Hei muutes missä merianna on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Odottikos tämä Merianna vauvaa?
Täällä on kaks saman tyyppistä nikkiä, jotka mulla menee aina sekaisin, toinen on just tämä merianna ja toista nikkiä en nyt tähän hätään muista...
Toinen odotti esikoista ja toisella tais olla lapsia jo entuudestaan. :whistle: Eli kumpikos tämä merianna nyt sit on?

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Täällä on kaks saman tyyppistä nikkiä, jotka mulla menee aina sekaisin, toinen on just tämä merianna ja toista nikkiä en nyt tähän hätään muista...
Toinen odotti esikoista ja toisella tais olla lapsia jo entuudestaan. :whistle: Eli kumpikos tämä merianna nyt sit on?

merianna ei odota vauvaa.. en kyl muista mikä sen toisen meri* nikki on.. merenneitonen? onko edes sellaista

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:

merianna ei odota vauvaa.. en kyl muista mikä sen toisen meri* nikki on.. merenneitonen? onko edes sellaista
Niin oisko se sitten ollut tuo merenneitonen joka mulla aina menee sekaisin meriannan kanssa... :whistle: Odottikos tämä merenneitonen vauvaa?

Yhteistyössä