Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei varmastikkaan ole.En oo häntä nähny piiitkään aikaaaan palstalla.Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:bannattu?
En oo kyllä hänen nähny täällä kirjoittelevan mitään ja yleensä merianna kyllä oli aktiivinen palstalla ollessaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viimeksi kirjautunut
20.10.2007 klo 20.28
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva että jollain haku toimii :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://keskustelu.kaksplus.fi/profiili-5a59b265-46cb-41c1-872d-913b46c43c94
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Odottikos tämä Merianna vauvaa?
Täällä on kaks saman tyyppistä nikkiä, jotka mulla menee aina sekaisin, toinen on just tämä merianna ja toista nikkiä en nyt tähän hätään muista...
Toinen odotti esikoista ja toisella tais olla lapsia jo entuudestaan.Eli kumpikos tämä merianna nyt sit on?
Niin oisko se sitten ollut tuo merenneitonen joka mulla aina menee sekaisin meriannan kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Odottikos tämä Merianna vauvaa?
Täällä on kaks saman tyyppistä nikkiä, jotka mulla menee aina sekaisin, toinen on just tämä merianna ja toista nikkiä en nyt tähän hätään muista...
Toinen odotti esikoista ja toisella tais olla lapsia jo entuudestaan.Eli kumpikos tämä merianna nyt sit on?
merianna ei odota vauvaa.. en kyl muista mikä sen toisen meri* nikki on.. merenneitonen? onko edes sellaista
Ookei, eli noi kaks nikkiä mulla menee aina sekasin...Alkuperäinen kirjoittaja niin:mustakin se merenneitonen odottaa esikoista, ja on äitipuoli miehensä tytölle tai jtn?...