Hei taas naaraat, mulla olisi taas teille yks kyssäri :)

  • Viestiketjun aloittaja "Hönö"
  • Ensimmäinen viesti
"Hönö"
[QUOTE="Annie";30364858]Efva Attlingilla on upeita koruja ja parilla sadalla saat tosi kauniita. Vilases nettisivuja tai käy ihan liikkeessä Hkin keskustassa.[/QUOTE]

Näyttäis olevan paljon vaihtoehtoja ja oli kyllä tosi hienon näkösiä, kiitti vinkistä. Ajattelin korvikset ostaa, senverran sain päätettyä.
 
Eikiitti
Mä en tykkäisi koruista todellakaan. Siis eikä pelkästään etten tykkäisi vaan suorastaan inhoan niitä. Eikä vain, että inhoan, vaan että ne todella iljettää minua.

Skippaisin koko ukon, jos ei parempaa keksi.
 
Silloin ennen vanhaan kun saatoin saada koruja lahjaksi olin ylipäätään otettu siitä, että niitä oli ostettu (ja myös valittu sellaisia, mitkä xn mielestä sopi.) Vaikka en edes ole mikään suuri korujen käyttäjä. Eli siinä mielessä minusta ap on oikeilla jäljillä yrittäessään valita edes jotakin.
 
"Hönö"
Silloin ennen vanhaan kun saatoin saada koruja lahjaksi olin ylipäätään otettu siitä, että niitä oli ostettu (ja myös valittu sellaisia, mitkä xn mielestä sopi.) Vaikka en edes ole mikään suuri korujen käyttäjä. Eli siinä mielessä minusta ap on oikeilla jäljillä yrittäessään valita edes jotakin.
Näin minäkin ajattelen, että arvostaa vaivannäköä, tuskin mä nyt niin pahasti voin epäonnistua kun te kuvittelette :D Suorastaan pelonsekaisin odotuksin moni kommentoinu, kun olen tähän projektiin viitsiny lähteä :)
 
Eikiitos
[QUOTE="Hönö";30364927]Näin minäkin ajattelen, että arvostaa vaivannäköä, tuskin mä nyt niin pahasti voin epäonnistua kun te kuvittelette :D Suorastaan pelonsekaisin odotuksin moni kommentoinu, kun olen tähän projektiin viitsiny lähteä :)[/QUOTE]

Paljon enemmänhän näkisit vaivaa tekemällä vaikka hyvää ruokaa.
 
"Pökiö"
En ikinä pstais vaimolleni mitään koruja sen tietämättä. Vaikka jotain hänen maustaan kymmenen vuoden aikana olen oppinut tietämäänkin, niin nämä ovat asioita, joihin fiksu mies tietää olematta sekaantumatta omin päin. Kaikkia miellyttävä lopputulos saadaan joko lahjakortilla tai menemällä yhdessä sinne kultasepänliikkeeseen.
 
"Hönö"
[QUOTE="Pökiö";30364944]En ikinä pstais vaimolleni mitään koruja sen tietämättä. Vaikka jotain hänen maustaan kymmenen vuoden aikana olen oppinut tietämäänkin, niin nämä ovat asioita, joihin fiksu mies tietää olematta sekaantumatta omin päin. Kaikkia miellyttävä lopputulos saadaan joko lahjakortilla tai menemällä yhdessä sinne kultasepänliikkeeseen.[/QUOTE]

No minäpä ajattelin ostaa, suuri hyppy tuntemattomaan, katotaan miten äijän käy. Aika kreisii, eikö olekkin :D
 
"Pökiö"
[QUOTE="Hönö";30364961]No minäpä ajattelin ostaa, suuri hyppy tuntemattomaan, katotaan miten äijän käy. Aika kreisii, eikö olekkin :D[/QUOTE]

Hyppää toki. Kantapään kauttahan ne monet asiat on opittava. Vähän tunnut vielä naisia tuntevan. Tsemppiä kuitenkin, tarkoitusperäthän sinulla ovat kuitenkin ilmeisen hyvät :)
 

Yhteistyössä