Hei, taas kaipaisin vapaaehtoisia yhteen juttuun :D (PALAUTTEITA ODOTELLAAN)

No niin, nyt ois sitten sunnuntai. Toivoisin kovasti että kaikki jotka ennustuksen saivat, tulisivat kertomaan miten kävi. Tämä olisi mulle ihan tosi tosi tärkeää, koska en tosiaan koskaan ole noin lyhyelle ajanjaksolle katsonut enkä tiedä osaanko edes tehdä noin. Joten, kiltit, palautteita, eikö niin?

******************************************************
*******************************************************
********************************************************

Voisin harjoitella, ja ottakaa ihan leikkimielellä, jooko?

En oo tämmöistä koskaan tehnyt, joten lopputulos on yllätys mullekin ;)

Eli. Kerro ulkonäkösi, mutta ei muuta. Minä nostan sulle kolme korttia, joiden ois tarkoitus kertoa sulle tulevan viikon päätapahtumat.

Jokainen, joka vastauksen saa, sitoutuu siihen että sunnuntaina tulee kertomaan miten ennustus piti paikkansa :D

Painotan vielä, että ota tämä aivan leikkimielellä, ei totuutena

Vaikkapa viidelle valitsen.. en ota järjestyksessä välttämättä.

**************************************************************************************
 
okei koitetaan...

Pitkä,178cm
hoikka(mitä nyt tämmönen pallo on jostain ilmestynyt,mutta kuulemma kohta lähtee pois kun on sen 40vkoa tuossa ollut)
Vaaleat pitkät hiukset ja ruskeat silmät.
nykerö nenä joka vähän vino tosin...
 
Minäkin voisin osallistua, tämäpäs olikin jännittävää :eek: :)

Puolipitkät tummat hiukset, punertavaan vivahtavat
sekasikiö silmät (sinistä, vihreää, vähäsen rusahtavaa)
166cm ja vielä tukeva (-15kg paremmalla puolella ollaan :) )
 
joka lyyli oma tyyli
vaaleat, olkapäille ulottuvat tasapitkät hiukset, joissa jo ohimenevä permanentti.
sini-harmaat silmät, ruskeasankaiset silmälasit
pisamia
160 senttiä pitkä, raskauksien jättämä pömppömaha ja 25 kiloa ylipainoa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lyhyet ruskeat hiukset, sin.silmät, 166cm ja 65kg. Eli omena :D
Kuulet uutisia, kertojana keski-ikäinen, vaalea/vaaleanruskeahiuksinen mies.. tai sitten uutiset liittyvät häneen. Uutiset eivät ole kovin hyviä, ehkä jokin sairastuminen tms. (ei mitään vakavaa kuitenkaan)
Voi ei.. olen hakenut töitä ja kuulostaa kyllä työhaastattelijaltani tuo kuvaus, tällä viikolla lupasivat ilmoitella. Toivottavasti menee pieleen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
:wave: Minä!
Eli hiukset hartioille, vaaleaan taittuvat, pitkä ja hoikka. Siniset silmät.
Miespuolinen nuorehko ystäväsi, tapaatte jossain yllättäen eteen tulevassa kokoontumisessa, olisiko jotkin pienet juhlat tai vastaavaa. Tuo juhla tai tapahtuma on sinänsä merkityksellinen, että sen jälkeen mietit pitkään elämääsi ja elämäntilannettasi, alat harkitsemaan jotain muutoksia elämääsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
:wave: Minä!
Eli hiukset hartioille, vaaleaan taittuvat, pitkä ja hoikka. Siniset silmät.
Miespuolinen nuorehko ystäväsi, tapaatte jossain yllättäen eteen tulevassa kokoontumisessa, olisiko jotkin pienet juhlat tai vastaavaa. Tuo juhla tai tapahtuma on sinänsä merkityksellinen, että sen jälkeen mietit pitkään elämääsi ja elämäntilannettasi, alat harkitsemaan jotain muutoksia elämääsi.
Kuulostaa mukavalta :D Pitäisköhän heti ehdottaa yhdelle nuorelle miehelle lounastapaamista, kannustaakseni kohtaloa vähän niinkus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No mä voisin, kerta tää on leikkiä vaan.
Voiksä kattoo tosta kuvasta, vai pitääkö kuvailla?
No jopas on miesvoittoista nämä teidän kaikkien kortit..

Sulle yhteydenotto sinua vanhemmalta, menestyvältä mieheltä. Jotenkin työasiat liittyvät tähän mieheen tiiviisti. Tapaaminen hänen kanssaan. Tunnistatko? Onko miehesi tai jotain? Vai odotatko sinäkin vastausta työpaikan saannista :D Mies vaikuttaisi melko vaalealta..
 
Hajuherne,

Sinä puolestasi teet jonkin päätöksen, joka ei loppupeleissä olekaan kovin hyvä idea.. nimittäin kovasti vastustaa tämän idean toteutumista. Jotain pientä reissuntynkääkin näyttäisi tulevan, onko teillä jokin matka suunnitteilla viikonlopuksi?
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
mä oon aina pelännyt "ennustuksia" en tiiä miksi :ashamed:
mutta välillä se on pakko uhmata kohtaloa
Siinä tapauksessa olisi ehkä parempi, että jätän vastaamatta sinulle.. En tahdo aiheuttaa kenessäkään pelkoa tai ahdistusta. Hyvää viikonjatkoa sinulle :flower: =)
epäreilua ja kun mä niin odotin että saisin jotain kuulla :ashamed:
 

Yhteistyössä