Hei sinä parimetrinen kävelevä kaappi

Alkuperäinen kirjoittaja 182 ja levee kuljetus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja toppo:
meil ei oo tota ongelmaa taas ollu,meil on se ongelma et kaikki vanhemmat ei mahdu ees saliin vaa osa joutuu jäämään aulaan jossa hädintuskin kuulee ees esityksiä....tyttöi on nyt kolmannella ja yhtäkää hänen esitystään en oo nähny =(
Tuollakin jouduttiin kaikki seisomaan sellaisella parvella, siksikin oli vähän,, hmm tyhmää noin pitkän ja ison hemmon tunkea ihan ensimmäiseksi. :snotty:
Ja pitkillä sekä kookkailla ihmisillä ei siis olisi oikeutta tunkea ensimmäisten joukossa katsomaan muksujen esitystä? No niin ei muuta kuin metrinmitta ovenpieleen ja yli 180 cm pitkiltä ja yli 80 cm leveiltä pääsy kielletty......Vain lastenosastolaiset paikalle mars!!!!
No niin! tuossahan se tulikin oikein kiteytettynä! :flower: :xmas:

vieras
itse olen 180cm ja mies muutaman sentin pitempi. en ole kyllä murehtinut miten te lyhyemmät sieltä takaa näette, jos haluu eteen niin pitää tulla ajoissa. vähä tökerö valitus kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse olen 180cm ja mies muutaman sentin pitempi. en ole kyllä murehtinut miten te lyhyemmät sieltä takaa näette, jos haluu eteen niin pitää tulla ajoissa. vähä tökerö valitus kyllä.
Hei oikeesti ihmiset! Et voi olla tosissasi, ei toi ollut valitus. :LOL:

Mihin kummaan on ihmisten huumori kadonnut? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:
Mitäs jos sillä parimetrisellä on 160 cm vaimo ja pari metristä teletappia mukanaan? Pitäisikö isin jäädä siinä tapauksessa yksin takariviin ja vaimo pikkusisarusten kanssa yksin eteen? Mitäs lapsi ajattelee siellä lavalla - eikö isi tullutkaan?

Meillä kyllä koko perhe tunkee ihan taatusti katsomaan lasten pikkujouluja samaan paikkaan. Jos haluaa eturiviin, täytyy tulla ajoissa.

:whistle: :xmas: :D
Me oltiin ajoissa, mutta sen kaapin vaimo ja teletapit varasi sille paikkaa. :xmas:
Mutta joo, kurkkimalla näkyi sitten mitä näkyi. :D

:LOL: Kaapin jouluyllätys :LOL:
Viimeisellä sekunnilla säntää eturiviin ja peittää kaikkien näkyvyyden :D

Ehkä joo asennetta Kaapilta nyt vähän puuttui. Voisi Kaappi kyllä seisoskella seinustalla ja vaimo + lapset istua vieressä tuolilla. Näin oli ainakin meidän esikon joulujuhlissa pitkät miehet tehneet. Mutta kukin tyylillään. Kaikki eivät ajattele. :)

Annu
ootko koskaan aatellut, että olis kätsyä katsella lasten näytelmää niiden teletappien takanakin. Sieltä näkyy yhtä hyvin ja ne tapitkin vinkuis ja valittais vähän vähemmän. :heart:

Mutta hieno esitys oli. Kai. :snotty: :D
Kannattaa mennä ajoissa/etukäteen paikalle :D?

vieras
Entäs se sitten, että täytetään tuolejas muutenkin vierivieressä oleva sali päin vittua?!?

Mervi ja Taisto Makkonen haluavat VÄLTTÄMÄTTÄ ryykätä itsensä keskisalin keskiosaan ja jättää viisi tuoli kummallekin sivulleen.
Kiva sieltä sitten anteeksi, anteeksi sanojen säestämänä könytä itselleen sitä ainoata vapaata paikkaa Makkosten sivusta. MIKSEI VOIDA TÄYTTÄÄ SALIA TULOJÄRJESTYKSESSÄ?!?

UGH! :ashamed:

Yhteistyössä