Hei mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perusäipp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perusäipp

Vieras
Poika on kohta 8kk ja huutaa koko ajan, mikään ei kelpaa ja mä oon ihan kuitti. Kipee ei ole. Olen miettinyt oisko se sitten tulossa oleva toinen hammas? Mitä lievityksiä sille olisi. Äsken annoin kylmää porkkanaa jyystää muttei kelvannut kuin vähän aikaa. Jotain on keksittävä mä tuun hulluks!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Kokeile särkylääkettä.

mä yleensä aina viimiseen asti taistelen ettei tarttis sitä antaa...

Miksi ihmeessä? Vaikka itse haluatkin kärsiä marttyyrimaisesta särkysi ja kipusi, älä silti lasta sillä rääkkää. Särkylääkkeet on varsin turvallisia kun annostelee oikein eikä jatkuvasti lappaa kuukausitolkulla mutu-tuntumalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Kokeile särkylääkettä.

mä yleensä aina viimiseen asti taistelen ettei tarttis sitä antaa...

sinä taistelet?
ennemmin näkisin sen vauvan taisteluna, hänellähän tuo kipu on... :attn:

en minä mitään taistele,siis tarkoitan etten anna sitä liian helposti. mutta oikeassa olet, täytyy varmaan antaa pikku-ukkeli saa nukuttuakin yöllä

Nykyään on ollut paljon puhetta siitä, että lasten särkyä lääkitään liian vähän. Tässä on näköjään taas yksi esimerkki.

Ei se lapsi siitä rikki mene, jos kipuja lievitetään. Päinvastoin, jos lääkkeet annostellan oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Nykyään on ollut paljon puhetta siitä, että lasten särkyä lääkitään liian vähän. Tässä on näköjään taas yksi esimerkki.

Ei se lapsi siitä rikki mene, jos kipuja lievitetään. Päinvastoin, jos lääkkeet annostellan oikein.

No hetkonen nyt taas. parhaani yritän tässä ja sitten tuut tänne kivittämään, kun joku pyytää apua! :)

No hetkonen nyt taas. parhaani yritän tässä ja sitten tuut tänne kivittämään, kun joku pyytää apua! :)

En todellakaan ole kivittämässä sinua. Totesin vain miltä asia minun mielestäni näyttää. :)
ENkä epäile, ettetkö tekisi parhaasi, varmasti teet!

Mutta miksi ihmeessä epäilet antaa lääkettä kipeälle? Et varmasti anna sitä liian helposti, jos lapsesi on siinö tiilassa, että itkee, eikä saa edes nukuttua. Jos vertaat esimerkiksi aikuisen hammassärkyyn, niin eikö se ole todella viheliäistä. Koko pää tulessa ja kasvot kivusta turrana...

Mun mielestä Armiliina kirjoitti ihan asiallisesti. Itseki muistan lukeneeni, että lääkkeitä annetaan liian vähän.

Yhteistyössä