Hei, olisiko kellään myydä pv:n.....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja touhu tenava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

touhu tenava

Jäsen
08.11.2005
481
0
16

CD-romppua ja/tai piste-hakemisto lehtistä?

Mieluiten sitä missä on POINTS-ohjelma (Syö ja nauti).
Minulta on nimitäin tuo piste-hakemisto (ei ostajan-opas) lähtenyt omille teilleen muuton myötä :( (kaikki muu tarpeellinen löytyi).

Laittakaahan yv:tä tai jokin yhteystieto jolla tavoitan, mikäli olisi kyselemiäni tuoteita myytävänä. :D

Tarpeen olisivat nuo puutuvat osat kun päätin jotta nyt on aika saada lopullisesti pois nämä ylimääräiset kilot.

Huom. Myös kaikki muu PV:n materiaali kiinnostaa mikäli se ei ole kahtavuotta vanhempaa. Tuolta "aikakaudelta" nimitäin ovat nuo omat kirjekurssin materiaalit.
 

Yhteistyössä