A
amb123
Vieras
Hei!
Olin viime kesänä Australian Cairnsissa EF:n järjestämällä kielimatkalla. Olin aina haaveillut pääseväni Australiaan, ja pääsin vihdoin toteuttamaan sen ja vielä oppimaan englantia siinä samalla! Kokemus oli aivan uskomaton, enkä vaihtaisi sitä pois. Rakastuin Australian kulttuuriin, eläimiin, ilmastoon sekä paikallisten ihmisten ystävällisyyteen! EF hoiti hommansa erittäin hyvin, ja voinkin lämpimästi suositella lähtemään kielimatkalle Ef:n kautta
Kielimatkan aikana rohkaistuu kyseisen kielen puhumisessa, saa uusia kavereita ja viettää heidän kanssaan mahtavia hetkiä, itsenäistyy ja oppii huolehtimaan enemmän omista asioistaan.
Suosittelen lähtemään kielimatkalle, jos siihen on mahdollisuus!
Olin viime kesänä Australian Cairnsissa EF:n järjestämällä kielimatkalla. Olin aina haaveillut pääseväni Australiaan, ja pääsin vihdoin toteuttamaan sen ja vielä oppimaan englantia siinä samalla! Kokemus oli aivan uskomaton, enkä vaihtaisi sitä pois. Rakastuin Australian kulttuuriin, eläimiin, ilmastoon sekä paikallisten ihmisten ystävällisyyteen! EF hoiti hommansa erittäin hyvin, ja voinkin lämpimästi suositella lähtemään kielimatkalle Ef:n kautta
Suosittelen lähtemään kielimatkalle, jos siihen on mahdollisuus!