Hei perskärpäset!

Teillä näköjään isoja ongelmia taas tänään täällä olemassaoloni kanssa. Laitelkaa vaikka yksärinä niitä tappouhkauksia, ehkä se helpottaa oloanne. En tajua miksi olette juuri minulle vain julkisesti inhottavia ja muille sitten yksityisesti. Voitte laittaa pitempiä viestejä suoraan minulle tonne boksiini, jos niin kamalasti ahdistaa.
 
[QUOTE="kui";29783865]?? Mitä on tapahtunut :O[/QUOTE]

No päättelin näin kun jokaiseen ketjuun tullaan vääntämään minun kanssani, vaikka itse olen vastaillut aapeelle aapeen ketjun aiheesta. Hyvin ilkeämielisesti ja rumasti vieläpä.
 
Nyt alko vissiin suuremmat rattaat heittää pahemman kerran.
Tuli ihan puskista!
Miten niin ihan puskista. Jatkuvastihan Astrolle ja Datalle vittuillaan ja onhan tuos etusivulla yks ketju missä joku häiriintyny taas hyökkäs kimppuun. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä se rupiaa aika helvetin paljo vituttamaan kun AINA on joku soittamas suutansa vaikka aiheena olis päivän sää. Sairasta mun mielestä tuollaanen ja seki on sairasta, että aina syytetään sitä joka joutuu hyökkäyksen kohteeksi vuosien ajan. Ku ei jumalauta mitää saisi tänne kirjoottaa ku palstan paskapäät on heti kimpus. Jep, mahtaa noilla tyypeillä mennä omas elämäs hyvin... :kieh:
 
vierailija
Miten niin ihan puskista. Jatkuvastihan Astrolle ja Datalle vittuillaan ja onhan tuos etusivulla yks ketju missä joku häiriintyny taas hyökkäs kimppuun. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä se rupiaa aika helvetin paljo vituttamaan kun AINA on joku soittamas suutansa vaikka aiheena olis päivän sää. Sairasta mun mielestä tuollaanen ja seki on sairasta, että aina syytetään sitä joka joutuu hyökkäyksen kohteeksi vuosien ajan. Ku ei jumalauta mitää saisi tänne kirjoottaa ku palstan paskapäät on heti kimpus. Jep, mahtaa noilla tyypeillä mennä omas elämäs hyvin... :kieh:
--- t u o l l a a n e n:whistle:
 

Yhteistyössä