Hei sinä boheemi äiti joka

  • Viestiketjun aloittaja Duuri
  • Ensimmäinen viesti
Duuri
et arvostele tosiia ihmisiä, omaat rennon asenteen, olet ehkä nähnyt elämän varjopuoletkin ja sinun seurassasi voi olla oma itsensä..Et tuoksu pullalle kun kerran vuodessa, lapset on rakkaita mutta et ole mikään "superäiti"

tälläisen äidin ystäväkseni minä haluaisin löytää :)
 
bambi
minääää!!!!!

saako olla hieman tyhymä ja hullu? :D tämmönen "räkättäjä" joka nauraa sytämensä kyllyyestä kaikelle hauskalle..huumoria löytyy myös sitä "mustaa" ;)
 
huoh
Mä olen tuollainen boheemi ja tykkään puuhastella lasten kanssa ja en KOSKAAN jauha paskaa muista. Ja jos ei jauha paskaa muista, ei saa kavereita vaan tulee itse sylkykupiksi josta jauhetaan paskaa tosi helposti. Kun eihän suomalaiset äidit muuta tee kuin jauhaa paskaa.
Mutta rakastan leipomista ja niiden leivonnaisten syömistä. höh. en siis kelvannut. ja niin, on mulla jonkinlaiset standardit omien lasten suhteen, mutta en kuulu näihin, jotka ihmettelevät toisten lasten kenkiä, tai likatahraa, tai takkutukkaa. VIHAAN ihmisiä, joiden elämä on niin köyhää, että kun nähdää jonkun lapsi likaiset tai pienet vaatteet päällä, nähdään vaan se pinta ja juostaan naapurille kertomaan siitä muksusta tai tullaan palstalle kertomaan millainen rääpäle taas on nähty ja mitä sen isä tai äiti teki tai tekee. yök yök yök. vihaan suomimammojakin. kun ne on kaikki tällaisia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mä olen tuollainen boheemi ja tykkään puuhastella lasten kanssa ja en KOSKAAN jauha paskaa muista. Ja jos ei jauha paskaa muista, ei saa kavereita vaan tulee itse sylkykupiksi josta jauhetaan paskaa tosi helposti. Kun eihän suomalaiset äidit muuta tee kuin jauhaa paskaa.
Mutta rakastan leipomista ja niiden leivonnaisten syömistä. höh. en siis kelvannut. ja niin, on mulla jonkinlaiset standardit omien lasten suhteen, mutta en kuulu näihin, jotka ihmettelevät toisten lasten kenkiä, tai likatahraa, tai takkutukkaa. VIHAAN ihmisiä, joiden elämä on niin köyhää, että kun nähdää jonkun lapsi likaiset tai pienet vaatteet päällä, nähdään vaan se pinta ja juostaan naapurille kertomaan siitä muksusta tai tullaan palstalle kertomaan millainen rääpäle taas on nähty ja mitä sen isä tai äiti teki tai tekee. yök yök yök. vihaan suomimammojakin. kun ne on kaikki tällaisia.
hei kyllä sinäkin käyt :D itse olen tumpelo leipoja


eli lisäys: saa leipoa useammin kuin kerran vuodessa!
 
annan kaikkien kukkien kukkia
Minäkin olen moinen, toisin jo mummikin. Leiponut olen paljonkin kun lapset pieniä, nyt vain harvakseltaan, kuopuksen iloksi. Pakastin huokuu tyhjiltään, mitä nyt joskus jotain tarjouksesta ja ruokia pakastan välillä, kun teen entisestä muistista isoja annoksia.
 

Yhteistyössä