Hei taas kaikille

Todellakin. Ihana katsella kun luonto herää eloon
Mä olin tässä reissussa ja voi että, oliko ihanaa nähdä solisevat juoksevat kevätpurot :)?! Ja joutsenpariskuntia näkyi...valmiitten pesiensä kanssa...ja järven selät on vapautuneet jäästänsä...

Meillä on niin huikee tilaisuus vain ihastella jälleen elämää ja uuden alkua :) :heart:!

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Mä olin tässä reissussa ja voi että, oliko ihanaa nähdä solisevat juoksevat kevätpurot :)?! Ja joutsenpariskuntia näkyi...valmiitten pesiensä kanssa...ja järven selät on vapautuneet jäästänsä...

Meillä on niin huikee tilaisuus vain ihastella jälleen elämää ja uuden alkua :) :heart:!
Todellakin. Mekin ollaan jo nähty hanhien pesänteko hommissa. Kesä on kyllä Suomessa upea.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
9MM
samat naamat taas menossa just joo ei voi ymmärtääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää ainiin masseilla mainottu mielikuvin :(

9MM
Uusia naamoja saadaan niin, että nuoret lähtevät politiikkaan mukaan ja Ruudista on nousemassa aika mielenkiintoista väkeä jos jaksavat jatkaa poliittista uraansa aikuisenakin.
mä oon sitä mieltä että kaikki eduskuntapuolueet 20 vuoden käytöskouluun ja muut tilalle sillä tavalla uusia naamoi tulis :) valitettavasti nyky puolueet edustaa puolueen etua ei koko kansakunnan etua jonka perustuslaki määrää että edustaja on koko kansakunnan nöyrä palvelia.

Yhteistyössä