Hei taas kaikille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
Oikein mahtavaa iltaa, toivottavasti vaalitulokset miellyttävät

13804276.jpg

Moikka moi :) :wave:

...ja vaalitulos on just semmonen, mikä on tällä erää saatu aikaiseksi :)

Kauniita kuvia sulla jälleen :). Noista tulee kivalle tuulelle täällä toisessakin päässä.

Mukavaa ja rentoo iltaa sulle :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Todellakin. Ihana katsella kun luonto herää eloon

Mä olin tässä reissussa ja voi että, oliko ihanaa nähdä solisevat juoksevat kevätpurot :)?! Ja joutsenpariskuntia näkyi...valmiitten pesiensä kanssa...ja järven selät on vapautuneet jäästänsä...

Meillä on niin huikee tilaisuus vain ihastella jälleen elämää ja uuden alkua :) :heart:!

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mä olin tässä reissussa ja voi että, oliko ihanaa nähdä solisevat juoksevat kevätpurot :)?! Ja joutsenpariskuntia näkyi...valmiitten pesiensä kanssa...ja järven selät on vapautuneet jäästänsä...

Meillä on niin huikee tilaisuus vain ihastella jälleen elämää ja uuden alkua :) :heart:!

Todellakin. Mekin ollaan jo nähty hanhien pesänteko hommissa. Kesä on kyllä Suomessa upea.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
samat naamat taas menossa just joo ei voi ymmärtääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää ainiin masseilla mainottu mielikuvin :(

Uusia naamoja saadaan niin, että nuoret lähtevät politiikkaan mukaan ja Ruudista on nousemassa aika mielenkiintoista väkeä jos jaksavat jatkaa poliittista uraansa aikuisenakin.

mä oon sitä mieltä että kaikki eduskuntapuolueet 20 vuoden käytöskouluun ja muut tilalle sillä tavalla uusia naamoi tulis :) valitettavasti nyky puolueet edustaa puolueen etua ei koko kansakunnan etua jonka perustuslaki määrää että edustaja on koko kansakunnan nöyrä palvelia.

Yhteistyössä