Hei nukkekoti immeiset.....

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 17:35 tuutilulla kirjoitti:
Niin ja sitte mentäis kyl samalla reissulle norkoilee ja tutkii keittiönoidan talo, eiks juu :D Ja antaa hirveän hyviä ohjeita toiselle :LOL:
Mutta ette sitten piirrä mitään graffitteja sen seiniin :/ :D Arvatkaas kellä on 8 kpl 70 cm x 100 cm levyjä kotona? B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 17:39 Keittiönoita kirjoitti:
\
Niin ja sitte mentäis kyl samalla reissulle norkoilee ja tutkii keittiönoidan talo, eiks juu :D Ja antaa hirveän hyviä ohjeita toiselle :LOL:
Mutta ette sitten piirrä mitään graffitteja sen seiniin :/ :D Arvatkaas kellä on 8 kpl 70 cm x 100 cm levyjä kotona? B)
Kiva, että sait materiaalit.Onkos sulle tästä sivusta mitään hyötyä tohon taloon?:

http://wayneofthewoods.com/dollhouse%20plans.html

Hyvä, että muut ovat saaneet jotain aikaiseksi.Mä olen edelleen tosi innostunut aiheesta, mutta jotenkin en viitsisi mitään isotöistä nyt tehdä.Sohvan pahvitkin on odottanut kangasta jo monta päivää.Mikä lie laiskamato purrut...Tosin nuo lapset imee kaikki mehut tästä äipästä aina välillä. Sain mä sen tehtyä, että purkasin osiin noi 70-luvun Lundbyn kylppärikalusteet, kun poika on päikkäreillä.Mahtaa nousta iso haloo, kun huomaa niiden puuttumisen Villa HobbyHallista.(Tein pojalle väliaikaisen nukkekodin pahvilaatikosta)

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 17:57 Lilli kirjoitti:
Kiva, että sait materiaalit.Onkos sulle tästä sivusta mitään hyötyä tohon taloon?:

http://wayneofthewoods.com/dollhouse%20plans.html
Kävin kurkkaamassa, mutta oikeastaan ei paljonkaan hyötyä. Tosta mun talosta tulee vähän hankalamman muotoinen ja materiaalikin paksua pahvia kaksinkertaisena. Multa on työpäiväni aikana kadonnut pöydältä uusi ja hyvälaatuinen pyyhekumi, kissa pelannut sillä vissiin fudista ja tiputtanut lattialle, minkä jälkeen koira on syönyt sen :/ Ärsyttävää, sillä mä ostin sen ihan sitä varten, että se ei suttaa noita lyijykynäpiirustuksia \|O

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 18:33 äippä kirjoitti:
miten saan suokiheihin? :ashamed: tahtois kans laittaa!!!! äiti joka kans höyrähtänyt nukkekoteihin :snotty:
Selaimesi yläosassa pitäisi olla - riippuen mitä selainta käytät - joko Bookmarks (Kirjanmerkit) tai Favorites (Suosikit). Kun olet mennyt sivulle, jonka haluat suosikeihin, valitset sieltä valikosta Lisää.... (Add..) Voit lisätä myös käyttämällä hiiren kakkospainiketta ja valitsemalla sieltä kirjanmerkkeihin/suosikeihin lisäyksen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 17:39 Keittiönoita kirjoitti:
\
Miten siä voit edes kuvitella meistä moista :whistle:

Laitoitkos levyt "turvaan" ettei katti kynsi tai hurtta jyrsi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 18:09 Lilli kirjoitti:
Hyvä, että muut ovat saaneet jotain aikaiseksi.Mä olen edelleen tosi innostunut aiheesta, mutta jotenkin en viitsisi mitään isotöistä nyt tehdä.Sohvan pahvitkin on odottanut kangasta jo monta päivää.Mikä lie laiskamato purrut...Tosin nuo lapset imee kaikki mehut tästä äipästä aina välillä. Sain mä sen tehtyä, että purkasin osiin noi 70-luvun Lundbyn kylppärikalusteet, kun poika on päikkäreillä.Mahtaa nousta iso haloo, kun huomaa niiden puuttumisen Villa HobbyHallista.(Tein pojalle väliaikaisen nukkekodin pahvilaatikosta)
Hei en miäkään hirveest ole aikaseks saanut... Tota pikkuroinaa vaan.. Ja tiijä siitä sitten että kelpuutanko niitä siihen taloon ensinkään. Mutta ei tässä voi ihan toimettomana olla kun kaikki muut puuhastelee :D

Nyt illalla ois edes lautasten koristemaalaus.... Ja vissii pitäis huomis illaks maalattavaks pyöritellä jotaa... Ku keksis mitä

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 20:45 tuutilulla kirjoitti:

Levyt on edelleen paketissa olohuoneessa. Mihinköhän mä saan ne turvaan? Noh, pitää laittaa saunaan :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 20:50 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 20:45 tuutilulla kirjoitti:

Levyt on edelleen paketissa olohuoneessa. Mihinköhän mä saan ne turvaan? Noh, pitää laittaa saunaan :D
Älä unohda sinne kun saunaa lämmität :D

