
kuukausi sitten. Mukavasti ollaan asetuttu tänne vaikka minä en täältä
vielä ketään tunnekaan. Asuiko teistä muuten kukaan missään Oulun
suunnalla kun en nyt muista..?

Nettipimentokin on ohi, kone saatiin hommattua ja nyt on taas päivisin
jotakin tekemistäkin..

Maha kasvaa kovasti, eilen piti käydä ostamassa jo äitiysfarkutkin kun ei
meinaa kun parit housut enää mahtua päälle.. :D Ennen joulua saatiin
äitiyspakkaus, muuten ei olla vielä vaatteita sun muuta kauheasti hommattu.
Mua ärsyttää muuten aivan suunnattomasti nuo kauppojen lastenvaatevalikoimat! :headwall: Kaikki on joko punasta tai sinistä tai sitten
sitä neutraalia ja tylsää valkosta!Itseä kiinnostais ostaa vihreää tai vaikka
oranssia mutta harvoista kaupoista sen väristä löytyy.. :/

Minkäslaisia uuden vuoden suunnitelmia teillä muuten on?



Hanitzu ja Pallero 27+4

 
hanitzu jaahas minnekäs päin kempelettä sitä on muutettu? :)

triple voi johan teillä pikkunen joutunu jo nyt sairastamaan kauheesti :( meillei onneksi oo ku räkätautia ollu.. kuinka pieni se teijän milo olikaan syntyissään? kun eikös keskosilla ole se vastustuskyky paljon huonompi kuin täysiaikaisilla vauvoilla? vai oliko se teidän vavi keskonen?

ah meillä' on nuo yöt helpottanu, (toistaiseksi ainaki) päästään aivan ihmisten aikoihin nukkumaan, kummasti itekki paljon paremmalla tuulella ja virkeempi kun saa nukuttua. :)

 

Yhteistyössä