HEI OULULAISET!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaMa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MaMa

Vieras
ILTOJA! tarvitseeko joku lapsenvahtia iltaisin/vklsin/kesällä? olen 16-vuotias tyttö, kokenut lastenhoitaja oulusta! saa kysyä lisää, vastaan mielelläni! s-posti: martta_jussila@hotmail.com
 

Similar threads

Yhteistyössä