Hei, minkälainen on s-visa debit kortti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja debit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

debit

Vieras
onko se niinku visa electron vai sellainen että jos tilillä on 5e ja ostokset maksaa esim kympin niin silti voi sillä debit kortilla ostaa? kun mulle ehdotettiin sellaista kun en luottokorttia halua? mietin et tuo on kuitenki ehkä kätevämpi jos ei oo ku se 5e tilillä ja ostaakin kympin ostokset? niin silti voi ostaa? :)

ok, mut kaveri meinas et sillä sampo pankin debit kortti ja sillä oli pystyny ostaan? mietin et pystynkö sit tolla s-visa debitilläkin? hmm..pitää kokeilla :/ tai pakko oikeastaan. tyhjensin pojan possun ja tilillä on siis vitska mut kokeilen ostaa esim kympin ostokset ja eka maksaa kortilla jos ei ota niin pitää sitten maksaa nuilla senteillä :/

ok, mut kaveri meinas et sillä sampo pankin debit kortti ja sillä oli pystyny ostaan? mietin et pystynkö sit tolla s-visa debitilläkin? hmm..pitää kokeilla :/ tai pakko oikeastaan. tyhjensin pojan possun ja tilillä on siis vitska mut kokeilen ostaa esim kympin ostokset ja eka maksaa kortilla jos ei ota niin pitää sitten maksaa nuilla senteillä :/

Meijän kaupassa ei ainakaan voi tiliä ylittää. Mulla on sampon debit, ja olen kokeillu.
Tänäänhän tuli lapsilisät. Ootko ehtiny jo ne törsäämään?

S-visa debit kortilla voi saada tilin ylitettyä, riippuu hieman kyseisen kaupan laitteista. Niin ja se ei välttämättä varmenna ollenkaa. Riippuu millaisen kortin on valinnu, että onko valinnu sen varmentavan. Niin ja se riippuu vielä siitä minkä ikänen itte on. S-pankki myöntää nuorelle ihmiselle automaattisesti sen varmentavan. Ja jos tili ylittyy niin siitä tulee 5 tai 10€ sakkoa. (En muista kumpi oli.)

S-pankin Visa Debit kortti on Electoronia vastaava, mutta se päivittyy hitaammin eli saman vuorokauden aikana saattaa pystyä ostamaan useampaan kertaan sen 5€:n ostoksen, mutta ei pysty missään nimessä ostamaan kerralla 10€ ostoksia, jos tilillä on 5€.

Yhteistyössä