On meilläkin puhtaat vaatteet mutta vapaapäivänä mä saatan kyllä viettää reippaasti koko päivän yöpaidassa ja meillä oikeasti pedataan ehkä muutaman kerran vuodessa ja nekin just ennen jotain lapsen synttäreitä tai muuta vierasretkeilyä .Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:En mä tiedä. Mä koen itse kanssa tärkeänä sen, että on tietty rytmi, koska se helpottaa elämää kun on useampi lapsi. Samoin mä pidän itse sitä tärkeänä, että lapsilla on puhtaat vaatteet päällä ja tällaista. Meillä on tietty rytmi, vaikka se on joustava niin kyllä se useimmiten pitää paikkansa Sen mä tiedän, että yksinäni mun rytmi olis mitä olis tai ei olis ollenkaan. Mutta mä selviän päivästä helpommin, kun on joku rytmi ja se on lapsillekin helpompaa. Ehkä ne oppii nyt tällaisen rytmin mukaan elämisen, eikä niiden ole aikuisena niin vaikea sopeutua sellaiseen, että ruokaakin pitäis syödä useammin kuin kerran päivässä, tai että yöllä pitäis nukkua ja päivällä valvoaAlkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:En mäkään taida kyllä oikeesti boheemi olla... Vaikka se niin kutkuttavaa oliskin, mut kyllähän nuo lapset kuiteskin tän elämän jollaintavalla rytmittää, että ei se mun elämä kuiteskaa hirveen epäsäännöllistä oo ja en mä kyl hirveen taiteellinenkaa oo... Eiks ne boheemit oo yleensä jotain taiteellisia sieluja ?
En mä koe, että meillä tarvis olla kaiken hyrskynmyrsyn ja mullinmallin, että tätä elämää voisi ajatella jollain tasolla boheemina. Jos sitä haluaa sellaisena ajatella
Nyt munkin pitää mennä nukkumaan, vaikka vasta klo 7 ylös... hyvää yötä :wave: