Hei nyt tästä motivaatiota kaikille:

AJATELKAA KESÄÄ!!!!Kuinka sopivasti siihen on aikaa vielä kaventua huomattavastikin :D

Nyt on se aika mielestäni jolloin kannattaa alkaa tähdätä sinne :D

Kuinka ihanaa on laittaa kesällä hame,uimapuku,kenties bikinit,sortsit ym.päälle ja tuntea olonsa hyväksi :)

TSEMPPIÄ kaikille :attn: B)
 
joopa
Mie aloitin tuon yhden keskustelun motivaation puutteesta. Kiitos Henrietta hienosta kannustuksesta meille kaikille! :flower:

Ajatelkaappas kuinka kevyt ja hyvä olo on olla, kun on päässyt siihen uikkari/bikinikuntoon. Meinaan fyysisen puolen lisäksi psyykkistäkin puolta.

Muistakaamme vain, että ei pidä ihannoida liiaksi laihuutta, ettei lähde mopo käsistä laihduttamisen kanssa. Mulla nimittäin on kokemusta siitäkin. Yritin vaan pönkittää joskus huonoa itsetuntoani laihduttamisella. Olihan se mahtavaa, ku kaikki kehu oletpa sinä laihtunut. Hain sillä jotaki hyväksyntää . Menin aivan liian laihaksi, enkä syönyt paljon ollenkaan... Ne kilothan tuli sitten takasin.... Olin silloin aika nuori

:ashamed:

Nyt olen aikaisempaa viisaampi, en laihduta tuolla tavoin ja tunnen itseni paremmin. Yritän tehdä elämäntapamuutoksen... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 11:41 joopa kirjoitti:
Mie aloitin tuon yhden keskustelun motivaation puutteesta. Kiitos Henrietta hienosta kannustuksesta meille kaikille! :flower:

Ajatelkaappas kuinka kevyt ja hyvä olo on olla, kun on päässyt siihen uikkari/bikinikuntoon. Meinaan fyysisen puolen lisäksi psyykkistäkin puolta.

Muistakaamme vain, että ei pidä ihannoida liiaksi laihuutta, ettei lähde mopo käsistä laihduttamisen kanssa. Mulla nimittäin on kokemusta siitäkin. Yritin vaan pönkittää joskus huonoa itsetuntoani laihduttamisella. Olihan se mahtavaa, ku kaikki kehu oletpa sinä laihtunut. Hain sillä jotaki hyväksyntää . Menin aivan liian laihaksi, enkä syönyt paljon ollenkaan... Ne kilothan tuli sitten takasin.... Olin silloin aika nuori

:ashamed:

Nyt olen aikaisempaa viisaampi, en laihduta tuolla tavoin ja tunnen itseni paremmin. Yritän tehdä elämäntapamuutoksen... =)
Kiva kuulla että olet toipunut syömishäiriöstäsi! =) Joskus sitä itsellenikin tulee mieleen , että per....le kohta lopetan syömisen kokonaan..onneksi järki on voittanut vielä ainakin :\| Tulee niin turhautunut olo tähän pudotuksen hitauteen saatika nyt kun koitan saada tätä löllöä kiinteämmäksi :whistle:

Onneksi kesään on vielä aikaa*huokaisee*

:D
 
Minä kun vetelin bikineissä viimekesänäkin ja painoa oli yli 95...
Meillä on kesällä 10v hääpäivä ja mun kolmekymppiset ja sillon meinaan painaa 80 tai alle... Bikineitäkin on jo kolmet että eiköhän niitä tule ylpeänä käytettyä :)<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2007 klo 09:05 Kipinätär kirjoitti:
Minä kun vetelin bikineissä viimekesänäkin ja painoa oli yli 95...
Meillä on kesällä 10v hääpäivä ja mun kolmekymppiset ja sillon meinaan painaa 80 tai alle... Bikineitäkin on jo kolmet että eiköhän niitä tule ylpeänä käytettyä :)
Tää on siis ihailtava asenne ja oikea ehottomasti...Mulla ei vaan ole munaa :ashamed: :ashamed: Olen aika neurottinen muutenkin kenen eessä nakuna esiinnyn...esim yleiset saunat :eek: Onkohan mulla jenkkien sievistelevä sileu :LOL: Ei vaiskaan, tunnustan mulle se on ongelma..Estoja!
 

Yhteistyössä