Just takana kolmas ajotunti ja tuntu että loppui taas liian aikaisin.
Ajeltiin tällä kertaa noita keskustan pikku katuja ja oli oikein kivaa. Parissa kohtaa meinasi jännittää, kun äitini on aina haukkunu ne risteykset. Nyt en tajua yhtään mitä se hössöttää. Siinä on niin hermostunu kuski että kortti pois...
Tunnin lopuksi nyt sitte oikein kysyin siltä opelta, että kuis mulla nyt ihan oikeasti menee, kun tuntuu että menee hyvin, mutta luulenko nyt itsestäni liikoja? Kun en edes tunne, että koska se painaa omia polkimiaan ku silloin vain ku tunti loppuu. Juu, hyvin menee kuulemma, eikä sen tarttenu ku parkkeeratessa kerran paina jarrua.
Hyvä rauhallinen kuski olen kuulemma. Uskallan jo painaa kaasua niin etten ihan ryömimällä mene, mutta silti olen varovainen.
Tässähän ihan ylpistyy.
Tunnin lopuksi nyt sitte oikein kysyin siltä opelta, että kuis mulla nyt ihan oikeasti menee, kun tuntuu että menee hyvin, mutta luulenko nyt itsestäni liikoja? Kun en edes tunne, että koska se painaa omia polkimiaan ku silloin vain ku tunti loppuu. Juu, hyvin menee kuulemma, eikä sen tarttenu ku parkkeeratessa kerran paina jarrua.
Tässähän ihan ylpistyy.