Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:Alkuperäinen kirjoittaja Anne:Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:Alkuperäinen kirjoittaja Anne:Kotivakuutus? (Meillä laps kiskas johosta lattialle ja vakuutus korvas, laaja kotivakuutus oli silloin)
Mä olen ottanut läppärin osarilla samasta paikasta kuin mistä mulla on nettikin.
Mutta on mun kuitenkin uusi kone hankittava.. Ja vakuutusasiassa kestää. Ja toiseksi kone oli jo 2v vanha, että tuskin kovin suurta summaa takaisin saa :/
Mä sain uuden samanlaisen tietokoneen tilalle ja maksoin omavastuun, muistaakseni 50? ja jotain viikon puolitoista kesti että uus kone tuli.
Hmm.. Onkohan näissä sitten erilaisia käytäntöjä? Kun juuri kuukausi sitten kaverin lapsi rikkoi tietokoneen, sen arvo arvioitiin ja rahana sai tilille. Vai voiko sen sitten itse päättää haluaako uuden vastaavan/rahat?
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:halvimmilla pelkkiä koneita saa 300e, sen pystyy maksamaan kerralla ( jos ostaa uuden koneen ei ole pakko sitä näyttöä joka kerta ostaa)
Vastattu ja kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:Laitoin viestiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:halvimmilla pelkkiä koneita saa 300e, sen pystyy maksamaan kerralla ( jos ostaa uuden koneen ei ole pakko sitä näyttöä joka kerta ostaa)
Ap taitaa kuitenkin haluta itselleen uuden läppärin, ei pöytäkonetta. Tai näin minä ainakin ymmärsin.