HEI OULULAISET!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mama

Vieras
Moikka! Etsiikö joku kesäkuuksi lastenhoitajaa/muuta apulaista? Olen 16-vuotias tyttö Oulusta ja etsin ensisijassa lastenhoito töitä. Olen rehellinen, ahkera ja oma-aloitteinen, ja on monen vuoden kokemus lastenhoidosta. Olisin käytettävissä mahd. myös viikonloppuisin!

Ota yhteyttä s-postiin, t8juma00@students.osao.fi
tai pistä viestiä nroon: 040 352 6957 (Martta)
 

Similar threads

Yhteistyössä