Kika
...jossa lukee "Elämä on juhla"?
Minkälaisia mielikuvia herättäisi, vai herättäisikö mitään?
Minkälaisia mielikuvia herättäisi, vai herättäisikö mitään?
No siitähän se olisAlkuperäinen kirjoittaja elämä ON juhla:No se biisi.
Niin.Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:Mun tulee mieleen että ihminen on kova bilettäjä. Ja haluaa mainostaa oikeen tatskalla että ryyppää ja bilettää joka viikonloppu. Ei osaa aikuistua.
Tai vaihtoehtoisesti kännimoka.
Mutta elämä on silti ainutkertainen. Juhla jopa.Alkuperäinen kirjoittaja no hmm:Tulisi mieleen, että on vähän pumpulissa kasvanut eikä ole vielä kokenut niitä elämän huonoja puolia myös
NiinpäAlkuperäinen kirjoittaja Äijäx:Elämä on pettymysten ja nöyryytysten sarja, joka päättyy kuolemaan
Vähän tähänmalliin juu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tulee mieleen joku uskonlahko, jotka pitävät elää juhlana
En mä kyllä mihinkään uskonlahkoon kuulu, mut silti elämä on juhlaAlkuperäinen kirjoittaja Pohjaton pyykkivuori:Vähän tähänmalliin juu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tulee mieleen joku uskonlahko, jotka pitävät elää juhlana
Mulla itselläni tää ei liity bilettämiseen, vaan kyse on elämästä noin yleensäkinAlkuperäinen kirjoittaja persvilkku:Mä en nyt sano tätä pahalla, mutta ensimmäiset mielikuvat on että tuollaisen kommentin hakkaa nahkaansa joko hihhuli tai bilehile.. Toisaalta, sua tuntematta, on huono mennä sanomaan, miten tuollainen lause just sinuun ja sun tapaan elää elämääsi, osuisi.
Tatuioinnit ovat kyllä mielestäni hieno taidemuoto, ehdottomasti myös pisteet siitä, että on ainakin persoonallinen aihe sulla! Tuskin kävelee toista samanlaista vastaan
Aivan, niin mä lueskelinkin tuolta ylempää.. Tuo kuitenkin on se ensimmäinen mielikuva, mikä ko. lauseesta tulee. Ja tietysti sen kukin tulkitsee omasta lähtökohdastaan.. Jonkin mielessä "elämä on juhla" kuuluu tuollaisena lakonisena tulkintana, kuten Putron laulussa, mulle taas (kun en biisiä heti saanut päähäni ) tuli mieleen sellainen iloinen harekrishna- tamburiininhakkaajaAlkuperäinen kirjoittaja Kika:Mulla itselläni tää ei liity bilettämiseen, vaan kyse on elämästä noin yleensäkinAlkuperäinen kirjoittaja persvilkku:Mä en nyt sano tätä pahalla, mutta ensimmäiset mielikuvat on että tuollaisen kommentin hakkaa nahkaansa joko hihhuli tai bilehile.. Toisaalta, sua tuntematta, on huono mennä sanomaan, miten tuollainen lause just sinuun ja sun tapaan elää elämääsi, osuisi.
Tatuioinnit ovat kyllä mielestäni hieno taidemuoto, ehdottomasti myös pisteet siitä, että on ainakin persoonallinen aihe sulla! Tuskin kävelee toista samanlaista vastaan
ha haa, no ei tuo iloinen tamburiininhakkajakaan niiiin paha mielikuva ole!Alkuperäinen kirjoittaja persvilkku:Aivan, niin mä lueskelinkin tuolta ylempää.. Tuo kuitenkin on se ensimmäinen mielikuva, mikä ko. lauseesta tulee. Ja tietysti sen kukin tulkitsee omasta lähtökohdastaan.. Jonkin mielessä "elämä on juhla" kuuluu tuollaisena lakonisena tulkintana, kuten Putron laulussa, mulle taas (kun en biisiä heti saanut päähäni ) tuli mieleen sellainen iloinen harekrishna- tamburiininhakkaajaAlkuperäinen kirjoittaja Kika:Mulla itselläni tää ei liity bilettämiseen, vaan kyse on elämästä noin yleensäkinAlkuperäinen kirjoittaja persvilkku:Mä en nyt sano tätä pahalla, mutta ensimmäiset mielikuvat on että tuollaisen kommentin hakkaa nahkaansa joko hihhuli tai bilehile.. Toisaalta, sua tuntematta, on huono mennä sanomaan, miten tuollainen lause just sinuun ja sun tapaan elää elämääsi, osuisi.