Moikka!
Täällä ois kanssa yks nukkekotiin hurahtanu, tosin toi mun projekti on seissy ainakin vuoden ilman et mä oon saanu siihen mitään aikasek.. :ashamed:
Ongelmana on kylppärin kaakelit, mä en tiedä mistä mä tekisin ne.. Ensin meinasin tehdä ne mosaiikkilaatoista mut totesin sen olevan liian hankala toteuttaa.. (juoduin purkamaan puolet kylppärin lattiasta pois
) Sit mä meinasin laittaa sinne oikeet kaakelit, mut ongelmaksi muodostui kylppärin vino seinä.. (Kylppäri sijaitsee 3. kerroksessa ja talossa on harjakatto) Nyt mä en tosiaan tiedä mistä mä ne teen.. Vinkkejä?
Sit toinen ongelma on kattomateriaali.. Mistä mä saan jotain sellasta joka näyttäis oikeelta tiilikatolta tai huopakatolta? Mä ajattelin laittaa tarpeeks karkeeta hiekkapaperia ja maalata sen sit mustaks mut musta tuntuu et se on liian hankala toteuttaa..
Kannattaa muuten käydä rautakaupasta pyytämässä vanhoja tapettimalli-kirjoja, niistä saa hyvät tapetit nukkekotiin.. Ja Bauhausista saa ottaa tapettipaljo kotiin mallikappaleeks, niitä on tarttunu sieltä mukaan aikas moinen määrä..
Mä oon kertaalleen tapetoinu mun talon ja osaan huoneista mä oon jo kerenny vaihtamaankin tapetit tän parin vuoden aikana.. Nyt pitäis vaihtaa makkariin uudet tapetit ku kerkesin jo kyllästymään niihin vanhoihin..
Aika pula on kans vaikuttanu ton talon valmistumiseen, ehkä mä saan jotain taas aikaseks ku jään 3 viikon päästä äippälomalle.. mut se onkin ikuisuusprojekti..