Hei naiset, mikä teitä rassaa...?

Mua rassaa se, että pikkujoulut (ja muutkin kinkerit) alkavat klo 16. Mies kotiutuu valomerkin jälkeen. Nukkuu seuraavan päivän kipeänä. Eli olen lasten kanssa puolitoista vuorokautta, teen viikkosiivouksen, käyn lasten kanssa kaupassa.....hoidan pyykit, ruoat ja kodin koko viikonlopun.... Ja taas maanataina reippaana töihin! Ja mies nukkuu!

Onneksi ei käy pippaloimassa kun pari kertaa/3kk.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua rassaa se, että pikkujoulut (ja muutkin kinkerit) alkavat klo 16. Mies kotiutuu valomerkin jälkeen. Nukkuu seuraavan päivän kipeänä. Eli olen lasten kanssa puolitoista vuorokautta, teen viikkosiivouksen, käyn lasten kanssa kaupassa.....hoidan pyykit, ruoat ja kodin koko viikonlopun.... Ja taas maanataina reippaana töihin! Ja mies nukkuu!

Onneksi ei käy pippaloimassa kun pari kertaa/3kk.

Varaa sille hotellihuone seuraavaks päiväks. Tai mielellään toki jo yöksi. (ukon laskuun silti, ei liian antelias pidä olla)
Ei pidä kärsiä krapulaista ukonkörilästä. Se on meinaan oikeesti kyllä v-mäistä, tiedän.

no siis tää marinahan korreloi ihan suoraan ukon laatuun. se mitä ap on omastaan tääl kertonut, en lainkaan ihmettele ettei perään kysele! sellanen mustasukkainen mulkvist joutas munkin elämästä vahingoksi kiertämään. sehän olis ap:llekki vain helpotus, jos siististi pikkujoulujen yhteydessä siit eroon pääsis. vois sit alkaa rakentaa vähän sivistyneempää elämää itselleen....

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mieheni on menossa ensiviikon Pe pikkujouluihin, saanko jo nyt aloittaa kitinän aiheesta :whistle:
Sä oot mussu myöhässä! Se olisi pitänyt aloittaa jo viikkoja sitten. :saint:

Kyllä tämmösiä isoja juttuja pitää alkaa hyvissä ajoin vatvoa. ...meneeköhän toi mun mies muuten ens vuonna pikkujouluihin? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Niih. :whistle: Mutta eikö se niin mene, että jos hän ei ole lupaa vielä ensi vuoden pikkujouluihin kysynyt, niin sitä ei enää myönnetä. :kieh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja sari:
no siis tää marinahan korreloi ihan suoraan ukon laatuun. se mitä ap on omastaan tääl kertonut, en lainkaan ihmettele ettei perään kysele! sellanen mustasukkainen mulkvist joutas munkin elämästä vahingoksi kiertämään. sehän olis ap:llekki vain helpotus, jos siististi pikkujoulujen yhteydessä siit eroon pääsis. vois sit alkaa rakentaa vähän sivistyneempää elämää itselleen....

Tässä piilee kenties totuuden siemen :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mieheni on menossa ensiviikon Pe pikkujouluihin, saanko jo nyt aloittaa kitinän aiheesta :whistle:
Sä oot mussu myöhässä! Se olisi pitänyt aloittaa jo viikkoja sitten. :saint:

no jos nyt aloitan sitten marinan miehen työpaikalla pidettävistä kesäkaudenpäättäjäisistä B)
Mussu, sulla leikkaa. :saint:

mä en kyllä osaa sanoa muuta ku että en oo mieheni äiti enkä puutu noihin menoihin eikä hän mun.mä luotan siihen että aikuinen ihminen osaa käyttäytyä ja ottaa vasuun teoistaan.mutta se miks jotkut valittaa niin voi olla ehkä siinäki että pikkujouluista on väännetty orgiat ja siten se lisää "pelkoa" että vaikka luottaakin niin voi tehdä silti jotain.
eikä täs asias voi puhua ainoastaan miesten käyttäytymisestä pikkujouissa.
ei ainakaan anoppi voi mennä pikkujouluissa muuta ku syömään ja sillonki puhelin pirisee kokoajan. :kieh:

Yhteistyössä