hei sairaanhoitajat!

Oletteko missä vaiheessa menneet töihin takaisin/tai keikkaileen, kun lapset ovat olleet pieniä. Mites viikonloppuna palkkaus menikään, saiko la-su kaksinkertaisen palkan, entä yöt, kuinka paljon saa lisiä?? Ajattelin jos joskus tässä alkais tekemään keikkaa osastoilla, niin tienais vähän kotihoidon tuen lisäksi.? :heart:
 
Sunnuntaista saa kaksinkertaisen palkan,lauantaista 25%,yöstä 50% lisät.Iltatyö ei rahallisesti merkittävä.Eli,rahallisesti kannattavin on sunnuntai- tai yötyö.Kotihoidontuesta lisäosa pienenee,jos sinulla on ansiotuloja.
Mulla pienin oli 2v kun palailin töihin =) <br><br>
 
Olen ihan oman nupin vuoksi keikkaillut juur viikonloppuja välillä.Mies saa,huom saa olla lasten kassa ja äiti SAA lepoa kun pääsee töihin välillä..Tykkäsin kovasti tuosta että noin kerran kuussa oon tehnyt viikonlopun...Ja se rahakin on ihan tervetullut lisä!! =)

Sunnuntait on ainoat jotka rahallisesti on kannattavia.No,yöt samoin koska vuoro 2 tuntia pidempikin.Mulle yöt ei sovi joten nuo viikonloput on ihan ok meille olleet!!

 
Kiitos vastauksista! =) Meillä vauva kohta 10 kk, mutta tekis mieli juuri oman päänupin vuoksi käydän silloin tällöin tekemäs jonkun viikonlopun ja raha tosiaan on tervetullutta. Nykyään on onneksi huutava pula sijaisista, joten kannattaa varmasti ilmoittaa että voi tehdä la-su välisen yön ja sunnuntai päiviä silloin tällöin... :)
 
Vähän erilaisia prosentteja näyttää väki saavan.
Mä oon kunnallisella puolella töissä eli KVTES on sopimus,jonka mukaan toimitaan.
Illasta saa +15%, lauantaista +20%, öistä +40% ja sunnuntaista kaksinkertaisen palkan.
Palsin töihin lapsen ollessa tasan 2v., mutta teen pääasiassa aamuvuoroja. Välillä iltoja ja viikonloppuja, mutta kun ollaan lapsen kanssa viikot kaksin ja on hoidossa perhepäivähoitajalla, hoidon järjestäminen iltaisin ja öisin ei kovin usein onnistu.
 
olen kaikkaillut kun lapsi täytti 1vee.oma pää tykkää + saa lisärahaa.kannattavaa se on tuo viikonlopputyö.
itsellä sunnuntaivuorosta jää käteen 150 euroo ja lauantaista 92 euroo jos tekee normaalin 8 tunnin vuoron.
 

Yhteistyössä