Hei minähän olen ihan oikeasti hyvä! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Just takana kolmas ajotunti ja tuntu että loppui taas liian aikaisin. :D Ajeltiin tällä kertaa noita keskustan pikku katuja ja oli oikein kivaa. Parissa kohtaa meinasi jännittää, kun äitini on aina haukkunu ne risteykset. Nyt en tajua yhtään mitä se hössöttää. Siinä on niin hermostunu kuski että kortti pois...

Tunnin lopuksi nyt sitte oikein kysyin siltä opelta, että kuis mulla nyt ihan oikeasti menee, kun tuntuu että menee hyvin, mutta luulenko nyt itsestäni liikoja? Kun en edes tunne, että koska se painaa omia polkimiaan ku silloin vain ku tunti loppuu. Juu, hyvin menee kuulemma, eikä sen tarttenu ku parkkeeratessa kerran paina jarrua. :D Hyvä rauhallinen kuski olen kuulemma. Uskallan jo painaa kaasua niin etten ihan ryömimällä mene, mutta silti olen varovainen.

Tässähän ihan ylpistyy. :D

Hyvä, hyvä! =)
Rentona ja rauhallisena onkin kiva ajaa ja silloin se ajamisen harjoittelu yleensä sujuukin nappiin. Mulla oli aikoinaan niin pa*ka ajo-opettaja, ettei mitään määrää. Ihme kurttunaama aina ja jos tuli jokin virhe, vaikkapa ihan pienikin, niin se kyllä antoi kuulua tyyliin "Meni ihan metsähallituksen puolelle! Tämä ajo oli ihan per*eestä!" Ikinä ei sanonut mitään positiivista. Onneksi inssissä mulla oli tosi kiva se mies...jutteli niitä näitä ja kyseli kaikkea. Siinä unohti sen jännityksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Hyvä, hyvä! =)
Rentona ja rauhallisena onkin kiva ajaa ja silloin se ajamisen harjoittelu yleensä sujuukin nappiin. Mulla oli aikoinaan niin pa*ka ajo-opettaja, ettei mitään määrää. Ihme kurttunaama aina ja jos tuli jokin virhe, vaikkapa ihan pienikin, niin se kyllä antoi kuulua tyyliin "Meni ihan metsähallituksen puolelle! Tämä ajo oli ihan per*eestä!" Ikinä ei sanonut mitään positiivista. Onneksi inssissä mulla oli tosi kiva se mies...jutteli niitä näitä ja kyseli kaikkea. Siinä unohti sen jännityksen.

No olipa vain paska ope. Mie menin tuonne yhteeen tiettyyn autokouluun, kun minun eno suositteli. Siellä onkin kaikki oikein mukavia ja kiva pyöreähkö n. 50 kymppinen mies mulla aina ajo-opena. Se on sellanen rauhallinen ja hyvin rohkaisee ja on asiallinen jos tulee virhe. En ole kyllä mitään läheltä piti-tilanteita saanu aikaseksi. Tänään auto meinasi yhdessä risteyksessä vähän yliohjautua ja sain sen äkkiä oikastua. Tuli oikein kivat kehut. :D

Mulla oli tänää toinen ajotunti.. kääks.. :D Liikenteen sekaan pääsin.. keskustassa oltii ja sitte vähä sivummalla.. auto sammu kerran :ashamed: :snotty:
Mun opettajani on aivan ihana :D se jaksaa kannustaa ja neuvoa hyvin.. Ei jännittäny mua läheskään niin paljon ku ekal kerralla.. :D

hyvä että meni hyvin =) kun luin noita teidän kirjoituksia niin itellä jo tuskan hiki alkoi valua ja kylmät väreet menee.... :| itellä olis kans autokoulu edessä jossain vaihees mut kun kauhistuttaa ajatuskin |O

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
Mulla oli tänää toinen ajotunti.. kääks.. :D Liikenteen sekaan pääsin.. keskustassa oltii ja sitte vähä sivummalla.. auto sammu kerran :ashamed: :snotty:
Mun opettajani on aivan ihana :D se jaksaa kannustaa ja neuvoa hyvin.. Ei jännittäny mua läheskään niin paljon ku ekal kerralla.. :D

Mulla teoriaope puhunut fiksusti, että ei sitä kannata hermoilla, että auto sammuu. Sammuu se kauemminkin ajaneilla, hänellä itselläänkin joskus. Enempi häntä vatuttaa kun oppilas on itsevarmana, että menipäs hyvin ja ope miettii omassa päässään ,että joo, mutta montakos kertaa jouduin käyttämään omia polkimiani että ei ajettua mälliä.
No juu, on tuo teoriaope aika vitsikäs ja välissä sen vitsit on vähän niinku vittuilua niin onneksi se ei oo minun ajo-ope... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
hyvä että meni hyvin =) kun luin noita teidän kirjoituksia niin itellä jo tuskan hiki alkoi valua ja kylmät väreet menee.... :| itellä olis kans autokoulu edessä jossain vaihees mut kun kauhistuttaa ajatuskin |O

Minä olin niin kuin sinä :D Vähän niinku vahingossa sitte päädyin autokouluun ja kauhusta jäykkänä ekalle tunnille. Mutta se onki sitte aika helppoa kun olen jo näköjään pyörällä soveltanut niitä samoja sääntöjä.. :whistle: Ja ei se kytkimen käyttökään ole niin kauheaa kuin ajattelin. Tänään jo vaihdoin vaihteita ihan ilman mitään ongelmia! :D

Yhteistyössä