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 22:06 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Helou,mulla on TÄÄLLÄ jotain... jihuu... ihan kauhee,mut ompahan ainakin ite tehty :D :D :D :D
Jesss!! Hitsi kun pääsis tositoimiin. Huomenna on onneksi perjantai, junnu lähtee viikendiksi isälleen ja mulla on viimeinkin aikaa keskittyä todenteolla tekemään jotain ihan oikeasti. Materiaaleja on vaikka kuinka paljon ja ohjeitakin, mutta koko ajan jompi kumpi muksuista on jotain vailla ja jos ei ole, karvanaamat ovat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 22:14 Keittiönoita kirjoitti:
Jesss!! Hitsi kun pääsis tositoimiin. Huomenna on onneksi perjantai, junnu lähtee viikendiksi isälleen ja mulla on viimeinkin aikaa keskittyä todenteolla tekemään jotain ihan oikeasti. Materiaaleja on vaikka kuinka paljon ja ohjeitakin, mutta koko ajan jompi kumpi muksuista on jotain vailla ja jos ei ole, karvanaamat ovat.
Siis mun mies sanoi,kun laitoin tuon nyörin tohon....että no ni nyt se ainakin on pilalla...kaikki arvaa että sä oot piilottanu sen alle saumat.... :eek:
No okei joo,meni jotenkin vinkkeliin koko työ,mut aattelin että pitää kokeilla miten tuon teko onnistuu,jos joskus vaikka paremman väsäis.... :ashamed:
On tuo mies sitten ihana,kun kannustaa.... \|O :headwall: \|O :headwall: :whistle:

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 22:21 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Ja mä en näemmä osaa enää ees kirjautuu... :D
Ihmettelin vaan tossa,että miksen muka voi muokata omaa tekstii :D :D :D
:D :D :D Tämä puuha vie kaiken aivokapasiteetin. Hitsi mä olen pihalla edelleen noiden porraskuilujen kanssa. Ostin Minimaailmasta ne rappuset ja kiva kiva, niissä on kokoamisohjeet tanskaksi ja saksaksi :eek: Lisäksi siinä mukana on pussillinen puupaloja, jotka ei mielestäni kuulu koko rappusiin lainkaan. Haluaisn päästä jo huomenna kasaamaan tuota taloa, mutta kun perhana pohjaratkaisu on vielä auki :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 22:23 Lilli kirjoitti:
Hienohan tuo, millä kaavoilla teit? Mulla edelleen sohva kankaana ja pahvina, jos huomenna tekis...
Siis tuohan on ihan tuon Boultonin nukkekotikirjasta... suoristin vaan sen pääliosan,koska mun mielestä ne aallot siinä oli kauheita... :ashamed:
Ja oikeesti se on kyllä ihan kamala,mutta onneks tuo kuva hiukan valehtelee :D Saatte luulla että oon oikeesti osannu tehä jotain :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 22:14 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 22:06 Saapasjalkakissa kirjoitti:
Helou,mulla on TÄÄLLÄ jotain... jihuu... ihan kauhee,mut ompahan ainakin ite tehty :D :D :D :D
Jos lapset lähtee maailmalle niin minnes ajattelit ne karvanaamat sijoittaa? Naapuriin yökyläänkö :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 22:25 Keittiönoita kirjoitti:
\
:D :D :D Tämä puuha vie kaiken aivokapasiteetin. Hitsi mä olen pihalla edelleen noiden porraskuilujen kanssa. Ostin Minimaailmasta ne rappuset ja kiva kiva, niissä on kokoamisohjeet tanskaksi ja saksaksi :eek: Lisäksi siinä mukana on pussillinen puupaloja, jotka ei mielestäni kuulu koko rappusiin lainkaan. Haluaisn päästä jo huomenna kasaamaan tuota taloa, mutta kun perhana pohjaratkaisu on vielä auki :/
Nehän on sitte kun sotkan kaapistot, ohjeet kullä suomeks mut ei niist selvin päin tolkkua ota :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 22:25 Keittiönoita kirjoitti:
\
Joo,ja nuo kauheet häiriötekijät,kuten lapset ja mies,jotka mokomat vaativat ruokaakin siis JOKAPÄIVÄ.... Eihän tässä itekään muista mitään syödä,miks muidenkaan sitte pitäs.... :whistle: :whistle:
Ja joka hemmetin keskeytys ottaa pannuun... voi sitten syyttää joka työn valmistauduttua,että se oli niiden muiden syy kun se on pilalla....
NIH!!! :headwall:

:D

Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 22:25 tuutilulla kirjoitti:
Jos lapset lähtee maailmalle niin minnes ajattelit ne karvanaamat sijoittaa? Naapuriin yökyläänkö :D
Yritin ehdottaa exälle, että ottaisi tuon koirankin :whistle: :whistle: :whistle: Mutta ennemmin exä seisoo päällään pakkasessa yön yli stringit ja rintsikat päällä kuin ottaa puudelin tunniksi mukaansa.

Yhteistyössä