Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua rassaa se, että pikkujoulut (ja muutkin kinkerit) alkavat klo 16. Mies kotiutuu valomerkin jälkeen. Nukkuu seuraavan päivän kipeänä. Eli olen lasten kanssa puolitoista vuorokautta, teen viikkosiivouksen, käyn lasten kanssa kaupassa.....hoidan pyykit, ruoat ja kodin koko viikonlopun.... Ja taas maanataina reippaana töihin! Ja mies nukkuu!
Onneksi ei käy pippaloimassa kun pari kertaa/3kk.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:ihanaa kun ukkeli joskus jossain kävis, ilman minua. Nyt on pari kertaa ollu syksyn aikana poikaporukalla. Mukavasti on illat menny muksujen kanssa.
Niih.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sä oot mussu myöhässä! Se olisi pitänyt aloittaa jo viikkoja sitten. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mieheni on menossa ensiviikon Pe pikkujouluihin, saanko jo nyt aloittaa kitinän aiheesta![]()
Kyllä tämmösiä isoja juttuja pitää alkaa hyvissä ajoin vatvoa. ...meneeköhän toi mun mies muuten ens vuonna pikkujouluihin?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sari:no siis tää marinahan korreloi ihan suoraan ukon laatuun. se mitä ap on omastaan tääl kertonut, en lainkaan ihmettele ettei perään kysele! sellanen mustasukkainen mulkvist joutas munkin elämästä vahingoksi kiertämään. sehän olis ap:llekki vain helpotus, jos siististi pikkujoulujen yhteydessä siit eroon pääsis. vois sit alkaa rakentaa vähän sivistyneempää elämää itselleen....
Mussu, sulla leikkaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sä oot mussu myöhässä! Se olisi pitänyt aloittaa jo viikkoja sitten. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mieheni on menossa ensiviikon Pe pikkujouluihin, saanko jo nyt aloittaa kitinän aiheesta![]()
no jos nyt aloitan sitten marinan miehen työpaikalla pidettävistä kesäkaudenpäättäjäisistä B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos kysytään mikä oikesti nyt RASSAA niin naapurit! |O
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Jos kysytään mikä oikesti nyt RASSAA niin naapurit! |O
Aaaa....kerrokerrokerrokerrokerrokerro :saint: